Taeyang’s facial hair

TaeYang-ий нүүрэн дээрх үс(сахал) олны анхааралыг маш их татсан билээ. Сүүлд Newsen-д ярилцлага өгөхдээ тэр энэ сэдэвт хариултаа өгсөн юм.

Taeyang инээмсэглээд ингэж хэлсэн юм “Би студиод ихэнх цагаа өнгрүүлж байгаа. Тийм бохлоор гаднах төрхөндөө нээх анхаарах шаардлаггуй байх. Өдөр бүр иймэхрүү амьдралын хэв маягаар явдаг учираас сахал тэгээд л цаанаасаа ургаад байдаг юм.”

Дараад нь тэр “Миний ойр хавийн хүмүүс энэнд(сахал ургуулахад) дажгүй хариултууд өгөөд байсан учираас би ургуулахаар шийдсэн. Би энэ тухайгаа нээх боддоггүй учираас гадуур зүгээр л явдаг. Энэ нь нээх нөлөө үзүүлээд байна гэж бодохгуй байна.” Тэгээд тэр дахиад инээмсэглэв.

Нэмээд тэр “Хэрвээ том хандлага/хариулт сонсохыг хүсвэл би сахаа хусах хэрэгтэй байх. Сахал нээх утга учир агуулаагүй ээ”

TaeYang мөн өөрийн үсний засалтын тухайд ярисан юм.

Хэрвээ би 1-2 жил завсардсан бол би үснийхээ засалтыг өөрчилөх байсан, гэхдээ яг одоогоор би үнэхээр завгүй байгаа учираас, үс засалтан дээр анхаарах нэмэлт хүчин зүтгэл алга. Нэмэх нь би одоогоор гаднах төрхөндөө нээх санаа зовоогүй бас ойрын хугацаанд үснийхээ засалтыг солих бодолгүй байгаа. Надад, хэрвээ тэр засалт нь үнэхээр л cool/ handsome биш бол би үсээ засах тал дээр нээх их анхаарахгуй ээ.

credit: ibigbang

2 thoughts on “Taeyang’s facial hair

Хариулт үлдээх

