Seungri UFO сүүлийн хариултууд

Орчуулга: Зүүнээс баруун
  • Сүнри, би чамайг маш их санаж байна. Би ерөөсөө унтаж чадкү яг Панда шиг болцон кэкэ.  Сүнри бие нь хэр байна даа?
  • Би зүгээр. СҮнри
  • Сүнри, чи яг одоо хаана байна вэ? Шинэ цомог гаргах  гээд завгүй байна уу? Өвдчихвөл яах юм бэ? Битгий хэт их ажлаарай. өөртөө анхаарал тавиарай тэхгүй бол би санаа зовно шүү. Сүнри амжилт
  • Япон. Сүнри
  • Сүнри, манай шинэ газар маргааш нээгдэнэ. Сандаржийна >_<
  • Бүх юм сайхан болно оо. Битгий санаа зов. СҮнри
  • Сүнри ахаа. Би таны  Хятад фэн байна. Таныг хамгийн шилдэг болоосой гэж найдаж байна. Танаас хариу ирэхийг хүлээж байна.
  • Надаас хариу ирэхийг хүлээсэнд баярлалаа. СҮнри
5 thoughts on “Seungri UFO сүүлийн хариултууд

Хариулт үлдээх

