TV Guide’s Featured Series Vol.1 Tell Me More About T.O.P

Big Bang TV Guide ярилцлагын үргэлжлэл орж байна Өмнө нь NMN

” Our Aim is Tokyo Dome!”

гэдэг ярилцлагыг нь оруулсан бол энэ удаад гишүүд тус бүртэй нь хийсэн ярилцлагаас хүргэж байна. Эхнийх нь ТОР. Энэхүү ярилцлагаас гишүүд тус бүрийн зан чанарыг мэдэж болох юм(нарийвчлаад).

Vol.1 Тор-ын тухай илүү ихийг хэлж өгөөч

T.O.P: Анхандаа би Big Bang-г Япончууд ийм өргөн дэлгэр хүлээж авна гэж бодоогүй. Нэг бодлын би Солонгос фэнүүддээ санаа зовж байсан биднийг Япон явсан хойгуур уйдана байх даа гэж. Харин нөгөөтэйгүүр Японд өөрсдийгөө алдартай болж чадах эсэхд гайхаж байсан учир нь бидний хөгжимийн урсгал Япон дуучидтай харьцуулахад өөр байсан.

Гэтэл бид өөрсдийн онцгой байдлаараа мөн тайзан дээрх үзүүлбэрээ чөлөөтэй үзүүлдэг болхоор биднийг загварын гол төлөөлөгч шинэ дүр төрхөөр хүлээж авахад илүү дөхөм байсан байх.Бидний дуу сүүлийн үед хөгжим сонирхогчидын анхааралыг их татаад байгаа, эрчүүдийг хүртэл. Би тэднийг дэмжиж байдагт нь талархаж байгаа!!

Цааш ороод Тор асуулт хариултыг

ТОР-ын А&Х

① Ямар дууг өөрийн хайрттайгаа хуваалцахыг хүсэх вэ?

Gara Gara GO!!.

Би хайрттайгаа хүнд хэцүү үедээ бие биендээ тусалж чадхаар тийм харьцаа холбоог тогтоомоор байна. Gara Gara GO!!-ийн урсгалтай бид хамтдаа жаргалтай амьдралыг өнгөрөөж чадна гэж найдаж байна.

②I-Pod-нд чинь ямар ч хамаагүй Япон дуу байгаа юу?

Миний I-Pod-нд ямар ч Япон дуу байхгуй ээ. Би Nine Inch Nails-ийн La mer-т дуртай.

③ Ямар мөч танийг би бол хамгийн cool(догь) нь гэж бодогдуулдаг вэ?

Би тайзан дээр байх юм минь л гэж хэлмээр байна даа. Тайзан дээр байх үе минь эсвэл камерны өмнө.

Жирийн үедээ..миний бодлоор би нэг тиймэрхүү

④ Хэрвээ чи эмэгтэй байсан бол хамтлагийнхаа гишүүдээс хэнтэй нь үерхэх вэ?

Энэ асуулт! Үнэхээр~Би нэг асуултанд маш олон удаа хариулж байна. Хариулт нь би өөрөө

⑤ Солонгос/Япон охидын хамгийн эгдүүтэй хөөрхөн нь аль хэсэг нь вэ?

Япон охид өөрсдийн төрхөө их чөлөөтэй илэрхийлдэг. Тэд харагдаж байгаагаасаа илүү өөрсдийгөө яаж хамгийн гол нь болгоомжтой хамгаалж чадахаа мэддэг.Солонгос охидоос эсрэг нь тэд хязгаарлагдмал битүү юм шиг харагдах боловч төсөөлж байснаас илүү зоригтой зоригтой асуулт тавина.

⑥Болзоонд хаашаа явахыг хүсэх вэ?

Daikanyama! Энэ газар цөөхөн хүнтэй. Тэнд байрлах гоё загвартай кафенуудын нэгэнд нь үдэшээр цай ууж суумаар байна. Жич чи/та тэндээс гоёмсог дарсны баарыг олж болно. Задгай орчинд Италийн дарсны бааранд болзох гайхалтай биш гэж үү.

⑦ Чиний бодлоор Японы ямар дэлгүүр тухтай санагдсан бэ?

SOL-ийн хариултыг Tamago(өндөг) гэж сонсныхоо дараагаар тэр шүлэглэл(rhyme)хийхийг хүсэн надад “Tabacco” гэж хариулт өгсөн юм. Тор: Заза тоглосон юм! 😀

⑧ CoCo Ichibanya-д зардаг карринуудаас хамгийн дуйртай чинь аль нь вэ?

Хэрвээ бид Японд ирэх юм бол CoCo Ichi-гийн карриг идэх нь тодорхой ч би карринд тийм ч дуртай бишээ. Тиймээс би хамгийн гоё нь алийг нь гэдгийг хэлж мэдэхгүй байна.Зүгээр энгийн байхад л болно.

⑨ Чи юуг цүнхэндээ үргэлж авч явдаг вэ?

Dior Homme-гийн сүрчиг. Би хэрэглээд их удаж байна.

⑩ 10 жилийн дараагаар чи ямар хүн болно гэж бодож байна?

Би өөрийгөө дуучин ч бай жүжигчин ч бай бусадыг анхаардаг, халамжилдаг тийм хүн болно гэдэгт итгэдэг.

Би итгэл найдвараар хүсэл эрмэлзэлтэй амьдардаг тийм хүн болмоор байна. яг л Т.О.Р гэдэг нэр шигээ оргилд нь зогсохоор тийм хүн

credit: bigbangupdates

4 thoughts on “TV Guide’s Featured Series Vol.1 Tell Me More About T.O.P

  1. est ih taalagdlaa….ma top.n yariltslaga uneheer goe boljee…..dior homme surchigiig ni olj avnaa kkk tgd topiihoo uneriig unertej bn gsn ug xaxaxa……

  2. hehe urid n neg deer ueiin ymr ch yariltslaga bile ter uer TOP emegte bsn bol TYtai bolzono gej bsn shg sanagdaj bn

Хариулт үлдээх

