Celebrities who mentioned Big Bang on their blogs!

Big Bang маань саяхан MTV Live Event оролцсон билээ. Тэгвэл энэ үеэр тэдэнтэй уулзсан мөн тэднийг л харах гэж ирсэн гадаадын алдартай хүмүүс өөрсдийн блог дээрээ Big Bang-ийн тухай сэтгэдлээ бичицгээжээ.

Зиа эхний хүн Vanness Wu Тайван/Америкийн жүжигчин дуучин бүжигчин та бүхэн тэрнийг Солирын од киноны Mei Zuo-гийн дүрд F4(Forever 4) хамтлагтайгаа тоглож байсныг санаж байгаа бизээ.

Тэрээр блог дээрээ ингэж бичсэн байна:

Бурхан минь баярлалаа сайхан үдэш байлаа! Бүгд алаа хаясан(лаасан шүү нтр). Jay гараа буулган уянглаг хоолойгоороо, W-inds шуурга шиг бүжгээрээ харин Big Bang халуун дулаан уур амьсгал бүрдүүлсэн. Та нарт үнэхээр баярлалаа үнэхэр дурсамжтай үдэш болж өнгөрлөө. Бурхан өршөөг

Харин энэ модел хүүхнийг санаж байна уу? Тэрээр өмнө нь үсээ BB гэж хусаад “Electric Love Tour”-г ирж үзэж байсан.

Chinatsu Wakatsuki өөрийн блог дээрээ

Өчигдөр MTV болж өнгөрсөн.

Хамтлаг дуучидын үзүүлбэрүүдийг үзхэд үнэхээр ширүүхэн талбар байсан шүү!!!

Мэдээж

BIG BANG & 2NE1

Би тэдэнд хамгийн дуртай

Мөн

Би өөрийн зохион бүтээнсэн хувцасаа өмсөж ирсэн

Улаан хивэсэн дээр ингэж алхсандаа үнэхээр баяртай байна

Харин Mika Hinata Японы усны хувцасны модел Big Bang-ийг харах гэж VMAJ болон MTV Live Event-г үзсэн байна

Харин Mika Hinata блог дээрээ

Энэ удаад би MTV LIVE-г үзэх гэж ирлээ

Үнэндээ би өчигдөр ч гэсэн ирсэн л дээ

Би хэнийг харах гэж ирснээ хэлэх ёстой байх

BIG BANG

Бодож байсанчлан надад үнэхээр таалагдсан

Та нарыг олон шагнал авахыг чин хараад би маш их баярласан(BB-д л зориулж хэлээд байага юм шиг)

Өнөөдөр тэднийг ингэж дуулахыг нь сонсход үнэхээр сонирхолтой байсан.

Дашрамд хэлхэд миний найз Eri-chan бас Big Bang-ийн фэн энэ 2 өдөр

надтай хамт энэ тоглолтуудыг үзсэн.

Дараагийн удаад би Солонгос явж үзэхээ(тоглолтыг нь) амлаж байна

Эхнээс нь дуустал дуртай байх болно оо.

credit: ibigbang

9 thoughts on “Celebrities who mentioned Big Bang on their blogs!

  1. ehniih yamar setgel hudlulteiin burhan urshuug gene shu tegej ih setgel n hudulsiin bhdaa hihihi BBiin fan yum bizdee 😀
    GOD blesses to U,too…

  2. ehniih yamar setgel hudlulteiin burhan urshuug gene shu tegej ih setgel n hudulsiin bhdaa hihihi BBiin fan yum bizdee
    GOD blesses to U,too…

Хариулт үлдээх

