Daesung, Taeyang and TOP’s Interview on Mina Magazine! [INTERVIEW]

Өмнө нь GD,S-Ri 2ийн ярилцлагыг оруулсан бол энэ удаад үлдсэн 3 гишүүн болох D-Lite,ToP,Sol нарын богино хэмжээний ярилцлагыг хүргэж байна.Үзэж сонирховол:

Таалагдана гэж найдаж байна.

 

From SOL:
Та Япон эмэгтэйчуудийн талаар ямар бодолтой байдаг вэ?

Тэд ер нь л маш загварлаг байдаг ба нээх хүн дуйрайх гэж оролддогүй юм шиг санагддаг.Мөн нэг содон зүйл нь тэдний костьм нь тэдэнд үнхээр COOL/Тасархай харагддаг.Мөн үнхээр уяанглаг сайхан хоолойтой охидууд олон байдаг.Японоор ярих нь тийм Sweet/Нялуун , Сайхан сонсогддог.

Та амралтынхаа өдрөөр юу хийдэг вэ?

Яаг байнга хийдэг зүйл нээх байхгүй юм юм л хийдэг.Би ер нь гэр зуур байх дуртай тул би гэртээ ихэнх цагаа өнгрөөдөг.Кино үзээд л , хичээл номоо давтаад л ….Би америк кинонд маш дуртай сүүлийн үед бол IronMan маш таалагдаад байгаа.

Японд очвол хааша явахыг хүсэж байна?

OKINAWA!!! Би энэ асуултанд маш олон хариулж байгаа.Хэрвээ би найз охинтой болволл Okinawa руу түүнтээгэй зугаалгаар явна гэж бодож байгаа

From D-Lite

Таны ХоБби юу вэ?

Хоол хийх.Тэр тусмаа kimchi jigae.Ихээхэн хэмжээний халуун ногоотой.

Танытай үргэлж хамт байдаг зүйл чинь юу вэ?

[гараа цаажин дээрээ тавиж байгаад хэлэв] ХАЙР!

Та өөрийгөө романтик гэж боддог уу?

Бага зэрэг……Хмммм би ичээд байна аа …

Таньд ямар Style/загвар тай охидууд таалагддаг вэ?

Миний бодлоор цэвэрхэн хувцасладаг энгийн эмэгтэй гэж бодож байна.Би өөрөө энэ Style-д (BANG) дуртай болсноос хойш дэлгүүр хэсэх маш хобби той болсон.

Та болзоонд хаашаа явахыг хүсдэг вэ?

Fuji Kyoo-ийн Haunted House-д.Учир нь би тэнд айсан найз охиноо хамгаалан арагдах болно(Аймшгийн маягийн газар юм шиг байна).Тэр нь маш содон байх болно

From T.O.P:

Таньд  өнөөдөр зураг авалт дуусч байгаа нь ямаршуу санагдаж байна?

Үнхээр биширмээр гарж [Сүүлийн минут өөрийн зура руу харж байгаад хэвэл]

Ямаршуу эмэгтэй таньд таалагддаг вэ?

Миний бодлоор надад маш дассан болон би түүнд дассан хүн.Мөн өөрийн муу болон сайн чанраа сайн мэддэг болон даашинз сонгохдоо сайн тийм л хүн.Би түүнийг надад хамгын гоё костюмыг сонгож өгөөсэй гэж хүсдэг.

Та сэтгүүлд дуртай юу?
Тиймээ би маш дуртай мөн би “Mina”-сэтгүүлд багагүй зүйл зориулсан.

Хэрэв та Япон бүсгүйг солонгоcын аль нэг газарт урья гэвэл хаана урих вэ?

Seoul-ийн Cheongdam.Учир нь тэнд маш сайхан ресторан болон wine bar  байдаг.Энэ газар нь маш дуу багатай хүсуудад их тохирсон газар.Энэ нь миний дуртай газруудын нэг.Та очоод нэг үзээрэй

 

 

 

9 thoughts on “Daesung, Taeyang and TOP’s Interview on Mina Magazine! [INTERVIEW]

  1. Энэ Тэяанг найз охинтой болохыг аймар их хүсэж байна аа тэ
    Хэрвээ би най охинтой болвол нтр гээд л ярихын

  2. ღ ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱ ღ hehe taalagdjiinaoo :d

    ღ ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱ ღ ma T.O.P yah argaui

    ღ ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱ ღ shn zaluu shoo !!!!!! 😀

    ღ ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱ ღ WiNEd unen durtai shu

    ღ ڸ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱ ღ yarisaar l gelo kek

  3. aygui taalagdlaa….top ch neeree saihan zaluu shoo kkk….wine.d aimar durtai gjugaa…bi ch gsn kkk….

Хариулт үлдээх

