Big Bang Японы Scawaii сэтгүүлд! Асуулт Хариулт

Big Bang Японы Scawaii сэтгүүл дээр. Цааш ороод тэдний Scawaii сэтгүүл дээрх зурагнуудаас мөн асуулт хариултыг уншаарай.

D-LITE

1) Одоогоор юунд илүү дурлаад байгаа вэ?

Машин! Би Lamborghini Reventón унамаар байна

2) Болзооныхоо үеэр юу хиймээр байна?

Хөгжим сонсонгоо хотоор машинтайгаа зугаалмаар байна

3) BIGBANG-ийн гишүүн болсноор юу нь овочтой байна вэ?

Миний бодлоор….олон хүмүүсээр хайрлуулах. Би фэнүүдтэйгээ хамт хөгжилтэй байх тийм хамтлаг байхыг хүсэж байна.

T.O.P

1) Cute, Sexy, Cool…охидын аль чанарт нь илүү дуртай вэ?

Энэ чанарууд бүгд байвал надад таалагдах болно

2) Ажилгүй өдрөө яаж өнгөрөөдөг вэ?

Сүүлийн үед чөлөөт цаг маш бага байгаа, гэхдээ хэрвээ ажилгүй өдөр таарах юм бол би дарс ууж дуртай хөгжимөө сонсон намуухан өнгөрөөх болно. (Бас л дарс хэхэхэхэ)

3) Мөрөөдлийн охиноо тодорхойлбол?

Загварт дуртай дэгжин(стильтэй) охидод дуртай. Надад хувцасыг минь сонгож өгөх охин.

4) Чи бол жүжигчин. Хойшид өөр өрөлдөж үзмээр байгаа зүйлс байгаа юу?

Би өдөр болгон завгүй байгаа учираас одоохондоо энэ бол хэцүү. Би яг одоогоор хийж байгаа зүйлдээ сэтгэл хангалуун байгаа.

5) BIGBANG-ийн хувьд тайзан дээр зогсох, жүжиглэх энэ 2ын хооронд ялгаа байнауу?

Миний бодлоор хөгжимд, кинод, олон ангит кинод мэдрэмж бол адилхан. Би үзэгчид болон сонсогчидод таашаал өгөх гэж эрч хүчээ ашигладаг. Гэхдээ би өөр өөр аргаар өөрийн хөгжимийн стиль болон киноны стилээ гаргадаг.

V.I.

1) Болзооныхоо үеэр юу хиймээр байна?

Би найз охинтойгоо нам гүм газар уулзахыг хүснэ, учир нь ажилаас болж олон хүмүүс хүрээлдэг учираас. Би кино үзхийг хүснэ. Бусад хүмүүс болзохдоо юу хийдэг тэдэн шиг л болзохыг хүснэ.


2) Найз охиныгоо болзоондоо юу өмсөөсэй гэж хүсэх вэ?

Эмэгтэйлэг хувцас. Палааж!

3) Одоогоор юунд илүү дурлаад байгаа вэ?

Машин! Би саяхан жолооныхо үнэмлэхийг авсан тэгээд жолоо барихад бүр хорхойтчихсон(донтсон). Бид хамгийн хурдныгаа шалгаруулж байгаа

4) Эрэгтэйлэг мэдрэмж төрүүлдэг зүйл чин?

Би хөмсөгөө хусдаггуй(зулгаадаггүй) Өтгөн хөмсөг илүү эрэгтэйлэг харагдуулах болно

5) Ирээдүйд юунд хүчээ соримоор байна?(туршиж хийж үзмээр байгаа зүйл)

Янз янзын газруудаар тоглолтоо хийж үзмээр байна

SOL

1) Мөрөөдлийн охиноо тодорхойлбол?

Намайг ойлгож намайг сонсох бас гэнэн цайлган эмэгтэйлэг харагдах тийм бүсгүй.

2) Болзооныхоо үеэр юу хиймээр байна?

Гоё орчинтой газар зугаалж алхах тэгээд амттай хоол идэх. Би амттай хоолонд дуртай!

3) Эрэгтэйлэг мэдрэмж төрүүлдэг зүйл чин?

Зоригтой байхдаа

4) Ажилаас өөр зугтай зүйл юу хийдэг вэ?

Хичээл! Ном уншиж амьдралын тухай олж мэддэг! Би өөрийгөө нээх нь дуунд минь нөлөөлдөг гэж боддог.

5) Уран бүтээлч болсны оновчтой тал?

Би үргэлж л сайн хөгжимийг олны хүртээл болгохыг хүсдэг тэр нь том тайз байна уу жижиг тайз байна уу хамаагүй. Би өөрийгөө намайг анх хараад л шууд нүдэнд нь тусахаар(сэтгэл татам) тийм хүн байж чадна байхаа гэж найдаж байна

G-Dragon

1) Одоогоор юунд илүү дурлаад байгаа вэ?

Машин!

2) Чи үргэлж л stylish байдаг. Яг одоогоор ямар чиглэл стилийг голлод байгаа вэ?

Энэ бөгж бас пүүзэндээ дуртай. Би ер нь товчтой юманд дуртай.

3) Ямархуу стильтэй охидод дуртай вэ?

Яг тийм гээд байх юм алга. Хүн өөртөө зохицсон л хувцас өмсөх хэрэгтэй. Гэхдээ мэдээж би тийм хамаг юмаа ил гаргасан хувцасанд дургуй. Түүйиг хувцалсанаараа өөрийнхөө өнгө төрхийг гаргаж чаддаг байгаасай л гэж хүсэж байна.

Cute, Sexy, Cool…охидын аль чанарт нь илүү дуртай вэ?

Би бусадын өмнө догь(cool) харин миний өмнө эгдүүтэй дэгжин байх тиймэрхүү охидод дуртай. Бас Sexy стильтэй охидод дуртай.

credit: bigbangupdates

15 thoughts on “Big Bang Японы Scawaii сэтгүүлд! Асуулт Хариулт

  1. Beautiful Hangover iig lyrics oruulbal sn l bn 😀

    Bas minii baruun gar tald bgaa “Strong baby,We belong ntree soliku bol deer veiin xaragdaj bn shv !! 🙂

  2. Ma top darschin boltsn ai Iris-s bolsn bha hehehe bvgd mashind durtai ai ma top sonin girl muruuduh yma te aimar erhleh durtai kkkk…

  3. bugd neeeh huuurhun um yarihimaa
    eoooe manai mongold irdeg ch bolooosoi 😛
    sochko ingehed BIG SHOW ene jil bolhim bolu….?

  4. harin tiin seungri hoorhon garchij te gdgiin odoo zuutsen ba bogj n nogoo erliiz ohintoigoo zuusen geed bsan hos bogj n mon yumuu

  5. daesungiiin 2hariult ni alga bshdee kkk daanch arai l boginohon hragdaad bsiimaa tovch bgod tovchhon hariulsin bh gj bdson chin kkk

  6. mi top bur darschin boltson ai? ed nar bur mashini hobbytoi bolchjee kk yar mongo bhku ghiin bish kkk seungri mashin barihad dontson gnee kkka alia ai

Хариулт үлдээх

