TaeYang ” Тохойгоороо түлхдэг явдлаас хойш би SeungRi-г хүндэлж байхаар шийдсэн”

Тохойгоороо түлхдэг явдлаас хойш SeungRi-д би том хүнд хандаж байгаа юм шиг хандах болсон.

Бидний дуу хөгжим хийдэгийн учир нь бид хөгжимд дуйртай бас хөгжим биднийг жаргалтай болгодог. Хэрвээ бид ганцаарчилсан цомогоо гаргах юм бол өөрсдийн хувийн хэв маягаар харин хамтлагаараа цомог гаргах бол бидний хамтдаа хийж чадаыг гаргадаг. Бид хөгжимийн талаар ярьж байхдаа маргалддаггүй.


Саяхан Big Bang-ийн гишүүн Gdragon хамтлагийн хамгийн бага болох SeungRi-г тохойлдсон бичлэг багаггүй хов живийг  үүсгэсэн.


Тэр бичлэгийг үзсэний дараагаар энэ ч буруугаар ойлгогдох юм байндаа гэж бодогдсон. Бид ухаангүй байжээ. Бид иймээрхүү зүйлийг олон нитийн өмнө хийх ёсгүй. Бид илүү боловсон байх ёстой. Бид бүгд үнэхээр дотно, бид хоорондоо байгаагаараа л байдаг болохоор магадгүй энэ нь буруугаар ойлгогдход хүргэсэн байх. Биднийг маш олон хүмүүс үзэж байгаа би тэрнээс анзаарсан . Би бүр одооноос SeungRi-г хүндэлхээр шийдсэн. Одооноос SeungRi-г том хүн шиг бодож анхаарал тавих ёстойг ойлгосон юм.


TaeYang “88” онд төрсөн, 70-90д оны хөгжим дунд төөрсөн.

TaeYang дебют хийхээсээ өмнө хинчээнгүйлэн дасгал сургуулиалт хийж ирсэн.

Дебют хийхээс өмнө дасгал сургуулиалт хийх нь бидний ажилын хувиарт орчихсон байсан, харин одоо бол би дасгал хийхгүй бол ямар нэгэн юмаар дутагдаад байгаа юм шиг санагдах болсон. Миний үсний засалтын хувьд, би өөрчилдөггүй. Би үсээ ургуулах ёстой ч би урт болтол нь тэсэж чаддаггүй юм. Тэгээд угаасаа нээх солих шаардлагтай ч гэж боддоггүй.

Ойрдын өдрүүдэд TaeYang 90-ээд оны дуучидыг сонсож байгаа 015B, Pinocchio гэх мэт. Тэр дууных нь үгэнд, аянд бас мэдрэмжинд нь дуртай. Taeyang хэлэхдээ тэр сүүлийн үеийн поп дуунуудыг цонсож ч чадахгуй байгаа гэсэн. Тэрээр Big Bang-ийн гишүүнд тохиромжтой, 2010 онд амьдарч мөн хөгжимийн аж үйлдвэрт нүүр царай нь болж байна, түүний хөжимийн мэдрэмж үнэхэр гүн/төгс.

Миний үзэл бодлоор бол, хэдий би анхны байрыг шууд эзлэхгүй ч, би хүмүүсийг урт удаан хугацааны турш сонсох дууг хиймээр байна. Би чартудаад нээх их ач холбогдол өгөхгүй байна. Алдартай болхоор 1 дүгээр байр, хэрвээ энэнд хэтэрхий их ач холбогдол өгөх юм бол миний дуу гаргаж байгаагийн утга учир алдагдах болно.


TaeYang анхны бүрэн хэмжээний цомогоороо бүрэн хэмжээний promotion хийнэ.


Би соло уран бүтээлийнхаа дараагаар бас бие даасан тоглолт хийдэг юм уу гэж бодож байгаа. Миний цомог ч гарчихлаа би одоо хичээж ажиллаад тайзаар дамжуулан дуугаа хүргэмээр байна. Би энэ цомогоо үнэхээр баяртай  гаргасан миний энэ цомгийг сонсоод хүмүүс баяртай байвал би ч бас баяртай байх болно. Big Bang-ийн хувьд ч гэсэн би маш сайн үзүүлбэрүүд болон дуунуудыг хүргэх болноо.


credit: bigbangupdates

4 thoughts on “TaeYang ” Тохойгоороо түлхдэг явдлаас хойш би SeungRi-г хүндэлж байхаар шийдсэн”

  1. uhaantai bn shuu TY
    tehde hetsu yuma neh teneg hoorondoo ch chuluutei baij chadahgui, tegeel bie barij heterhii bolovson bh isto yumu haashen sochud nere unen mal humusinma

Хариулт үлдээх

