Top-ын оддын өдрийн тэмдэглэл Part 2 T.O.P, “Ah, I really don’t want to become sensible…”

Би Into the Gunfire киноноос дайн гэдгийн аймшигтайг мэдэрч эхэлж байх шиг байна. Бөмбөг миний хэдхэн алхамын өмнө дэлбэрч байна. Олон ангит киноны зураг авалтнаас тэс өөр мэдрэмж төрж байна.

Нүдээрээ илэрхийлэх нь маш чухал. Би өөрийгөө хоослож дэслэгч Oh Jang Bum-ийг хүмүүст илэрхийлэх ёстой. Би өмнө нь тайзан дээр Big Bang-ийн дүрээр нүднийхээ тусламжтайгаа жүжиглэдэг байсан. Учир нь би нүдээрээ хүмүүст өөрийгөө илэрхийлж хүргэх нь илүү их байсан байх. Хүмүүст би өөрийгөө ингэж илэрхийлэх нь надад ч гэсэн таалагддаг.

Энэ кино талбай дээр би хамгийн бага нь. Би ах нарыга мэдэж эхэлсэн. Юу ч мэдэхгүй инээд хүрмээр намайг тэд халамжилж бас зөвөлгөө өгч байгаа. Дан эрчүүдтэй ажиллах нь сонирхолтой юм аа. Тэд бүгд гэр бүлтэй болхоор би жоохон атаархдаг. Би өмнө нь хэзээ ч гэрлэх тухайд бодож байгаагүй. Ах нарыгаа хараад харин би гэрлэх тухайд бодож эхэлсэн. Учир нь би ганцаардмал.

Гэхдээ ажил одоохондоо эхэнд. Би залуу байгаа дээрээ ажилаа хиймээр байна. Би урсгалтай явмаар байна. Хамгийн гол нь эрх чөлөө. Миний бодлоор энэ киноны зураг авалт миний мэдрэмжийг дээшлүүлж өгч байна. Миний зан чанар үнэхээр их өөрчлөгдсөн.  Би хүүхдийн нүдээр харж чаддаг болсон гэдгээ хэлэх ёстой болов уу. Нөгөө талаар миний дотоод дүр төрх аажимаар өсөөд байх шиг. Ах нартайгаа цагийг өнгөрөөх тусам би илүү ухаалаг, мэдрэмжтэй болж байна. Ааах би ухаалаг болмооргуй байна.

credit: bigbangupdates

4 thoughts on “Top-ын оддын өдрийн тэмдэглэл Part 2 T.O.P, “Ah, I really don’t want to become sensible…”

Хариулт үлдээх

