Seungri, “She’s my girl, so I know she’ll stay by my side”

Урлагт орж ирснээр SeungRi-гийн амьдрал завгүй болж энэ бүхэн нь түүнийг охидтой үерхэж нөхөрлөхөд нь нөлөөлсөн юм.

Түүний толгойд “Би бүр үнэхээр завгүй байна, ийм байж би яаж найз охиндоо зав гаргах юм бэ?” гэдэг бодол л эргэлддэг байсан. Тэр түүнийг сонирхосон охидтой уулзхаараа “Би түүнтэй месежлэх хэрэгтэй болов уу?”(танилцах л гэдэг утгаараа)”Магадгүй би түүнтэй эхлээд ярилцаж үзэх хэрэгтэй байх” гэж бодоод, ингэхээсээ өмнө тэр хэзээ ч тэдэнтэй танилцдаггүй байсан.

“Би салах дургуй”

Бусадтай л адил SeungRi хэцүү зовлонтой анхны хайртай учирч байсан юм. Тэр охин нь Гуанжүү-гийн загвар өмсөгчийн ангид сурдаг байсан бөгөөд SeungRi түүнтэй “1 дүгээр анги” бүжгийн хамтлагтаа байхдаа танилцсан юм.

“Би түүнийг бүжиглэж байхдаа харсан юм,тэр яг миний хажуу зогсож байсан.”

Тэр найзтайгаа кино үзэж яваад Seungri-гийн харцанд өртсөн зүгээр л нэг энгийн охин байсан юм. Seungri түүнд анхны харцаар дурласан. Магадгүй энэ хувь заяа байсан байх. Сүүлд тэр охины найз нь Seungri-гээс хамт зургаа авхуулья гэж гуйсан юм. Тэр ч боломжийг алдаагүй.

“Та нар ч гэсэн хамт авхуулаач”

Ингэж л түүний анхны ариухан хайр эхэлсэн юм. Seungri тэр 2 нууцаар үерхэж эхлэв.

“Хэдий бид нууцаар үерхсэн ч манай бүжгийн хамтлаг Гуанжүүгийн бахархал босон юм. Санаж байна уу?”(инээв)

Залуу хосуудын үерхэл 3 жил үргэлжилсэн юм. “Би чамд хайртай” гэж хэлэхийн оронд тэр 2 “Хичээгээрэй” гэж бие биенийгээ дэмждэг байсан юм.

“”Өнөөдөр ч гэсэн хичээгээрэй. Маргааш дахиад уулзацгаая” гэж бид 2 бие биенийхээ мөөрөдөлийн төлөө бие биенээ дэмждэг байсан.”

Ингэж бие биенээ дэжиж хамгаалсаар Seungri Big Bang дебютээ хийв. Харин найз охин нь багш болох мөрөөдлөө биелүүлэх гэж их сургуульд орсон юм. Тэд 2лаа зорилогтоо хүрхэд маш ойр болсон, гэхдээ тэд аажимаар алслагдах болсон юм.

“Би түүнийг “Тэр бол миний охин, тийм болхоор миний хажууд байна” гэж боддог байсан. Гэхдээ нэг өдөр би түүний minihompy-руу нь орсон чин ‘Oppa♥’ гэж бичсэн байсан. Би ойр орчныхноос нь асуухад тэр аль хэдийнээ өөр хүнтэй болчихсон байсан. Тэр 3 дугаар курсийнхээ ахтай үерхэж байсан.”

Энэ өдөрөөс хойш бүх юм дууссан. Гэхдээ тэр түүнийг үзэн ядаж чаддаггүй.

“Надад намайг түшиж чадах хүн хэрэгтэй, гэхдээ одоо би бүр чамайг хэзээ ч харж чадхаарүй орон зай үлдлээ. Хэдий бид уулзсан ч бид юу ч хийж чадаагүй. Би зүгээр л нэг энгийн хүнтэй үерхмээр байна. Би ийм хэцүү хайрыг хүсэхгүй байна.”

Тэр түүний сэтгэл нь хувирах болсон шалтааныг нь ойлгон хүлээн авсан юм. Энүүгээр Seungri-гийн сэтгэл хөдлөм анхны хайр нь өндөрлөлөө гэж үзье даа.

Хэрвээ тэр миний(бидний) бодож байгаа охин мөн бол(зурган дээр хамт байдаг бараг л мөн байх аа)гэмгүй царайлчихаад ямар муухай юм бээ. түүнийг үзэн ядаж чаддаггүй нь өөрөөс нь л болсон гэж боддог байх. Өөрөө урлагт хөл тавьсан болхоор найз охиндоо ч цаг гаргах завгүй тэгээд л хөндийрсөн гэж боддог байх. Арга ч үгүй биз дээ. Гэхдээ 3 жил гэдэг бас их урт хугацаа байна шүү.(Одоо бол хамтлагаасаа ахмгийн шалиг нь уу хэхэ)


10 thoughts on “Seungri, “She’s my girl, so I know she’ll stay by my side”

  1. baahan hamt avhulsan neg ohin bdiishde? neeh hoer joohon yum haha, bodvol ter ohin l baih, ymr teneg ohinmbde huurhii min haramsaj bgad ni 1000huvi itgeltei bna haha

  2. oodguu ohin beee.Seungri ch ih gomdsondoo.Hoorhii doo ugni bol nzohintoi blhiig ihl husdiin bndoo.Bi bsan bl ooriig ni hnes ch iluu oilgoh bsaaan

Хариулт үлдээх

