Big Bang Thai ASIANISM Hilarious Interview![Video+Trans]

Ярилцлага авагч: Та нар энэ удаад Тайландад юу хийж байгаа вэ?

TaeYang: Бид Eversense-ийн сурталчилгааг хийж байгаа.

Ярилцлага авагч: Өө нээрэ би та нарыг 3 охинтой хамтарч энэ сурталчилгааг хийж байгаа гэж сонссон юм байна, тэгвэл та нараас ямар охидыг сонирхдогыг мэдэж болох уу?

TaeYang: Би Eversense-ийн дүр төрх тохирох охидод дуртай. (цаанаас нь ингэ л гэж дэглэсэн байх, тэгээд л GDYB 2 инээгээд байна)

Ярилцлага авагч: Тийм гэж үү? Гэхдээ та нарын яг өөрсдийн чин хувьд яг ямархуу охид таалагддаг юм бэ?

TaeYang: Хммм, яг сайн мэдэхгүй ч, хэрвээ би түүнтэй уулзах юм бол миний амнаас шууд л ямар хайр татам юм бэ гэж хэлхээр

Ярилцлага авагч: Gdragon-ий хувьд?

Gdragon: “Бодоод л инээгээд л эцэст нь мик-ээ Тор-д дамжуулав”

Ярилцлага авагч: Тор-ын хувьд?

Top: “Инээсээр байгаад бас л DaeSung-д микээ шилжүүлэв “

DaeSung: Зүгээр л нөгөө, юу?! Би инээх дуртай бас инээхээрээ хөөрхөн харагддад охидод дуртай. Аа тийн бас тэр охинд Eversense-ийн дүр төрх тохирох ёстой.

Ярилцлага авагч: Okey, сая охидын тухай асуусан чин жоохон эвгүй байв уу да? Зиа тэгвэл та нар энд 7 хонгойин турш байна шүү дэ, энэ хугацаандаа та нар Тайландад юу хийхийг хүсэж байна?

Цааш ороод бусадыг нь


Тор: Заан! Би заан унаж үзмээр байна

Ярилцлага авагч: Далай руу явж үзмээр байгаа хүн байхгүй гэж үү? Та нар эндхийн далай руу явж үзсэн үү?

TaeYang: Үгүй ээ явж үзээгүй, та бид нарыг дагуулж явж чадах уу?

Ярилцлага авагч: Мэдээж би хүсэх юм бол чадна! Гэхдээ аялахаасаа өмнө Тай хэл сурах хэрэгтэй. Та нарт сурмаар байгаа үг байна уу?

Gdragon: Saranghaeyo

Ярилцлага авагч: Pom Rook Koon

Gdragon: “дуйрайв” Pom Rook Koon

DaeSung: Тэгвэл алмаз?

Ярилцлага авагч: Sood-yod!

DaeSung: Sood-yod “инээв”

SeungRi: @#$%^&

Ярилцлага авагч: Юу гэсэн үг үү? Тайланд үг юм уу ?

TaeYang: Энэ SeungRi-гийн рэп дүб дүб!

Gdragon: Миний бодлоор дэк дэк гэж хэлээд байгаа юм шиг(Тайландаар амархан гэсэн үг)

Ярилцлага авагч: Магадгүй үзэгчид та нарын хувийн зуршилын чин тухай мэдмээр байгаа байх. Тэгэхээр хамгийн удаан усанд ордог нь хэн бэ?

Бүгд: Тор руу заав

SeungRi: Тэр хамгийн удаан ордог нь

Тор: Тийм гэж үү?

Ярилцлага авагч: Усанд орохоос өөр юу хийдэг юм бэ?

Тор: Биеэ хараад л(ажиглаад л). “Өөрийгөө яаж хардагийг харуулав”

Ярилцлага авагч: Хахаха ok. Тэгвэл хамгийн атаархуу нь хэн бэ?

Gdragon: Тийм хүн байгаа гэж бодохгуй байна

TaeYang: Би ч гэсэн тийм хун байгаа гэж бодохгуй байна

Тор: Манай хамтлагт атаархуу хүн байхгуй ээ

Ярилцлага авагч: Та нар загварын чиг хандлагыг бүрдүүлдэг учираас та нар  ирээдүйн загварын тухайд хэлээч?

Тор: Eversense-ийн дүр төрхөд тохирох зүйл

Gdragon: Мммм.. миний бодлоор ямар нэгэн амархан бүтэх зүйл л

Ярилцлага авагч: Та нар мэдэж байгаа байх Тайланд их халуун газар, тийм болхоор энд өмсөхөд аятайхан тийм хувцасыг санал болгооч?

Gdragon: Миний бодлоор та хөнгөн сиймхий хувцас өмсвөл дээр байх аа

Gd үнэртэй усаа цацан үнэрлэв

Ярилцлага авагч: Солонгосын хувьд ямар? Хүйтэн үү, та нар яаж өөрсдийгөө дулаацуулдаг вэ?

Gdragon: Би өөрийгөө цохидог

TaeYang: Миний бодлоор тэврэлдэх л туслах байх. Gd-г тэврэв

Ярилцлага авагч: Та нар маш олон дуунуудтай, тэгвэл та нарын хувьд тэр дуунуудаас чин бусад дуунуудаасаа илүү утга учиртай дуу гэж байдаг уу?

Тор: Үгүй ээ бүх дуунууд маань бидэнд утга учиртай

Ярилцлага авагч: Та нар Тайландаар дуулна гэж боддог уу?

Gdragon: Магадгүй хэзээ нэгэн цагт

TaeYang: Тиймээ, хэзээ нэгэн цагт хийхэд таатай байна

Ярилцлага авагч: Миний бодлоор DaeSung аль хэдийнээ Sood-yod гэдэг үгний мэргэжилтэн болцон юм шиг?

DaeSung: Инээн Sood-yod

Ярилцлага авагч: Sood-yod гэдэг үгийг дууныхаа үгэнд ер нь ашиглавал яасан юмб?

DaeSung: Инээв

Ярилцлага авагч: Зиа тэгэхлээр бидний ярицлага хийх цаг аьл хэдийнээ дууссан бололтой, та нарт Тайланд фэнүүддээ хэлэх үг байна уу?

Gdragon: Тийм ээ. Та бүхэндээ биднийг хайрлаж хамгаалж ирсэнд чин баярлалаа гэж хэлмээр байна, бид бүхэн дахин Тайландад ирсэндээ таатай байна. Тэгээд бас Eversense сурталчилгааг ч гэсэн дэмжээрэй.

Бүгд: Big Bang байлаа


credit: ibigbang

6 thoughts on “Big Bang Thai ASIANISM Hilarious Interview![Video+Trans]

Хариулт үлдээх

