G-Dragon and Seungri Interview on Mina Magazine! [INTERVIEW]

Мэдээ оруулалгүй удаж хэхэ.Харин энэ удаад GD болон S-Ri нарын MiNa сэтгүүл дээр өгсөн сонирхолтой ярилцлагыг оруулла.

GD ээс бөөн эмэгтэй хүний талаар асуучаад S-Ri гээс огт асуухгүй байна шүү хэхэ.Гэхдээ S-Ri гээс дандаа нээх хөөрхөн хөөрхөн асуултууд асууж байна.Үзэж сонирховол:

Таалагдана гэж найдаж байна

From GD

Та япон эмэгтэй хүний талаар ямар бодолтой байдаг вэ?

Миний бодлоор тэд бүгд маш өгөөмөр болон маш их мэдрэмтгий .

Ямаршуу  охидууд таньд таалагдадаг  вэ?

Би өөрийнхөөрөө байдаг эмэгтэй хүнд дуртай яг Aoi Yuu шиг

Ямаршуу Style/Загвар тай охидууд таньд таалагдадаг вэ?

Миний бодлоор өөртөө зохисон маш загварлаг гол нь цэмцгэр байвал зүгээр байх.Мөн даашинз сонгохдоо маш сайн сонголттой байх.Гэхдээ энэ нь хэцүү байх л даа,Тийм биздэ? [ гэж хэлээд Инээв]

Таны амралтын  өдрөөр үргэлж хийдэг зүйл чинь юу вэ?

Амардаг [Инээв].Би унтах дуртай хэрвээ хэн ч намайг сэрээхгүй бол би 2 өдөр унтсан ч чадна. (Хэхэ бас унтамхай байхнээ :P)

Хэрвээ та зөвхөн ганцхан зүйл авч яваад хүнгүй арал дээр очно гэвэл юуг авч явах вэ?

V.I!!! Би өөрөө унтаад л түүнээр бүх зүйлсээ хийлгэнэ [Тоглоод инээв]

Японы Рок фестивал болох 「Summer Sonic」-д оролцход тань хэр санагдсан бэ?

Тэнд мааш олон хүн цугларсан байсан болоод ч тэр үү бидэнд мааш сайхан байсан.Бид үзэгчиддэ үнхээр л эрч хүчийг мэдрүүлхийг хүссэн.Тэрийгээ ч чадсан гэж бодож байгаа.

From V.I

Та японтой аль хэдийн танилцаад амжсан байх үүний талаар?

Тиймээ бараг 80%-тай нь танилцаад амжсан.Үүнээс олоод хааяа Солонгосчуудыг ойлгохоо болиод байгаа [Зүгээр л тоголсон юм аа гэж хэлээд инээв]

Анх японд очоод хамгын анх гайхширлийг чинь төрүүлсэн зүйл юу байсан бэ?

Хоол авах тасалбар.Мөн зарим дэлгүүр дэхь сэтгүүлийг хэмжээ.Угаасаа л Kanji уншиж чадахгүйгээс хойш би зүгээр л зураг авж байсан [Инээв]

Та хамгын сүүлд өөртөө чухал ямар зүйл авсан бэ?

Би жолооныхоо үнэмлэхийг авсан.Тиймээс би одоохондоо машин маш их сонирхож байгаа тэр тусмаа спорт загварын хурдан сайхан машинуудыг.

Яг ямар үед та хүссэнээрээ тухтай амарч чаддаг вэ?

Хөгжим сонсох үедээ л үнхээр тайван тухтай амарж чаддаг.Би япон явахдаа өөрийнхөө Speaker-ийг авч яван зочид буудал дотор өөрийн дуртай дуунуудаа сонсож байсан.

Та юу цуглуулдаг вэ?
Энэ нь жоохон инээдтэй сонсогдож магадгүй ээ ….Lego[Барилга байгууламжийн тоглоом].Манай гэрт зөндөө төрөл нь байгаа гэхдээ би бүгдийг нь цуглуулж дуусхаараа найзууддаа гайхуулна гэж бодож байгаа(Хэхэ хөөрхөн золиг шүү)

Mina сэтгүүл дээрх бусад зураг:

10 thoughts on “G-Dragon and Seungri Interview on Mina Magazine! [INTERVIEW]

  1. Энэ Жиди их зэвүүн гар шүү
    Сүнгриг авч явна нтр гээд кккк
    гоё мэдээ байна аа

  2. wooo ma seungri yun olhin
    egdvvtei gdg n tsugluulga nrt n xexe
    egdvvtei jolig shv
    tgd nzudda gaihuulna gd l ……..
    bid adilhan hvvhed shig zant yma

  3. hehe ene ineedtei hoorhon yriltslaga bnaa

    neeree enentei holboogui neg yum asuuhad gd tamhi tatdaggui bizdee neg blog deer tamhi tataj bga zurgiig n tavitsan bsan bi photoshop gej bodson

  4. goe yariltslaga bn….taalagdlaa….GD ezengui aralruu s-ri.g avch yavahnee kkkk…. hogjiltei hoorhon yariltslaga bnaa….s-ri ch gsn egduutei kkk….

Хариулт үлдээх

