T.O.P-ын оддын өдрийн тэмдэглэл Part 1 “Into the Gunfire, I have to lose myself”

Big Bang-ийн гишүүдийн оддын өдрийн тэмдэглэл Big Bang-ийн том ах Choi Seung Hyun-оор дуусаж байна. Нийт 10 хэсэг байгаа бөгөөд энэ удаад 1 дүгээр хэсгийг нь орчуулан хийлээ.

Бөмбөгнүүдийн тэсрэх чимээ, дайны усны эргүүлэг. Би зүүд үү бодит уу гэдгийг хэлж чадахгуй

Хэрвээ би өчигдөрийг хүртэл Big Bang-ийн том ахаар тайзыг залхааж байсан бол өнөөдөр сурагч цэрэг Oh Jang Bum болон дайны талбар дээр унасан байна.

Миний хоолой Jang Bum-ийн олон олон захидлуудыг уншин сөөнгдсөн мөн урт хугацааны дайнтай хэсгийг авхад би их ядарсан. Гэхдээ хамгийн хэцүү нь миний дотор орших олон өөр дүр.

Big Bang-ийн Top, Oh Jang Bum, Choi Seung Hyun нарын голд нь зогсож хяналтандаа байлгах үнэхэр гайхалтай. Шөнө унтах амаргүй болсон.

Дэслэгч Oh Jang Bum 71 сурагч цэргийг удирдан Хойд Солонгосын эсрэг хэний ч удирдлагагүйгээр Поханг сургууль дээр тулалдана.

Хачирхалтай зүй,айдас хариуцлага энэ бол түүний мэдэрч байсан зүйлүүд, би өөрийн дотор болж байгаа зүйлүүдийг бүгдийг мэдэрч байна, би энэ зураг авалтын талбайд дээр байгаа бусад хүмүүсээс хөндий байгаагаа.

Би багаасаа л кинонд дуртай байсан. Би хүмүүсийн хувиралаар тоглосон кинонуудаад илүү дуртай байсан.

Би Tarantino, Al Pacino, The Godfather(Загалмайлсан эцэг), Scarface кинонуудад үнэхээр дуртай. Trainspotting киног үзэхэлэр надад би үнэхээр сэтгүл хангалуун амьдраж ёстой гэсэн бодол төрдөг.

Би хүнд энэн шиг ийм эрч хүчийг өгч чадах болов уу?

Миний энэ дүрийг сонгож авах болсон шалтгаан нь хүмүүст эрч хүчийг өгч  намайг хараад үнэхээр сайн байна гэж бишрэх сэтгэдэл төрөөсэй гэсэндээ юм.

Oh Jang Bum болох тухайд бол би өөрийгөө хаяж чадахгуй ээ.

Би энд тохирохгуй гэсэн бодол буурч харин би энийг хийх ёстой гэсэн нь илүү бадарч байна

credit: bigbangupdates

3 thoughts on “T.O.P-ын оддын өдрийн тэмдэглэл Part 1 “Into the Gunfire, I have to lose myself”

  1. ene kinog uzeh yumsan….top maani uneheer gaihaltai jujiglesen bhaa….bs ene kinond togloh gj ih zovson….

Хариулт үлдээх

