[Updated]T.O.P “I could have been blind” gets rushed to the hospital

Цааш ороод AsiaE ярицлага өгөхдөө авхуулсан зурагнуудаас нь

Top 71 Into The Fire кинонд сурагч цэргийн дүрийг аван тоглож байгаа билээ. Тэрээр энэ киноны зураг авалтын үеэр нүдний эвэр бүрхэвчийг гэмтээсний улмаас сохорч болзошгүй байсан.

Star News ярилцалыг үеэр Тор энэ тухайгаа ярисан юм. “71 Into The Fire киноны зураг авалтын үеэр миний зүүн нүд гэмтсэн юм. Би шуудхан л нүдээ шлагуулах гэж яаралтай тусламжийн өрөөнд хүргэгдсэн.”

“Зураг авалт яг дундаа ороод явж байсан, тэр өдөр ч их хүйтэн өдөр байсан. Миний нүдний хар эвэр бүрхэвч их өвдөж байсан, эмч хэлэхдээ хэрвээ гэмтэл нь жоохон л лав байсан бол намайг сохорох байсан гэсэн.”

Би нүдэндээ хамгаалалтын линз зүүсэн байсан болхоор нүдээ нээхэд жоохон хэцүү байсан. Тэр үед нүдээ нээх болгондоо би залбирах ёстой юм шиг санагддаг байсан.

T.O.P-ын хувьд бол анхны удаагаа дайн байлдаантай кинонд тоглож байгаа нь. Дайнтай кинонд нь байлдаан тулалдаан тэр болгон гардаг учираас заримдаа жүжигчид нь гэмтэл авах тохиолдол байдаг юм.

Би гэмтэхгүйн тулд байнга анхааралтай байсан. Гэхдээ буудалдаа эргэж ирээд усанд орох гээд хувцасаа тайлтал би шарх авсан байсан.

“Би залуу байгаа дээрээ шаргуу ажилламаар байна тэгээд бас шарх ч авмааргүй байна. Надад маш их талархах цаг үе байсан. Харин одоо би зүгээр ээ. Өвөдөхгүй байна” гээд инээв

Ямар аймар юм бээ. Болгоомжтой байхгүй бол дайнтай кино ч бас осолтой юм аа

7 thoughts on “[Updated]T.O.P “I could have been blind” gets rushed to the hospital

  1. TOP-iig nudee neeh bolgond n burhand bayarlah heregtei shu mVIPz
    tom nudtei bolhoor yum amarhan torood hetsuu bdiin bndaa

  2. yu ve gj bodlooshd…aimar yumaa yaj haraagui bolchoogui yum…tgsen bol estoi balrahgui yu…iim hoorhon nud gemteed ih ovdson bhdaa hoorhi mini…daintai kinond togloh gd baahan sorvi avah yum bnda…ghdee odoo zugeer bolhoor go bnoo kk…

  3. yooy mair ailaashd tegeed odoo harj marhad in hundrel ntr baigaa bolvuu image ntr d in nuluulsun blvuu?

Хариулт үлдээх

