Se7en: YG-ийн хамгийн хөгжилтэй хүн бол TOP

Se7en өөрийн шинэ дуутайгаа эргэн ирэхдээ YG-ийн хөгжилтэй гишүүн ТОПыг сонгожээ. Тэрээр ярихдаа:

Би телевизийн нэвтрүүлэгт бол шилдэг нь. Гэхдээ үнэндээ Сүнри ч биш Дэсон ч биш ТОП бол YG-ын хамгийн хөгжилтэй хүн юм. Тэр камер байхгүй үед үнэхээр хөгжилтэй. Тэр бидэнтэй байхдаа инээдтэй байдаг.

Мөн Se7en Биг Бэнд атаархдаг ч гэж хэлжээ. Би тэдэнд энэ өдрүүдэд их атаархлаа. Яагаад гэвэл би тайзан дээр ганцаархнаа байдаг. Би одоо байгаа насандаа сэтгэл хангалуун байна өө яагаад гэвэл би залуу байсан цаг мөчөөс одоо байгаа нь илүү гоё байгаа.

Quantcast

2 thoughts on “Se7en: YG-ийн хамгийн хөгжилтэй хүн бол TOP

  1. yg uneheer tasartsan bugd hoorondoo lag evrei harin jype wondergirls 2pm 2 bie biendee aimar muu wondergirlsiin hamgiin durtai hamtlag ma bigbang gsn shoo kkk

  2. HEHE MA T.O.P CH HUGJILTEI SHD :p

    ENE DIGITAL BOUNCE-N TUGSGUL NI

    UNEN GOY OO HEHE 2LA NEEH HUURHUN :d

Хариулт үлдээх

