TaeYang ” Би Yuri-тэй сохор болзоонд явж байсан”

TaeYang SeungRi 2 SBS-ийн  “Strong Heart ” нэвтрүүлэгт орж байгааг бид бүхэн мэднэ. Тэгвэл 7 сарын 8нд зураг авалтандаа орсон TaeYang үнэхээр гайхширмаар зүйлийг ярисан байна.

Хэдий олон одууд бие биентэйгээ уулзсан гэж ярьдаг боловч харин энэ удаагийх хамгийн анхны алдартай idol өөр нэгэн idol-той сохор болзоонд явснаа ярьсан нь юм.

TaeYang нэвтрүүлгийн үеэр ингэж хэлсэн юм ” Би саяхныг хүртэл ямар ч харилцаа холбоонд орж үзээгүй. Гэхдээ энэ жилийн хувьд би надад үнэхээр таалагдах тэр эмэгтэйтээ учирмаар байна”.

Хамтлагийн гишүүн SeungRi нэмээд “Бид ч гэсэн TaeYang ахад найз охин олоход нь тусалмаар байна. Гэхдээ тэр бид бүхний хэнэнд нь ч хэлэхгүйгээр So Nyeo Shi Dae-гийн тоглолтонд ганцаараа явж байсан”

SeungRi энэ дохиог ашиглан MC Kang Ho Dong асуув “SeungRi  ‘Strong Heart’-ийн үнэхээр сайн нөхөр шүү. Баярлалаа” гээд TaeYang-аас үргэлжлүүлэн Чи SNSD-гийн тоглолтонд яагаад ганцаараа явсан юм бэ? Чи хэн нэгэний урилгыг хүлээн авсан юм уу?”

TaeYang 1 жилийн турш цомог дээрэ ажилласан, миний тоглойнд зөвхөн ажил л бодогдож байсан тэгээд надад гадагшаа гарах ч цаг зав байгаагүй. Энийг харсан найз маань над дээр ирэн “Би чамайг нэг хүнтэй танилцуулж өгөе, тэрэнтэй уулзхаар яв. Тэр үнэхээр сайхан сэтгэлтэй. Чи түүнтэй ойртож дотносож чадвал сайн байна”. Тэгсэн тэр хүн нь SNSD -гийн Yuri болж таарсан. Энийг сонссон тэнд байсан хүмүүс бүгд шоконд оров.(Би хүртэл гарчигийг нь уншаад хэдэн секүүнд шоконд оров)

TaeYang нэмээд “Yuri намайг SNSD-гийн тоглолтонд урисан юм. Тэрнээс хойш бид 2 холбоотой байгаа. Харин энэ жил SeungRi түүнтэй JoongAng их сургуульд нэг ангийхан болчихсон. Тэгээд тэр бид 2ын тухай олж мэдсэн.”

Hong KyungMin шоолон “Бид нарын үед нэвтрүүлгийн үеэр иймэрхүү юм ярих тухай бодогддог ч үгүй байсан.”

Мөн TaeYang тэр өдрийн нэвтрүүлгээр “Хэрвээ би Yuri-тэй бүр гүнзгий харьцаатай байсан бол өнөөдөр ингээд энэ тухай яриаад суухгуй байсан. Бид ойдрын өдрүүдэд утасаар хөгжимийн талаар их ярьж байгаа. Би өөрсдийгөө дотно хамтран ажиллагчид л гэж боддож байгаа.”

SeungRi үүн дээр нь нэмээд инээдтэй сэтгэдэл хэлсэн юм Энэ бүхэн үргэлж л найзаас эхэлдэг тийм биздэ.

“Strong Heart” TaeYang SeungRi-гийн оролцсон дугаар 7 сарын 20нд гарна

Энэ харин ёстой шоконд оруулмаар мэдээ байлаа. Хэн ч мэдээгүй айн. Би бүр төсөөлж ч байсангүй хэхэ. Энэ 2 юу хийсэн бол TaeYang-д жоохон эвгүй байсан байх даа кккк.

credit: sookyeong

10 thoughts on “TaeYang ” Би Yuri-тэй сохор болзоонд явж байсан”

  1. harin duhh isto itgehed hetsuu medee bn TY er n umnu n huntei dotno haritsaatai bj bgaagu gdg n unen uu duugai bj bgaad TY neeree amjuulchdag garuu guu yu
    bi TY-g naiz ohintoi boloosoi gj dandaa boddii shd ter n altartai hun bwal boor goy tegsen chin TY aiin gah gah

  2. BB-n fanii helehgu ug bhldaa ghde ene 2 bitii hos blsoi, Yuri hairan sanagdd hetsuu b.n. Huurhun Seungri min hurdan edgeed ineegere

  3. ene nogoo haha mong shown deer Yuri seung ri-g zaluutai taniltsuulna gesn ter TY bishuu TY nz taniltsuulsan geed bga Seung ri bhaa big bang SNSD 2 neg variety shownd hamt oroosoi

Хариулт үлдээх

