G-Dragon invited Miss Korea 2009 to Taeyang’s Concert

Gdragon-ий албан ёсны Chanel Winter дээрх зураг

2009 Солонгосын Мисс Kim Juri GD-г TaeYang-ий тоглолтонд урисан гэдгээ хэлжээ.

Kim Juri Sports Chosun-ий сэтгүүлчидэд хэлэхдээ Jiyong-той холбоо тасраад нилээн удсаны дараагаар бид саяхан уулзсан. Тэгээд тэр надаад холбоотой байцгаая гээд TaeYang-ий SOLAR тоглолтны урилгыг өгсөн.

Kim Juri мөн 25нд твитт дээрээ тоглолт үзсний дараагаар TaeYang-ий тоглолт үнэхээр гайхалтай Жжак Жжак Жжак! гэсэн байна

Тэрээр 8 сарын 17нд KBS-ийн нэвтрүүлгээр Бид 2 өмнө нь холбоотой(үерхэх биш шүү хэхэ) байсан гэхдээ энэ бол намайг хол Орос явж сурахаас өмнө байсан. Би түүнтэй гоо сайхны салоны гадаа таарч байсан.

Та 2ыг холбож ярих нь төвөгтэй санагддаг уу? гэхэд тэр Биднийг хамт гадагш гарахар би фэнүүдээс нь сөрөг үг зөндөө сонсдог гэхдээ Jiyong тэднийг буруу ойлговий гэхээс бид бол зүгээр л найзууд гэж хэлдэг.  Ингэж хэлхэд нь фэнүүд нь намайг ойлгодогт би их баярлдаг.

credit: ibigbang

11 thoughts on “G-Dragon invited Miss Korea 2009 to Taeyang’s Concert

  1. Ene chn ystoi sonin huuhen bnaleeshd Fantasy couple-r khun junho 2toi orhod ballet bujigleh gd chadku yr ni l ih sonin huuhen bnalee

Хариулт үлдээх

