GD’s Shine A Light Photobook Part 4

Бид нарыг стадионд ирж бэлтгэлээ хийх гэхэд Jiyong нүдээ гүйлгэн хоосон суудалнууд руу чимээгүй хараад л зогсоод байсан, тэгээд тоглолтын заал руу орсон

Би хүртэл хоосон тоглолтны заал руу хараад ганцаардах сэтгэдэл төрж байхад Jiyong-д бүр ямар байсан болоо?

Удалгүй тэр өөртөө хэсэгхэн зуурын амралтыг өгөв. Jiyong газар хэвтэв. Тэр яг л жоохон хүүхэд шиг хэвтэнгээ хөлөө савчин рэп хийв.

Би мөнгөгүй үедээ гэрлүүгээ явж байхдаа өөрийгөө bindaeddeok гэж үгэлдэг(Солонгосын mung-bean гамбир)

Jiyong-ий гарт байгаа микийг захиалгаар хийсэн. Тоглолтны гол өнгө нь цагаан улаан болхоор тэрэнд нь зохицуулж хийлгэсэн юм. Зохион бүтээгч Kyeongjoon өөрөө явж материалыг нь аван хүсэлтийн дагуу хийж өгсөн юм. Тийм болхоор энэ мик нь давтагдашгүй гэж хэлж болох юм.


Гэнэт уур амьсгал хүйтэн болоод ирэв. Бэлтгэлийнхээ бичлэгийг үзэж суугаа G-Dragon-ы царайнаас олон зүйлийг харж болох юм.

Хэдий гаднаас нь хархад бүх юм төгс болж байгаа юм шиг боловч, Gdragon  өөрийн бүргэдийн нүдээр хархад тэр бүх  жижиг сажиг дутагдлуудаас зугтахын аргагүй юм.

Бүгд G-Dragon-ийг чимээгүй харан юу буруу болсныг мэдэх гэж гайхан хүлээнэ. G-Dragon тэдэнд яаж засаж залруулахыг нь ганц ганцаар нь заана. Яг л багш нь зурагчиддаа зааж байгаа юм шиг.

Би гадны хүн учираас ийм зүйл хэлж болохгүй гэдгийг сайн мэдэж байна л даа гэхдээ энэ 1-2 секүүндийн л ялгааг харуулж байна. Тэр ингэж жижиг сажиг зүйлийг хүртэл шалгаж байгаа нь хачирхалтай бас аймар байна. Түүнийг “Сэтгэцийн өвчтэй хэт ёсорхуу хүн” гэж та нар дууддаггүй юм уу?!

“Энэ хэдий хэцүү байх боловч би чадах чинээгээрээ бүхнийг төгс байлгах болно.Бүхнийг….”

Түүний царай нь ямарч хувиралгүй байсан,тиймээс би түүнийг ямар нэгэн зүйлд дурамчхан байгаа юм байхдаа гэж санаа зовсон, гэтэл тэр том дэлгэц рүү харснаа гэв гэнэт газар суун тачигнатал инээв.

Юу тэрнийг ингэж инээхэд хүргэв ээ?

Тэр яг л дүрсгүй жаахан хүүхэд шиг харагдаж байсан. Хэдхэн секүндийн өмнө уурлаж бухимдаж бөөн асуудал яриж байсан хүн мөн үү гэж гайхам байсан шүү.

Тэгээд би түүнийг юу харчихаад инээсэн юм болоо гээд том дэлгэц рүү хархад балчир Jiyong рэп үглэж байсан(хэдий түүний үглэж байгаагаас ихэнхийг нь ойлгохгүй ч гэсэн,тэр ямар ч л байсан үглэж л басан юм)

Тэр өөрийн багын дүрийг харан ичэнгүйрэн нүүрээ 2 гараараа даран газар хэвтсэн юм.

Тэр үнэхээр ичсэн харагдсан.

Энэ бүх инээдийн дараагаар тэр жоохон сандарсан маягтайгаар инээдээ барин асуув:

Яаж тэд үүнийг олдог байна аа? Нээрээ тоглоомчгүй яаж олсон юм болоо?

Сонин юм аа. Энэ бараг 10 жилийн өмнөх бичлэг болхоор би тэднийг энэ бичлэгийг яаж олсонд гайхаж байна. Энэ бичлэгэн дээр хэн нэгэн эелдэгээр түүнээс асуув:

Чи том болхоороо ямар хүн болмоор байна Jiyong(бага)?

2 дахин жижиг Jiyong микээ барин тод чанга хоолойгоор :

Рэп сайн хийдэг хүн болмоор байна…..

Бага Jiyong-ы аль хэдийнээ мөрөөдөлдөө хүрснийг чин би харж байна!

Балчир болон насанд хүрсэн Jiyoung-ийг харан бас харицуулцгаая

Хэрвээ би эндээс ийшээ явах юм бол  эхт их аюултай байна уу?

Тэгвэл энэ ямар байна?

Энэ ч гэсэн болж байна аа, гэхдээ ингэсэн нь илүү дээр биш байна гэж үү?

Тэр тайзны бүтэцийг шалгаж байна, мөн түүнчлэн гэрэлтүүлэг, дугралт, бичлэг бас бусад зүйлүүдийг бүр тусгай зүйлсийг хүртэл.

Бид GD-г тасралтгүй наруулагч нартайгаа ярилцаж яаж тоглолтоо илүү сайн болгох талаас нь яриж байгааг харж байна

Энэ бүх тоо томшгүй олон асуулт хариултнуудаас нь нэг л асуулт намайг GD луу хэсэг хугацаанд хархад хүрэглээ

“Хэрвээ бид ингэж хийх юм бол, энэ талд сууж байгаа фэнүүд маань сайн харж чадахгуй юм шиг байна,үгүй гэж үү?”

Түүний ингэж фэнүүддээ санаа зов байгаа нь хамгийн гүнзгий сэтгэдэл төрүүлсэн зүйл юм. Мэдээж энэ бүгдийг тэр өөрийнхөө төлөө хийж байгаа ч үүнээс илүү түүнд тэрний айртай фэнүүд нь байсан нь бусад бүх зүйлүүдээс илүү гүнсгий сэтгэдэл төрүүлж чадсан нь юм.

Ойролцоогоор бэлтгэл дуусах дөхөж байх үед бид GD-ийг хархад тэр их чухал царай гаргачихсан сууж байсан юм. Түүнийг тэнд тэгээд сууж байхыг нь хараад би өөрийн эрхгүй түүнээр бахархах бас өрөвдөх сэтгэдэл төрж байсан.

Энэ тоглолтыг хийх гэж бүх зүйлийг нь зохицуулах гэж түүнд хамгийн хүнд байсан гэдгийг нь би мэдэж байна. Гэхдээ тэр ерөөсөө ч түүнийгээ ил гаргаагүй харин ч тэгэхийн оронд бусад хүмүүсийгээ дэмжиж өөдрөг байсан. Үнэхээр урам авах шиг болсон түүний ингэж өөрийнхөө насанд тохироогүйгээр намбатай болвсон байсан нь.

“Jiyong-aa чи 10 минуутын завсарлагаа авмаар байна уу?”

“Үгүй дээ,би зүгээр”

Нэг цаг бэлтгэл хийсний дараагаар ч тэр огтхон ч ядарсан шинжгүй байсан.

Маш олон ажилчид Jiyoung-ий тоглолтны төлөө тасралтгүй ажиллаж байсан юм.  Jiyong-д өөрт нь ч хүртэл энэ бүхнийг өөрөө зохицуулах гэж хэцүү байсан. Gdragon ганцаараа, Big Bang-ийн 5 гишүүний нэг гэдэг утагараа биш.

Ганцаараа 10000 хүний өмнө тайзан дээр зогсох ямар бол. Бусад 4 гишүүдтэйгээ биш харин ганцаараа. Ганцаара тэр том тайзан дээр!

Ажилчидтай зөвлөлдөж байсан Jiyoung-ий хажууд би тайзан дээр зогсож байсан юм. Би үзэгчидийн байх газартай нүүр тулгарсан юм,тэгээд минут ч хүрэхгүй хугацааны дараагаар тайзнаас буусан.

Би өөрийгөө ингэсэн гэдгийг төсөөлөхчгүй байна.

Надад гэв гэнэт бас нэг тайзан дээр зогсож байага GD-г хүндлэх шалтгаан гараад ирсэн.

Jiyong,чи ичэмхий гээд байсан…Энэ бүхэн бүгд худлаа байсан биздэ!

(Миний бодлоор энэ хүн тайзан дээр гарч зогсоод үзэгчдийн суудал руу харсан чин эвгүй байсанболхоор тайзнаас буусан тэгээд тайзан дээр зогсож байгаа GD-г хараад бахархмаар байсан. Тэгээд өөрөө тайзан дээр гараад ичсэн болхоор өөрийгөө ичмэхий гээд байсан GD харaн тайзан дээр зогсож чадаж байгаа бохлоор ичэмхий биш гэж байгаа юм шиг)

Бэлтгэл бараг шөнө хүртэл үргэлжилсэн болхоор, зарим ажилчид ядарч эхэлж байсан.

Харин би тухтай гэхч сууж байгаад тэднийг яаж ажиллахыг харж байсан хүн хүртэл ядарч байхад. Тэгээд надад би ийм байхад бусад хүмүүс энэ мөчид ямар байсан бол гэх сэтгэдэл төрж байсан.

Тэхтэл бид Jiyong-ий чанга хүчтэй хоолойг сонссон юм.

За алив ээ хүмүүсээ!Би бараг дуусчихлаа!Бүх зүйлд баярлалаа!

Бөгд түүний эгдүүтэй царайнаас болж инээн цааш ажилдаа шаргуу оров, яг л тэд өмнө нь үерөөсөө ч ядрагүй юм шиг.

Jiyong-аа хэрвээ чи ингэж инээн иймэрхүү зүйл хэлэх юм бол хэн ч гомдоллохгуй шүүдэ

Тада! Эүелдэг танил царай гараад ирэх чинь. Тийм ээ энэ бол Se7en, тэр уридных шигээ л халуухан харагдаж байна.

Jiyong-ий ганцаарчилсан тоглолтны нэг хэсэг болох гэдэг чин юу гэсэн үг билээ?

Би түүнийг багаас нь бэлтгэл хийж байх хугацаанаас нь л мэднэ. Мөн хамтлагийн гэдэг утгаар хэр ахиц гаргаж байгааг нь ч харсан. Гэхдээ тэр миний хувьд дүү гэдэг утгаараа илүү утга учиртай. Тийм болхоор би түүний анхны энэ бие даасан тоглолтонд нь тусалж байгаадаа баяртай байна.

Та түүнийг их удаан хугацааны турш мэднэ. Тэр ер нь ямархуу хүн бэ?

Wow би түнтэй танилцаад бараг 10 жил өнөгрчихсөн байна шд. Дебют хийсний дараа Big Bang-ийн ахлагчийн хувьд ч мөн соло уран бүтээлчын хувьд ч тэр аль алинд нь л адилхан хүчин чармайлт гаргаж байгаа, тэр үргэлж л шинийг эрэлхийлдэг. Тэр бол түүнээс суралцах олон чанартай дүү маань юм.

Гэнэт бэлтгэлийн үеэр эмх замбраагүй зүйл болсон юм.

Бөөн охидууд дотогш орж ирсэн, тэдний царайн дээр горьдлого төрсөн байсан.

Миний сонссноор тэд ямар нэгэн тэмцээнд түрүүлсэн юм шиг тэгээд тэдэнд энэ тоглолтны бэлтгэлийг үзэх боломж олдсон юм шиг байна лээ. Тэд үнэхээр догдлон яг л маргааш гэж байхгүй юм шиг л Jiyong-г харан хашиграж байсан.

Тэдний хашгирахыг сонссон Jiyong тайзнаас буун тэдний зогсож байсан газар луу дөхөж очин яд нүд рүү нь харж байгаад тэдэнтэй мэндэлж байсан.

Тэнд байсан охидууд хөлөөрөө газар дэвсэн хоорондоо шинвнэлдэж байсан. Үнэхээр хөөрөхн

GD:(Санаа зовсон маягтайгаар) Өнөөдөр хүйтэн байна шүү, тэ?

Ттийм ээ!!

GD: Өнөөдрийн та бүхний нэд харсан болгон нууц шүү за!

Зааа!!!!!(Бүгд)

Түүнийг бүх фэнүүд нь харж болох газар зогсон Jiyong үргэлжлүүлэн бэлтгэлдээ оров.

Jiyong фэнүүдийнхээ урд өөрийн үзүүлбэрээ үзүүлнэ, харин фэнүүд нь бүгд гэрэлтэх нүдээр түүнийг ширтэн харна. Тэр үед л миний харж байснаар Jiyong-ий хамгийн гэрэлтэж байсан үе байх аа.

Daesung  Seungri 2 төгсөглийн бэлтгэлийг үзсэн юм. Тэдний чухал царай гарган үзэж байгаа нь яг л тэднийг Jiyong-оос илүү сандарч байгааг нь харуулж байгаа юм шиг.

Та хоёрын хувьд Jiyong ямархуу хүн бэ?

DS: Ах үнэхээр төгс төгөлдөр хүн! Тэр үргэлж хүмүүст зөвөлгөө өгдөг тийм болхоор би түүнээс их цуралцдаг. Бас ах Jiyong жинхэн Heartbreaker!! Түүний соло уран бүтээл нь үнэхээр гайхалтай болсон. Тэр өөрөө ч үнэхээр гайхалтай уран бүтээлч. Түүнд үргэлж фэнүүд нь гишүүд нь би өөрөө ч итгэдэг!

VI: Миний бодлоор ах өөрийнхөө амьдралд их олон туршилтуудыг хийж үзхийг хүсдэг хүн шиг санагддаг. Баяр баясгалан эсвэл гуниг совлон…эсвэл өөр ч байж болно. Гэхдээ энэ тийм биш, ах үнэхээр ганцаардмал. Ах Төгс төгөлдөр хүмүүсийн сэтгэлий булаагч G-Dragon байхаасаа илүү, хүмүүсийг инээлгэж чаддаг хүмүүсийг аз жаргалтай болгодог хүн…

Тэр бас юу ч хийж байсан бусад хүмүүсээс өөр байхыг хүсдэг.

Түүнд гайхалтай ахлагчийн ур чадвар байдаг,түүний хийж байгаа үүлдэл болгон нь түүнийг яг л туршлагтай хүн шиг харагдуулдаг.

Хэн юу гэж ч хэлсэн бай, хүсэл тэмүүлэл юуг ч хуурч чадахгуй.

Энэ чин л Shine A Light юм.

 

 

 

 

10 thoughts on “GD’s Shine A Light Photobook Part 4

  1. yoo ugasa GD togs shvde venehr ssetgel gargaje mundag zalushv te!!

    ene gol n bi bi gd bga hvn n hen yum boloo

Хариулт үлдээх

