TV Guide’s Featured Series Vol.3 Tell Me More About V.I

Big Bang TV Guide ярилцлагын үргэлжлэл орж байна Өмнө нь SOL

TV Guide’s Featured Series Vol.2 Tell Me More About SOL

V.I-ийн хувьд шууд ярилцлагандаа орсон байна.

① Өөрсдийн дуунуудаас аль дууг нь хүмүүс илүү сонсоосой гэж хүсдэг вэ?

“Stay”. Энэ нь бидний японд гаргасан first single album-д орсон дуу юм.Миний бодлоор энэ дууны үг нь хэн нэгнийг буцаан дуудаж байгаа талаар юм.

② I-Pod нд чинв ямар ч хамаагүй Ядон дуу байга юу?

Thelma ayomi болон SOL нарын дуулсан “Fall In Love”.It’s really cool

Цааш ороод бусад асуулт хариулт



③ Ямар мөч таныг би бол Cool(догь) нь гэж бодогдуулдаг вэ?

Хмммм .Хэзээ гэж үү??? Охид надад “Very Handsome” гэж хэлэх үед.Ингэж хэлэх үед нь надад “Би магадгүй жинхэн Handsome залуу ” гэсэн бодол төрүүлдэг(Инээв)

④ Хэрвээ чи эмэгтэй байсан бол хамтлагынхаа гишүүдийн хэнтэй нь үеэрхэх вэ?

Хэн нь ч биш.Би магадгүй Arashi-г илүү гэж бодож байна.Миний сонголт бол Sho Sakurai

⑤ Солонгос/Япон охидын хамгын эгдүүтэй хөөрхөн хэсэг нь аль хэсэг вэ?

Солонгос охидын дургуйг хүргэвэл тэд шууд л хэлэх гэсэн зүйлээ хэлнэ.Энэ зан нь маш сэтгэл татам,содон боловч нэг талаас их аймаар.Харин Япон охидууд маш ондоо.Тэд ерөнхийдөө төлөв даруухан ба бусдаас   суралцхыг хүсдэг .

⑥ Болзоонд хаашаа явахыг хүсэх вэ?

Би 2 жилийн өмнө Performance-ээр Okinawa- руу явж байсан.Гэхдээ тэр үед бид ажилтай байсан тул маш завгүй байсан.Тиймээс ч би тийшээ дахиж явхыг хүсдэг.(SOL той адилхан юм байнашд хэхэ)

⑦ Японы хүнсны дэлгүүрт чамд их таалагдсан анхаарал татсан зүйл нь юу байсан бэ?

Миний бодлоор алимны жүүс

⑧ CoCo ichibanya- д зардаг карринудаас хамгын дуртай чинь аль нь вэ?

Ихэвчлэн үхрийн махтай карри бас ямар нэг хачиртай зайдас.Би халуун ногоотой хоолонд муу.Миний иддэг хоолны халуу ногооны түвшин 3 (Хамгын их нь 5 р түвшин)

⑨ Чи юуг цүнхэндээ үргэлж авч явдаг вэ?

Үргэлж цүнх барьж явах маш төвөгтэй тиймээс менежер hyung миний цүнхийг барьж тусалдаг.(V.I менежер Hyung -д өөрийн биеэр талархал илэрхийлнэ гэдгээ амлав).Жирийн өдрүүдэд би халаасандаа өөрийн I-Pod болон мөнгө өө авч явдаг.

⑩ 10 жилийн дараагаар чи ямар хүн болно гэж бодож байна?

Гэрлэнэ бас BIG BANG-аас гарна [Зүгээр л наргиа хэхэ]. Хамтлагынхантайгаа ажлаа үргэлжлүүлсээр л мөн мөрөөдөлдөө хүрхийн тулд хичээнэ.Одоогоор ингэж л бодож байна.

credit: bigbangupdates


6 thoughts on “TV Guide’s Featured Series Vol.3 Tell Me More About V.I

  1. ed nar nere bugd uur bolje hehe
    uridn neg negnee songool emegte bsn bol terente bolzono gel bsn chn hehhe

  2. Haha saihan yariltslaga bna V.Iiin yariltslgud urglj sonirholtoi ineedtei bdg hehe gerlene bs BBgs garna u haha:-*

Хариулт үлдээх

