TV Guide’s Featured Series Vol.2 Tell Me More About SOL

Big Bang TV Guide ярилцлагын үргэлжлэл орж байна Өмнө нь T.O.P

TV Guide’s Featured Series Vol.1 Tell Me More About T.O.P

Sochko маань T.O.P ийн талаар оруулсан бол энэ удаад SOl ийн талаар оруулла.

SOL:Бид японд байхдаа Солонгосын Драма “Iris”-ийн  нэгэн  дэмжлэгийн арга хэмжээнд оролцож байсан. T.O.P намайг өмнө нь солонгосын зарим жүжигчидтэй танилцуулж байсан .Өмнө нь би тохиолдлоор зарим жүжигчидтэй чаталж байсан учраас надад ингэж жүжигчидтэй танилцах маш сайхан байсан.Үнэндээ хэдэн жилийн өмнөх түүний кинонуудыг үздэг болсноос хойш би Jung Joon-ho ийн фен болсон.Бодит амьдрал дээрэ ноён Jung маш хөгжилтэй хүн тиймээс ч түүнтэй уулзхад маш гоё, хөгжилтэй байдаг.

цааш ороод асуулт хариулт

SOL-ийн Q&A

① Өөрсдийн дуунуудаас хайртай нэгэндээ 1 дууг зориул гэвэл аль дууг зориулах вэ?

「ALWAYS」

учир нь энэ дуу нь гэгээн хайрын тухай дуу.Мөн зүгээр л энэ дуу яг над шиг хүмүүст тохирсон гэж боддог.

② I-Pod нд чинв ямар ч хамаагүй Ядон дуу байга юу?

Миний I-Pod нд ямар ч Япон дуу байхгүй.Би ойрын өдрүүдэд үргэлж Micheal Jackson -ий дуунуудыг сонсож байга.

③ Ямар мөч таныг би бол Cool(догь) нь гэж бодогдуулдаг вэ?

(Их олон зүйл бодсоны дараа) Толгойд ерөөсөө орж ирэхгүй байна аа.

④ Хэрвээ чи эмэгтэй байсан бол хамтлагынхаа гишүүдийн хэнтэй нь үеэрхэх вэ?

Би өөрийгөө сонгох байсан 😀

⑤ Солонгос/Япон охидын хамгын эгдүүтэй хөөрхөн хэсэг нь аль хэсэг вэ?

Япон охид болон солонгос охид жоохон нийтэч бус мэт санагддаг.Гэхдээ энэ нь тэдний сэтгэл татах зүйлсын нэг гэж би боддог.

⑥ Болзоонд хаашаа явахыг хүсэх вэ?

Okinawa! Би энэ асуултанд маш олон удаа хариулт өгөж байна.Гэхдээ одоо надад

⑦ Японы хүнсны дэлгүүрт чамд их таалагдсан анхаарал татсан зүйл нь юу байсан бэ?

Eggs

⑧ CoCo ichibanya- д зардаг карринудаас хамгын дуртай чинь аль нь вэ?

Магадгүй Karaage

⑨ Чи юуг цүнхэндээ үргэлж авч явдаг вэ?

Би түрийвч ээ үргэлж цүнхэндээ авч явдаг.

⑩ 10 жилийн дараагаар чи ямар хүн болно гэж бодож байна?

Миний мөрөөдөл бол алдартай дуучин болон гайхалтай эцэг болох юм.

Би олон хүүхэдтэй байснаас 1 , 2 хүүхэдтэй болоод тэднийгээ сайн хүн болгон хүмүүжүүлнэ гэх боддог.(WOW)

credit: bigbangupdates

3 thoughts on “TV Guide’s Featured Series Vol.2 Tell Me More About SOL

  1. bolzoond haasha yavahig husdeg be gesen asuultiin hariult ni tal bh shg bnshd
    TY nere huurhun shd
    bid hoer adilhan bgan bnda oird bi ch bas bainga Michael Jacksoniig sonsoj bga hehehe

Хариулт үлдээх

