Big Bang Japan “Frau” Magazine Interview!

VIPz сайхан наадаж байгаа биздэ хэхэ. Харин би энд Big Bang-ийн баахан ярилцлага дунд төөрөөд л сууж байна. Та нараас коммент хүлээгээд л байдаг та нар нь баярлаад юун манай сайт болж байгаа биз хэхэ. Заза тэр ч яахав эрэгэд ажилдаа орьё хэх. Big Bang-ийнхаа сургаалуудаас сурлцаад орчуулгаа хийе ккк

1. Багадаа ямар мэргэжил ажилтай болно гэж мөрөөдөж байсан бэ?

[TOP] Би агуу эр хүн болно гэж мөрөөддөг байсан. Гаднах дүр төрхөөрөө догь залуу биш харин зүгээр л энгийн эр хүн.

[GD] Дуучин

[SOL] Би янз бүрийн зүйлийг мөрөөддөг байсан. Хүүхэд байхдаа их олон юмыг оролдож үзэхийг хүснэ. Тэрний нэг нь төгөлдөр хуруч болох.

[VI]Би бүжиглэх дуртай байсан болхоор бүжиг дэглээч болно гэж боддог байсан

[DS] Анхандаа би санваартан болно гэж боддог байсан дараад нь бейсболын тоглогч харин дараад нь бие хамгаалагч.

2.Багын хоч

[TOP] Динозавр(үлэг гүрвэл)

[GD] Алх. Би гараа яг алх шиг ашигладаг

[SOL] Hedgehog! Миний шовх үснээс болоод

[VI] Панда(хулсны баавгай)-Нүднийх нь доод тал нь хар

[DS] 강대포 (Kang Dae Po)Буу. Заримдаа жинхэн нэрийг минь гэж андуурах тохиолдох гардаг

3. Өнгөрсөн сарын дотор авсан хамгийн үнэтэй зүйл чинь?

[TOP] Louboutin-ий гутал. Би пүүз гутал 2ланг нь авсан

[GD] Louboutin-ий пүүз

[SOL] Givenchy-гийн хүрэм.Үнэхээр үнэтэй. Би 70% хямдартал нь бараг жил хүлээсэн, би их азтай энэ хүрэм нь саяхныг хүртэл ашгүй худалдаалагдаж байсан.(инээв)

[VI] Yves Saint Laurent-ий хүрмийг авсан

[DS] –

4. 1 сарын амралт өгвөл хаашаа явах байсан бэ?

[TOP] Хаа нэг тийшээ ганцаараа явна. Хаашаа? Нууц!(инээв)

[GD] Хэний ч мэдэхгүй хүнтэй хэний ч мэдэхгүй газар луу

[SOL] (төсөөлөхийг оролдов) Okinawa руу аялах!

[VI] Би амрахгуйгээр зүгээр  л ажилана. Гэхдээ тэгсэн ч амрах ёстой бол ганцаараа машинаар яваад л байна

[DS] Shibuya-д. Өдөр болгон futsal тоглоно(Дотор хөл бөмбөг)

5. Японы алдартнуудыг бодхоор хамгийн түрүүнд хэн орж ирдэг вэ?

[TOP] (Японор) Pikachu!


[GD] Namie Amuro

[SOL]

[VI] Namie Amuro (Японы дуучин)


[DS] Kimura Takuya

6. Хэрвээ 1 өдөр Япон эмэгтэйн хөтөч болж яв гэвэл Сөүлийн ямар газарыг үзүүлэх вэ?

[TOP] Өмнөд Cheongdam-д байрлах нам гүм дарсны баар. Токиогийн Daikanyama-тай төстэй.

[GD]Би түүнийг Өмнөд Солонгосын хамгийн амттай хоолтой зоогийн газар луу дагуулж явна. Samcheong Dong тэгчихээд Сөүлийн гайхалтай газруудыг харуулна

[SOL] Samcheong-dong. Уулын орчимд орших парк явна, Солонгос үндэсний хөгжим сонсгоно тэгээд зоогийн газар явна

[VI] Хан мөрөн! Паркийн хажуудах гоё үзэмжтэй газар луу нь.

[DS] Солонгосын саун. Тэнд хоол идэж, биеэ угааж болно. Тэнд өдөржингөө байсан ч уйдахгуй!

Хэхэ ер нь Сөүлийг үзэх юм бол GD-г хөтөчөө болгосон л дээр юм байна кк.

7. Та нарын дуртай үг?

[TOP] –

[GD](Японоор) nanttonaku (бага зэрэг)

[SOL] LOVE & PEACE(Хайр болон эрх чөлөө)

[VI](Японоор) Үзэсгэлэнтэй

[DS](Японоор) ppittari!(Төгс)

8. Гишүүд дундаасаа би энэнд хамгийн сайн нь?

[TOP]тэнэг, мангар юм сэтгэж бас бодохдоо сайн

[GD] Хамгийн мэдрэмжтэй нь

[SOL] Хамгийн сэтгэлийн тэнхээтэй

[VI] Миний нүдэн доорх хар( SeungRi минь дээ асуултаа буруу ойлгосон юм биш биз ккк)

[DS] Хайч чулуу даавуу

9. Хүндэлдэг нэгэн?

[TOP] Миний өвөө. Яруу найрагч. Би шүлэг зохиох дуртай магадгүй үүнд өвөө маань нөлөөлдөг байх.

[GD] Аав

[SOL]Michael Jackson

[VI] Аав

[DS] Миний гэр бүл. Тэд үнэхэр өгөөмөр

10. Хамгийн их ууж байсан уух юм?

[TOP] Улаан дарс(Тор нээрээ дарсанд үнэхэр дуртай бололтой хаашаа явна дарсны газар юу л хамгийн их уусан тэр нь дарс хэхэ)

[GD] Milk.(хөөрхийдөө Top энэ 2ыг харьцуулдаа хаха)

[SOL] Мөстэй цай

[VI] Алимний шүүс

[DS] –

11. Big Bang та нарын хувьд юу вэ?

[TOP] Оршин байгаа хамгийн том хүлээн зөвшөөрөгдсөн сонирхолтой амьдрал минь. Гэр бүл

[GD] Нэр. Энэ миний нэр биш, гэхдээ Big Bang гэж намайг дуудхад надад шившигтэй алхам хийж болохгуй гэж бодогддог

[SOL] Хэцүү юм. Магадгүй гэр байх.

[VI]Joker хөзөр. Гарын гол мод. Хэрэвэ таньд энэ байх юм бол та өөртөө итгэлтэй байдаг, бас хүмүүс энэ модыг хожих гэж хэрэглэдэг.

[DS] Гэр. Big Bang бол миний гэр

credit: ibigbang

13 thoughts on “Big Bang Japan “Frau” Magazine Interview!

  1. manai bbgiigiinhan bugdeeree hoorhon uhaalag bs aviyaslag ter dundaas gd bol iluu hoorhon iluu uhaalag iluu aviyaslag iluu sodon.
    kk ene minii l bodol shu vipz burt l ooriin gsen shildeg gej boddog gishuun bdag l bh ghdee minii huvid ter hun bl yahiin argagui gd

  2. est hoorhon yariltslaga bn….manai hed yariltslaga ogohdoo uneheer hogjilteimaa….yalanguya dae sung guai kkkk…..

  3. AHAHAHA TOP nree goe goe xariuljee
    SR xren ix daruuxn daruxan xariulsan beeshd
    GD nree xaach yj ch bsn uxaalag l bxiimdaa

  4. ღ ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱ ღ hehe ma T.O.P hariultuudiigee

    ღ ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱ ღ neeh huurhun iin 😀 hr hurchlee kk

  5. big bang ta nariin huvid yu ve gesen asuultand V.I sak hariult ugsun bna hehehe top argagu l darsand durtai yum tehed GD huuhdeeree l bnda ahha

Хариулт үлдээх

