2pm Jay park: Би Big Bang-ийн Taeyang-тай хамтармаар байна

Jaebum Summer Week&T 2010-д орохын өмнөх адар буюу 8р сарын 7нд Kangwondo дахв зочид буудлын ойролцоо 4:30 цагт  сэтгүүлчидтэй уулзжээ.  Нэгэн сэтгүүлч түүнээс Та ямар дуучинтай хамтарч ажиллахыг хүсдэг вэ гэхэд тэрбээр:

Би өөрийн цомогтоо бэлдэж байхдаа Brave Brothers, Dok2 зэрэг их олон артистуудтай хамтарч байсан. Гэхдээ яг тодорхой хүнийг сонго гэвэл би Kim Jo Han-ийг сонгоно, яагаад гэвэл тэр маш сайн дуулдаг . Мөн би Тэяантай хамтарч ажиллахыг хүсдэг.. Үнэхээр хөгжилтэй байх болов уу гэж боддог ” гэсэн байна.

10 thoughts on “2pm Jay park: Би Big Bang-ийн Taeyang-тай хамтармаар байна

  1. haana togloltoo hiihiin solongostoo togloltoo hiih yumuu hariu uldeegeerei uzmeer baina shuu adminaa hariugaa uldeegeerei

  2. Yoo ene 2 hamtarval jinken laitai yum blno do jaywalkers vipzd nre aimr tom beleg blishd hamtarch ajillasai 2hot

  3. Hehe 2pm-h bish shdee. 2pm-d bhdaa lead vocalist bsan ldaa.
    Gehdee hamtarval jinken goy ym bolnodooo 2uulaa tsamtsaa tailval ch… haha

Хариулт үлдээх

