Big Bang on The Television Magazine (Part 1)

Big Bang-ийхны The Television сэтгүүүлд үгсөн сонирхолтой ярицлагуудыг одооноос цувралаар оруулах болно оо. Энэ удаад Part 1 нэг буюу 1 дүгээр хэсгийг оруулж байна. 1 дүгээр хэсэг дээр энэ сэтгүүлын редакторуудын Big Bang-ийхны тухай сэтгэдэл болон энэ сэтгүүлийн 100 асуулт хариултни 1-20 асуулт хариултыг орууллаа.

T.O.P

Надад гэрлэх санал тайван газар тавихыг хүсье

T.O.P зураг авалатаа модел хүн шиг догь мэдрэмжтэй, ихэвчлэн сэнжтэй аяга барьж авхуулсан. Биднийг түүнд муурны хэлбэртэй дэр өгхөд тэр их иелдэг зөөлөн нүүрний хувирал гаргасан(↑), яг л тэр өөрийн үнэхээр хайртай зүйлээ тэвэрч байгаа юм шиг. Бид зураг авалтанд зориулж таван төрлийн цэцэг бэлдсэн байсан гербера,мандарва гэх мэт цэцгүүдийг. Тэр сарнай барин зураг авхуулахдаа бидэнд хүмүүсийн анхааралыг татахуйц янз бүрийн байрлалуудыг харуулж байсан. Тэр цэцгээ үнсэх, цэцэг рүүгээ ирмэх гээд л.


Цааш ороод бусадыг нь уншаарай

SOL

Эрэгтэй ч бай эмэгтэй ч бай би эхлээд тэдний нүд рүү нь л хардаг.

TaeYang студиод нүдний шилтэй орж ирсэн.

Биднийг түүнээс “Бид таний зургийг нүдний шилгүй чин авч болох уу?” гэхэд тэр ичингүйрэн Японоор иелдэг “Би эхлээд хэдэн зураг шилтэйгээ харин дараад нь шилгүй авхуулж болох уу?” гэсэн юм.

Түүний цэцэгтэй зураг авхуулах ээлж болход тэр наран цэцэг сонгон хана луу барин зогссон юм. Тэр сонин санаа нь тэнд байсан хүмүүсийг инээлгэхэд хүргэсэн юм.

D-Lite

Би охидийн инээмсэглэж байгаа царайг нь хардаг

Эрч хүчээр дүүрэн гишүүн болох Daesung нь бидэнтэй өөрийн эршүүд байдлынхаа тухай хуваалцсан юм. Бид түүнээс Жаргалтай царай гарга даа гэхэд тэр бид бүхний өмнө эгдүүтэй гэрэлтэх царайг гаргасан юм. Түүний тэр инээмсэглэл нь цэвэрхэн гэмгүй байсан юм.(↑)

V.I

Би гар утасаа хэзээ ч орхихгуй учир нь би ганцаараа байхыг тэвчдэггүй

Ярьдаг сармагчингаас(тоглоомон) гарах Big Bang-ийн дууг сонссон Seungri даруйхан л тэр сармагчинтай адилхан поза авсан.

Ямартай ч түүнд зогсох хэцүү байсан бололтой хажууд байсан сандалаа зураг авалтын газарт өөрөө авайчиж байрлуулсан юм мөн хэдэ хэдэн удаа тэр сармагчингийн поза-ийг дуйраах гэж оролдсон юм.

Ширээн дээр байсан олон өнгийн шилэн дундаас тэр хар өнгийг сонгон авсан юм. Та нарт Seungri шилтэй ямархуу харагдаж байна? Бид бол түүнд зохиж байна гэж бодож байна!

G-Dragon

Би өөр өөрсдийнхөө хийж байгаа ажилд сайн охидод дуртай!

Тэр ичэмхий харагдаж байж магад, гэхдээ үнэндээ тэр бол хамгийн олон позатай нь.

Түүний нүүрний хувиралуудыг жагсаах юм бол: гунигтай, ууртай, гайхсан бас баярласан. Тэр бас толгойгоо барьж бас хашгирч поза авч байсан.

Бид түүнээс Хүнд дурлахаараа гаргадаг царайг гаргаачээ гэж гуйсан юм. Тэр хариуд нь Энэ хүсэлт чинь л миний хүсээд байгаа зүйл гэсэн юм. Тэр 2 гараа уруулныхаа өмнө тавьхад үнэхээр өхөөрдөм эгдүүтэй харагдаж байсан.

Хань болгож дууны хэмнэлд толгойгоо сэгсрэх сармагчинг тавьхад GD ч бас тоглойгоо баруун зүүн тийш хөдөлгөсөн юм.

1) Та нарын мөрөөдөлийн ажил мэргэжил цэцэрлэгт байхад чин юу байсан бэ?

GD: Миний бодолоор би төрсөн цагаасаа л дуучин болохыг хүсэж ирсэн

T.O.P: Жүжигчин. Би дуу хөгжимтэй бага ангид орсныхоо дараа л учирсан.

SOL: Би дуулах дуртай байсан ч тэр үед дуучин болох тухай огтхон ч бодож байгаагүй.

D-Lite: Санваартан. Учир нь би Христостын шишинтай гэр бүлд төрсөн.

V.I: Бүжигчин эсвэл бүжиг дэглээч

2) Хэрвээ Big Bang-ийхан гэр бүл байсан бол та нар хэнийг ээж/аав/том ах/дунд ах/бага нь гэж сонгох байсан бэ?

GD: Би аав, Seungri хамгийн бага хүү, TOP baby, Taeyang ээж, Daesung том хүү

T.O.P: GD аав, Seungri нагац ах, би өөрөө baby, Taeyang ээж, Daesung том хүү

SOL: GD аав, Seungri хажуу айлийн хэн нэгэн, TOP baby, би ээж, D-lite том хүү

DL:  GD аав, Seungri хамгийн бага хүү, TOP дунд хүү, Taeyang ээж, Daesung том ах

V.I: GD аав, би дунд хүү, TOP бага хүү, Taeyang ээж, Daesung том ах

ЛОл эндээс хархад SeungRi л ганцаараа өөрчлөгдөөд байдаг наасан хахаха

3) 5 дахь мэдрэхүй тухайлбал харах,сонсох, амтлах, үнэртэх, мэдрэх гээд дээрээс нь 6 дахь мэдрэхүй. Энэ бүгдээс та нарын ажилд аль ньхамгийн нөлөөлдөг вэ? Ер нь та нараас хэн нь хамгийн мэдрэмжтэй вэ?

GD: Харах. Би янз бүрийн зүйлсийг харах дуртай. Яг одоогоор энэ л арай хөгжсөн дөө.

T.O.P: Миний бодлоор зорилогтоо хүрхийн тулд бүх мэдрэмжүүд нь хурц байх ёстой гэж бодож байна. Энэ нь өөрийн мэдрэмжээ чадхаараа хөгжүүлэхэд дээр.

SOL: Харах.

DL: Амтлах. Хэрвээ би амттай байна гэж хэлэх юм бол бусад маань ч гэсэн амттай байна гэж хэлдэг.

V.I: Харах.

4) Хэрвээ чи эмэгтэй байсан бол хэнтэй нь болзох байсан бэ?

GD: Өөртэйгөө. Хэрвээ би өөрөтө дургуй байсан бол би цаашид ажилаа үргэлжлүүлэх боломжгүй байх байсан.

T.O.P: Манай гишүүд бүгд өөр өөрийн гэсэн дүр төрхтэй учираас би бүгдэнтэй нь танилцахад таатай байна.

SOL: Daesung. Бид 2 Японд нэг өрөөнд байсан бас тэр үргэлж миний зөвлөгөөг сонсдог.

DL: Taeyang. Бид хөгжимийн тухай ярилдаг бас бид 2 сонирхол нэгтэй учираас ярилцахад маш амар байдаг.

V.I: GD. Түүнд бүх юм бий. Тэр хэтэрхий дур булаам

5) Та нар ямар тэжээвэр амьтадтай вэ? Та нар тэднийгээ юу гэж дууддаг вэ?

GD: Би өөрийн GAHO нохойндоо анхаарал тавьдаг.

T.O.P: Би 3 жилийн өмнө(2007 он хүртэл) HENRY гэдэг нохой тэжээдэг байсан.

SOL:Би BOSS гэдэг нохойтой

DL: Би 2 жилийн өмнө тэжээвэр амьтнаа болгож муур тэжээдэг байсан.

V.I: Би ямар ч амьтан тэжээж байгаагүй

6) Та нар анх эмэгтэй хүнтэй уулзхад түүний аль хэсэг нь та нарын анхааралыг хамгийн их татдаг вэ?

GD: Түүний үнэр.

T.O.P: Түүний царай. Эхлээд түүний царайг харах нь ердийн зүйл биш гэж үү?

SOL: Түүний нүд. Ээрэгтэй ч бай эмэгтэй ч бай би эхлээд түүний нүд рүү нь хардаг.

DL: Инээмсэглэл. Би түүнийг инээмсэглэлээрээ татах нуу үгүй юу гэж хэлэхгээгүй, зүгээр л би түүний инээмсэглэж байгаа цараг нь харна.

V.I: Би сайхан гартай хүмүүст дуртай. Яг л ийм(Энэ нөхөр яг өөрийнхөө гарыг хараад ингэж хэлж байгааа хахах. Нээрээ яахлээрээ ийм өөртөө итгэлтэй болчихдог байна аа ккк)

7) Хэрвээ эмэгтэй хүн таньд гэрлэх санал тавьбал та ямар байгаасай гэж бодож байна?

GD: Гэрлэх саналыг эрэгтэй хүн тавих ёстой. Би эмэгтэйчүүдийг ийм юм хийж байхыг харахыг хүсэхгүй байна.(Мэдрэмжтэй хүн цаанаа л өөр нтр)

TOP: Тайван газар гэрлэх саналаа тавиарай!Биднээс өөр хэн ч байхгуй газар.

SOL: Харин л  дээ~~?

DL: Бид Хан мөрөн лүү явж энийг чангаар хэлэх ёстой.

V.I: Хэрвээ тэр надад “Би чамд хайртай” гэх утгатай юм хэлэх юм бол би зөвшөөрнө өө!

8) Хэнийх нь санал хүсэлт хамгийн ядаргаатай нь байдаг вэ? Чи түүнийг юу гэж хэлээсэй гэж хүсдэг вэ?

GD: Seungri. Тэр хэрэтэй хэрэггүй, (тэдэнд)хамаагүй зүйлс ярьж толгой эргүүлдэг.

T.O.P: Тэр хүн чинь Seungri. Тэр ганц ч үг хэлэхгүй байсан ч түүний өгүүлбэр нь хоосонд тооцогддог.(хэрэггүй)

SOL: TOP. Магадгүй тэр киноныхоо үгийг хэлэх байх

DL: Seungri, үг дуугуй бууж өг!

V.I: Миний бодлоор тэр хүн G-Dragon. Ядаргаатай гэхээсээ илүүтэйгээр тэр санал хүсэлт тавихдаа хамгийн шилдэг нь. Тэр урьдчлаад бүх үйлдлийг тооцоолдог.

9) Чи болзож байгаа охиноо ямар хувцас өмсүүлмээр байна?

GD: Түүнд зохисон хувцас. Сүүлийн үеийн чиг хандлагыг дагсан эвтээхэн палааж байвал зүгээр.

T.O.P: Костьюм. Учир нь би ч бас костьюм өмсдөг болхоор.

SOL: Хавтгай ултай гутлан дээр даавуун джинс

DL: Хуучний стийлтэй

V.I: Нэг хэсгээс бүрдсэн

10) Хэзээ хамгийн сүүлд нулимс дуслуулсан бэ? Яагад?

GD: Fuji-Q Highland руу яваад FUJIYAMA-г унасны дараагаар миний сэтгэл үнэхээр их хөдөлсөн байсан учираас миний нулимс шууд автоматаар л гарсан.

T.O.P: “Into the Fire” киноны нээлтэн дээр. Миний зургаан сарын турших үнэхээр их хүч хөдөлмөр, тэнд байсан бүх хүмүүсийг алга ташхад миний сэтгэл үнэхээр хөдлөж уйлж байсан.

SOL: VMAJ-гаас бид шагнал авхад би үнэхээр их баярласан гэхдээ би уйлаагүй л дэ(хахаха)

DL: Би ч гэсэн уйлаагүй

V.I: VMAJ-гаас шагнал авхад учир нь би үнэхээр их баярласан байсан болхоор.

11) Чиний дур булаам чанар?

GD: Духан дээрх үрчлээс

T.O.P: Нүд

SOL: Үсний засалт (Арай TaeYAng энэ түүний дур булаам байдал гээд үсээ өөрчилдөггүй юм биш биздэ кк)

DL: Инээмсэглэх царай

V.I: Миний давхар шүд

12) Усанд орохдоо биеийнхээ аль хэсгийг түрүүлж угаадаг вэ?

GD: Нүүр

T.O.P: Би эхлээд хагас биеын угаалт хийдэг.

SOL: Нүүр

DL: Үс

V.I: Нүүр

13) Чиний мөрөөдөлийн бүсгүй чинь….байх ёстой?

GD: Хийж байгаа ажилаа үнэхээр сайн хийдэг

T.O.P: Надтай хамт байж чадах намайг ойлгох хүн.

SOL: Би энэ тухай хараахан бодоогүй байгаа. Би найз охин ч үгүй.

DL: Сайн хоол хийдэг

V.I: Бүхэл өдөржил ажилаа хийж байгаад гэртээ ирхэд хоолоо хийчихсэн намайг хүлээж байх эмэгтэй. Хамтдаа хоолоо идэнэ гэж найдаж байна.

14) Өдөрт дундажаар хэдэн мэйл(захиа) бичдэг вэ?

GD: Би яг тоолж үзэж байгаагүй гэхдээ 20 орчим

T.O.P: 10 орчим

SOL: Би хааяа л захиа бичдэг.

DL: Би захиа бичдэггүй

V.I: Би тоолж барашгүй их захиа бичдэг

15) Хэн та нарын захиаг хүлээн авдаг вэ?

GD: Ихэнх нь ажилын хүмүүс( Эээээй)

T.O.P: Би ихэвчлэн гэрийхэндээ захиа бичдэг

SOL: Би хааяа л хийдэг.

DL: Би захиа бичдэггүй (Өрөвдөлтэй ч болов уу да хаха)

V.I: Найзууд руугаа, учир нь тэдэнтэй хааяа л уулздаг болхоор.

16)Нэг газарааа нөгөө газар луу явахдаа ихэвчлэн юу хийдэг вэ?

GD: Би ихэвчлэн дуу сонсонгоо тэр өдрийнхөө ажилын хувиарыг толгойндоо дүрсэлдэг

T.O.P: Би янз бүрийн зүйлсийг бодох цагийг ашигладаг

SOL: Би дуу сонсдог, хааяадаа дуртай дуунуудаа дуулаад явдаг.

DL: Би дуу сонсдог

V.I: Мэдээж дуу сонсдог тэгээд замын талийг нь унтаж өнгөрөөдөг

17) Ямар зүйл та нарийг Би энэ зүйлээс гараа авч чадахгуйнээ гэсэн бодол төрүүлдэг вэ?

GD: IC дуу хураагч, үзэг бас миний PC. Тэд л намайг дууны үг бичиж онгод орж ирвэл төрсөн аялгууг хурааж авах зүйлс. Ямартай сүүлийн үед утас энэ бүгдийг  орлож чадаж байгаа.

T.O.P: Асаагуур. Би үргэлж хаядаг учираас хэд хэдийг авч явдаг.

SOL: Малгай, тэмдэглэлийн дэвтэр тэгээд ipod

DL: Би бүх зүйлээ цүнхэндээ хийчихдэг! Тэд бүгд л миний хувьд чухал.

V.I: Надад цүнх байхгуй. Миний орхиж чадахгуй зүйл бол хар утас минь, учир нь ганцаараа байхыг тэвчиж чаддаггүй.

18)Ээжийн тань хийж өгдөг хамгийн амттай хоол?

GD: Gyeran jjim Солонгосын өндөгтэй цагаан будааны хучмал

T.O.P: Bulgogi Солонгос маягийн yakiniku

SOL: Doenjang jjigae Солонгосын үндэсний хоол. Солонгосын soybean орцоор хийсэн.

DL: Kimchi jjiga Кимчигээр хийсэн битүү чанасан шөл( Dae цохиооч хэхэ)

V.I: Japchae гилгэр хальсан гоймонгоор хийсэн Солонгос хоол

19) Та нар 18 насаа эргэн дурцсан нь гэдэг хоолыг өөрсдөө хийж үзсэн үү?

GD: Би гшүүддээ хийж өгч байсан

T.O.P: Би үзээгүй

SOL: Би үзээгүй гэхдээ хэзээ нэгэн өдөр үзнээ

DL: Мэдээж би хийж чадна

V.I: Үзсэн гэхдээ амжилтгүй болсон

20) Хамгийн сүүлд сурсан Япон үг?

GD: Би нэг ажилтанг 「なんとなく」 хэлж байхыг сонссон юм. Тэгээд би яагаад ч юм хэргэлдэг болсон. (「nan to naku」 Яагад ч юм)

T.O.P: Би ажилчидаас 「めざまし」 сурсан. (「mezamashi」 Босоорой)

SOL: Tell Me Goodbye дууны үг 「抱きしめた手を」 Яагаад гэвэл энэ үгийг GD үргэлж Seungri-гийн дуулдаг хэсгийг дуйраахдаа хэлдэг (「daki shimeta te wo」тэврэх гар)

DL: Нэг ажилчин надад энэ өгийг зааж өгсөн юм. 「青空」 Би энэ үгийг цаг агаар сайхан байхад хэлдэг. 「ao zora」 Хөх тэнгэр)

V.I: Би найзуудаасаа 「すいませんえん」 үгийг сурсан. Би энийг хуучний гэж тоглоом шоглоом сонсож байсан юм байна. 「suimasen en」 Намайг уучлаарай

credit: bigbangupdates

12 thoughts on “Big Bang on The Television Magazine (Part 1)

  1. uu estoi goy asuultuud bna
    GD nere bur nz ohinto bolhiin huslen ima’sochko chamd bolomj bna, shud suulin ueiin zagvariin aplaj umsuud goe unertei us tsatsaad och lolz

  2. ymar goy yriltslaga bollo ve burhan min gej uneheer bbayrlalla sochko. manai kwon leader argagui l aguu hun shuu bur bishirchihlee uneheer uneheer hoorhon bs uhaalag. kkk bs seungri jiyoungiig dur bulaam genee ineedtei yumaa

  3. ymar goy ym be ih hicheel zutgel gargajeee unher tnx GD-iinhee sonirolig yor ni medchihlee he he daraagiihiig ni huleej baiy

  4. 😀 😛 😀 😛 😀 😛 😀 😛 😀 😛 😀 😛 😀 😛 😀 😛 😀 😛 😀 😛 😀 😀
    ………………………………………………………..
    eeeemer ih ineev oiriin heden sar ingej 🙂 bgaagun bn 😀 ……..
    odoo ahij neg ineej bayrlah bh
    ter bol BRONZEHERO solongosoos ireh 😀
    wikikikikikikikikiki …
    daraa ne ahiad neg bayrlana … 7 sard site meen shinechlegdene .:P

Хариулт үлдээх

