Taeyang’s Interview on Hot Tracks (July Issue) [NEWS]

Tae Yang маань 2008 онд “Hot” хэмээнх мини альбумаараа олны талархалыг багагүй хүртсэн  билээ[Тэр дундаа “Look At Me ” гэх дуугаара].Тэрээр хэсэг чимээгүй байсан боловч саяханаас үзэгч,фенүүддэ шинэхэн цомогтойгоо буцаж ирсэн билээ.Харин энэхүү цомгых нь талаар хэдэн асуулт асуусан юм.

Ярилцлага

Юуны түрүүнд таньд шинэхэн цомгоо амжилттай дуусгасанд баяр хүргье.Харин та энэхүү цомгийн бэлтгэлээ хэрхэн хийсэн талаар тайлбар өгнө үү?

[TY] Би энэхүү цомгынхаа ажлуудыг түрүү жилээс бэлдэж эхэлсэн.Цомгын ажил дуусах үед бага зэрэг саатал гарсан тул би үзэгч,фенүүдээ багагүй хүлээлгэсэн.

Энэхүү цомгын нэрийг яагаад заавал “SOLAR” гэж нэрэлсэн бэ?Өөр ямар нэг төстэй нэр байж болоогүй гэж үү?

[TY] “Solar” гэсэн үг нь ‘Нарны’ гэсэн утгатай ба энэхүү цомогт миний дуунууд болон миний түхийн багахан хэсэг багтсан.

Би одоо хүртэл энэхүү цомгын дуунуудыг сонсож амжаагүй л байгаа.Надад чомгынхаа талаар багахан ч болтугай тайлбар өгнө гэж найдаж байгаа шүү.Өмнөх цомгоосоо юугаараа ялгаатай талаар ч юм уу.

[TY] Сүүлийн энэхүү цомгондоо би илүү нухацтай илүү хянамгай ажилсан.Энэхүү цомгонд би гэгээлэг болон багаг зэрэг хөгжилтэй дуунуудыг багтаахыг хичээсэн.Ерөхнийдөө R&B/Hip Hop чиглэлийн дуунууд өөр өөр дуунууд багтаахыг хичээсэн юм.

Би энэхүү цомгонд багтсан дуунуудын Preview нь 25 наас хойш YG ийн үндсэн Site дээр тавигдсан гэж сонссон.Гэхдээ ямар шалтгаанаар та ингэж Preview үүдийг нь цувуулан гаргаж байсан бэ?

[TY] Би үзэгчдийгээ миний дуунуудыг хэдэн өдрөөр ч болтугай эрт ямаршуу дуу вэ гэдгийг нь гадарлаасай гэж бодсондоо тэгсэн.Гэхдээ тэдгээр Preview үүд бол үнхээр богинхон богинхон байсан.Мөн би үзэгчдийнхээ миний цомгыг хүлээж байгаа сэтгэлийг улам их ориглуулан,хөдөлгөхийг хүссэн.(хэхэ бас их бодлого шүү нтр…)

Энэ олон дуунууд дундаас хүмүүсийн анхаарлыг татсан дуу бол яах араггүй “I Need A Girl” гэх дуу байсан.Энэ дууны талаар илүү тодорхой тайлбар өгнө үү.

Энэ дуу нь ерөнхийдөө R&B төрлийн дуу.Энэ дуунд би өөрийнхөө бодлыг багтаасан юм,гэхдээ эрэгтэй хүн болгон л ингэж боддог байх(TY ийн өөрийх нь л бодол).Хамгын анх энэ дууны Demo-г сонсож байхад үг нь маш хөгжилтэй санагдаж байсан.Энэхүү дууг дуулсны дараа надад маш таалагдсан тиймээс л Title Song оор сонгосон.Мөн би энэ дууныхаа үгээр утаг санаагаа маш тодорхой илэрхийлхийг хүссэн.

YG-ийн үндсэн site аас нь дуунуудын жагсаалтыг харж байхад нилээд хэдэн дууны зохиогч гэсэн дээр Teddy байсан үний талаар?

Бид бол үнхээр нэг гэр бүл шиг л байдаг мөн би Teddy-ийн чадварыг мэднэ бас түүнд саш итгэдэг.

Таны хувьд Teddy ямар хүн бэ?

Тэр бол хөгжимийн талаасаа миний халамжлагч л гэсэн үг.Би түүнтэй хөгжим болон амвдралын бусал зүйлсын талаар маш их ярилцдаг.Миний яаг ямаршүү зүйл хиймээр байгааг тэр үнхээр сайн ойлгож хамтардаг ба тэрээр миний сэтгээгүй болон хийгээгүй зүйлсийг сануулан хийхэд минь тусалдаг.

Swings хэмээх дуучин таны “After You Fall Asleep” хэмээн дууна нэгэн хэсгийг дуулдаг.Тэрээр ямар хамтлагын гишүүд бэ? YG-ийн шинэ гишүүн үү?

Тэрээр YG-д ямар ч хамаарал байхгүй.Би түүнтэй хамтрахдаа огт эргэлзээгүй учир нь би түүнийг хэр сайн дуулдаг болон ямар урсгалаар дуулдагыг сайн мэднэ.Түүнтэй уулзсан талаар гэх юм бол нэг өдөр тэрээр манай компаньд ирээд Masta Woo-Hyung тай уудзаж байхад нь би түүнтэй санамсаргүй таарж байсан юм.Би өмнө нь түүнийг надтай хамтран ажиллахыг хүсдэгийг сонсож байсан тул түүнээс хамтран ажиллах талаар шууд л асуусан.

Би зөвхөн цомог бус BIG BANG ийхний хийж буй ажлийн талаар асуух нь зүйтэй байх.Саяхан та бүгд Япон улсад очин олон үйл ажиллагаа явуулсан.Үүгээр ч дуусахгүй  3 нь ч нэр хүндтэй шагнал хожсон.Харин та болон танай бусад гишүүд Япон дахь Big Bang-ийхний байр суурын талаар юу гэж бодож байгаа вэ?

Ямар ч гэж хэлмээргүй байна.Заавал тэгж шүүгч шиг шүүж дүгнэж байх хэрэггүй биздэ?(Онгирхыг хүсээгүй бололтой хэхэ )

Өмнө нь та Японы дуучин Ayoma Thelma тай хамтран “Fall In Love” гэх дуу хийсэн.Японы дуучинтай хамтран ажиллахад таньд ямар санагдсан бэ?

Ayoma Thelma бол Япондоо хүлээн зөвшөөрөгдсөн  дуучин ба Японы хөгжмийн ертөцийн нэгэн хэсэг яахын араггүй мөн.Түүнтэй хамтран ажилласан нь надад багагүй туршлага хуримтлуулсан явдал болсон.Хөгжимд ямар ч хил хязгаар байдаггүй тиймээс ч бид маш нөхөрсөгөөр ажиллаж байсан.

Би одоо таныг Big Bang ийхнаас арай ондоо ганцаарыилсан ажилууд хийгээсэй гэж бодож байна.Өдий хүртэл  таныг хөгжмийн ертөнцөд R&B төрлийн дуучин хэмээн мэдээг байсан харин яаг ямар зүйл эсвэл аль зүйл таныг ийм өөрчлөлт хийхэд хүргэсэн бэ?

Би Big Bang аас салангид өөрийгөө тодотгох гэсэн тийм ажил хийхийг хүсэхгүй байна.Би энэхүү цомгоороо маш олон өөрчлөлтүүдийг хийхийг хичээсэн.Мөн би өөрийгөө улам нээхийн тулд Hip Hop чиглэлээр дуулхыг оролдсон.Гэхдээ би өөртөө илүү зохих нь R&B гэж бодож байга, гэвч би зарим дуугаараа  зөвхөн R&B гэлтгүй өөр төрлөөр дуулж чадсан хэмээн бодож байгаа.

Би таны шинэ цомгын үзүүлбэрийг TV ээр  шууд үзэж байгаа.Харин би яг танхимд нь очиж үзэж болох болву?(ХэХэ бас ярилцлаг дундуур амжуулих гээд л … :P)

Би энэ тухай одоохондоо төдийлөн юм бодоогүй байгаа.Гэхдээ жоохон д хүлээчих …

Ингээд төгсгөлд нь таныг “HOT Track” уудаараа үзэгчиддээ улам их SURPRISE бариарай гэж ерөөе.

Миний шинэ цомгын талаар сонирхолтой ярилцлага өрнүүлсэнд баярлалаа.Энэ их хүч хөдөлмөрөөр бүтсэн цомог маань үнхээр сенсац тарина хэмээн би найдаж байна.За тэгээд танай хамт олонд ажлын өндөр амжилт хүсье.Баяртай………..




3 thoughts on “Taeyang’s Interview on Hot Tracks (July Issue) [NEWS]

Хариулт үлдээх

