G-Dragon Interview on ViVi Magazine!

GD Vivi сэтгүүлийн ярицлагаас. Үнэхээр хөөрхөн шүү хэхэ.

Ямархуу охидод дуртай вэ?

GD: Хийж байгаа ажилдаа өөрсдийгөө үнэхээр зориулж чаддаг. Тиймэрхүү охидууд угаасаа дуулгавартай байдаг.

Хэрэвэ тийм охин үнэхээр гараад ирвэл?

GD: Би нээх сандрахгуй ээ(инээв)

Бид хэрвээ бие биенийгээ сайн ойлгохгуй бол бидний харьцаа тийм ч сайнгүй байна(урагшгүй). Тийм болхоор би түүний сэтгэл зүрхэнд алхам алхамаар(аажимаар) багтахыг хичээнэ. Хэдий тийм боловч би түүнд садаа(хүндрэл) болохыг хүсэхгүй байгаа болхоор тодохой хэмжээний зай барин түүнийг надад үнэхээр сайн үгүйг нь мэдэх болно. Ингэж би түүнтэй дотносох замыг хөөнө.

Шинэхэн сурсан Япон үгнүүд?

GD: Ямар ч үг сураагүй(инээв)

Токиогоос шинэ загварын ямар зүйл худалдаж авмаар байна?

GD: Кимоно! Учир нь би зөөлөн эдлэлд дуртай. Би цувтайгаа тохируулж лангжа хийж өмсмөөр байна(энэ нь биеийг дулаацуулдаг мөн хуримын хослол болох кимоно юм).

Түргэн асуулт хариулт

Хамгийн өөрчлөгдсөн нь?

GD: ТОР

Хамгийн удаан усанд ордог нь?

GD: Энэ би байх аа. Би усанд орж байхдаа унтдаг

Хамгийн их унтдаг нь?

GD: Энэ бас л би байх. Би усанд орж байхдаа унтдаг учираас (хахах)

Тэгвэл эсрэгээрээ хэн нь унтдаггүй вэ?

GD: SOL

Камерт хэнийх нь царай хамгийн сайхан гардаг вэ?(фотогеничный)

GD: ТОР

Хэнийх нь өрөө хамгийн цэвэр вэ?

GD: Минийх. Учир нь би mysophobia-тай учираас(бохироос зайлс хийдэг,нэгэн төрлийн өвчин л юм шиг) Тоглосон юм!(инээв)

Хэнийх нь өрөө хамгийн заваан бэ?

GD: V.I(мэддэгээрэ V.I хэхэ)

Хэн хамгийн сайн хоол хийдэг вэ?

GD: Бид бүгдээрээ сайн хоол хийж мэдэхгүй ээ гэхдээ заавал хэн нэгнийг сонго гэвэл би өөрийгөө сонгоно.

Хэн нь хамгийн завхай(садар) вэ?

GD: V.I (хаха хөөрхий VI муу болгонд нь л SeungRi-гийн нэр явж байх юм)

Хэрвээ Токиод болзоонд явах ёстой бол хаана очихыг хүсэх вэ?

GD: TSUTAYA

Би шоу-бизнест хөл тавьснаас хойш Солонгосд зүгээр энгийн зүйл болох цай ууж ном уншихад маш хүндрэлтэй болсон. Тэр газар нь хэдий тийм ч их хүн байхгуй ч Япон шиг биднийг таньчихдаг. Энэ дэлүүгрт СД аваад ч зогсохгуй ном хүртэл уншиж болдог. (инээв) Би TSUTAYA явмаар байна.

Та сүүлийн үеийн загварын чиг хандлагын тухайд ямар бодолтой байна?

GD: JEREMY SCOTT-ийн хүрэм ZOZOPEPLEийн гуталыг өмс. Миний бие туранхай учираас эмэгтэй ч эрэгтэй ч хүний хувцасыг өмсөхөд тохиромжтой байдаг. Анх би загварт дуртай болсны учир нь миний ээж бас загварт үнэхээр дуртай хүн болхоор юм. Намайг 4-5 настаи байхад л ээж маань намайг дагуулдааг хувцас авхаар явдаг байсан. Одоо би зөвхөн өөрийнхөө үсийг тайрч чаддаг биш бүр цаашлаад өмсөх хувцасаа өөрөө зохицуулж чаддаг.

BIGBANG-ийн ахлагчийн хувьд хамгийн төвөгтэй зүйл нь юу байна?

GD: Хэрвээ би үнэхээр энэ тухай ярих ёстой бол, бусад гишүүд маань намайаг бодвол арай тайван зөөлөн хүмүүс. Тэд миний занг сайн мэддэг учираас тэд ярихаасаа өмөн сайтар бодож тунгааж байж яридаг. Тэгсний дараагара тэд миний хэлснээр хидиэг.

credit: ibigbang

13 thoughts on “G-Dragon Interview on ViVi Magazine!

  1. ma seungri olhon yma
    why dandaa muu ymand ma seungrigin ner gardag bn
    kkkk
    tgsen ch seungri min ilvv oolhon sanagdaj bn
    hr hvreed
    kkkk

  2. hehe V.I yag bgan boloo danda l muu yumand ni bhiin hehe
    erhelseer bgaad tegsen bha hehe
    hehe yag adilhan bi ni usand orohooroo danda untchihdag shde hehe

  3. estoi hoorhon yariltslaga bn…ghdee ene gd giin omstson bga jacket n 2ne1 ii cl iin omsdog bn shd, zuger adilhan yum blvuu esvel neg yum blvuu????

  4. Yamr huurhun yariltslaga we? gehdee zawhai sadr gedg ni jahn tiimrhuu l yum. Tegsen ch gsen BB-S hamgiin shalig ni Victory shd kkkk

  5. eeesh ma v.i-iig yagaad bgaan be dragon aa hihi ingej bolku sh dee kikiki minii seung ri-g humuus odoo yu gj bodhiin be hehehe

  6. hahah ymr teneg asuult ve zavhai ch gej bh shg huurhii V.I hehehe
    Top nere mair hugshin ch yum shg hamgiin ih uurchlugdsun ni

Хариулт үлдээх

