Seungri, “Most of Gwangju’s female students seem to know you”

Зиа Seungri(21, Жинхэн нэр: Lee Seung Hyun)Gwangju-гийн бүжигчин гэдгээрээ олны танил болсон. Түүний авьяас билэг нь энтэртаймэнтүүдын анхаарлыг татаж чадсан юм.

Чи алдартай хүн болхын тулд юун дээр анхаармаар байна?

Менежэрийн хэлсэн энэ хэдхэн үг жоохон Seungri-гийн зүрхийг хүсэл мөрөөдлөөр дүүргэсэн юм.

“Би бага байсан болхоор ямар ч бодлогогүйгээр Од болох гээд оролдоод үздэг юм уу ? гэж бодсон. Би тэдний 2 дахь Shinhwa-г гаргаж ирэх энэ нэвтрүүлгт ороод үзсэн.”

Гэхдээ тэр 2 сарын дараагаар энэ нэвтрүүлгийг орихож сэтгэл санаагаар унан урам нь хугарсан юм. Seungri-гийн хувьд тэр нутагтаа их алдартай байсан, алдартай хүний амьдралаар амьдраад үзчихсэн хүн, энэ бол тэсвэр хатуужил шаардсан шалгуур бас туршлага.Түүний шахуу цагийн хуваарь түүнийг Seoul  Gwangju 2ын дунд нааш цааш олон явуулах учир түүнд бас биеийн хүчний хувьд ч хэцүү байсан.

“Би Gwangju  Seoul 2ын дунд нааш цааш олон удаа явах шаардлагатай

болсон, тэд намайг хооллох ч үгүй бас олигтой ч унтах цаг өгдөггүй байсан. Бүр зардлүн мөнгө ч өгдөггүй байсан, тийм болхоор надад үнэхээр хэцүү байдаг байсан. Энэ нь намайг “Од болох ч амаргүй юм байна да”а гэж бодогдуулсан. Би бүх юмаа баглаад гэр лүүгээ явсан.

Гэхдээ бие махбодын хувьд хэцүү байснаас илүүтээгээр  түүний орчин тойрны хүмүүс нь түүнийг шүүмжилж байгаа нь илүү хэцүү байсан.”

“Миний найзууд намайг басамжилсан юм. Тэд намайг үнэн хогийн муу дуулсан гэж хэлсэн(нэвтрүүлэгт). Бүр манай ангийн багш хүртэл надад “Миний бодлоор энэ зам чамд тохирохгуй юм шиг. Тийм бохлоор хурдан өөр зам хай гэж хэлсэн юм.” Тэр уул нь үнэхээр хөөрхөн гэхдээ тэр өдөр тэр урьд өмнөхөөсөө ч илүү үнэхээр муухай зэвүүн байсан.”

Түүний уур нь хүрч илүү хатуу шийдэмгий болсон. Тэр тусгай сургуульд явж дуулж сурхаар шийдсэн. Тэр энэ дэлхийн бүх зүйлээс илүү “Үнэхээр хогийн дуулсан” гэдэг үгийн үнэхээр үзэн ядаж байсан.

“Gwangju-гийн нэгэн сургуулийн  захирал Park Dae Hong  надад яг л тэнгэрээс унасан сахиусан тэнгэр шиг л санагдсан. Тэр надтай холбоо барин ингэж хэлсэн юм Би чиний тухай их сонссон. Gwangju-гийн ихэнх охидууд чамайг мэддэг юм байна лээ. Би чиний авьяасыг олонд таниулмаар байна гэж хэлсэн юм. Тэр хүн бас 2NE1-ийн  Gong Minzy бас  Kara-гийн Goo Hara-г олон таниулсан хүн юм.(Энэ 2ын яг төрсөн нутаг нь бас Gwangju юм байна). Тэр надад хэд хэдэн багш нар бэлдэж өгсөн, тэр нь надад үнэхээр хэрэг болсон.”

Түүний авьяасыг олж харсан  Park Dae Hong захиралын тусламжтайгаар Seungri энтэртаймэнтүүдын шалгаруултанд орох боломжтой болсон юм. Гэхдээ тэр энтэртаймэнтүүдых нь хүсээд байсан зүйл нь SeungRi-гийн дуулах бас бүжиглэх чадвар биш байсан юм.

“Тэд надад үсээ чихнийхээ араар оруулж духаа гарга гэж хэлсэн юм. Тэгсний дараагаар тэд миний зургийг урдаас болон хажуунаас авсан юм. Сүүлд би дахиад шалгаруулалтанд нь очиж бүжиглэж үзүүлсэн, даанч тэд надтай холбоо бариагүй.”

Түүний горьдлого дахин тасрав, гэхдээ түүний авьяасыг олж харсан ганц л хүн байсан юм.

6 thoughts on “Seungri, “Most of Gwangju’s female students seem to know you”

  1. Yoo Seungri geeree baharhaj b.n shuu jaahan yum b.j ymar ih zovson yum be? Ter avyasiig ni olj harsan geed b.gaa hun ni Yg yum b.h daa

  2. ter basamjilj bsan humus ni ymar muhai humus ve buur uur hurxhlee.Ma seungri chinn trolhin l duchin hn hsudeee kkk

  3. ter ni YG yumuu ntr
    SR ysn egdute bsiin
    ter hamgiin ehnii zurgander yun odoogiin CL jekshig haha CL iim nud humsugte bilu ntr,, SR-g basamjilj bsn humus odo bantdag bhda gahgah

Хариулт үлдээх

