2NE1′s Dara describes her ill-fated relationship with Taeyang?

Sandara Park буюу 2NE1-ийн  Dara энэ долоо хоногийн  Strong Heart нэвтрүүлэгт орохдоо TaeYang-тай ямар харьцаатай болохоо мөн TaeYang-ий тухай юу гэж бодож явдгаа үнэнээр нь хэлсэн байна

Тэрээр хэлэхдээ Би бидний хоорондох харьцааг олиггүй эсвэл таарамжгүй гэх юм уу яг юу гэж нэрлэхээ мэдэхгүй байна. Taeyang гаднаа сайхан, эелдэг харагдаж байж мэдэх ч яг бодит амьдрал дээр тэр үнэндээ эмэгтэй хүний талаар юу ч мэдэхгүй.  Тэр ихэвчлэн намайг дасгалын өрөөнд газар унагааж өнхрүүлж надаар тоглодог.

Нэг удаа миний бие таагүй байхад тэр тэрийг ч тоолгүй шууд намайг газар унагаан дахиад  л өнхрүүлээд эхэлсэн. Тэр үед би уйлан шууд 00-руу гүйсэн. Би түүнийг эгчтэйгээ нөхөрсөг байхыг оролдож байгааг мэдэж л байна л даа. Taeyang эмэгтэй фэнүүдийхээ  дунд их алдартай болж байгаа гэхдээ надад бол тэр миний листэнд Big Bang-ийн гишүүн гэдэг утгаараа байрлах болно.

 

Зиоз тэгэхлээр Dara-гийн хэлснээр Dara YoungBae 2 таарамжгүй байдаг байхнээ

credit: bigbangupdates

20 thoughts on “2NE1′s Dara describes her ill-fated relationship with Taeyang?

  1. hahah ineedtein
    tgd ch Dara odoo yun surtein, iulaad guisen ch geh shig.. tgd iim utgagu yumaa olon niited yariad bhda yahavde, TY-iig evgu bdald oruulj bgam shg

  2. teneg yum uu ch dara yugej teayang maani chamaig ingehevde ch seruun zuudlehee boli bitgii humuusee itgeerei

  3. heehe TAEYANG maani verhj bs date nd yowj vzeegvi blhr emergteii hvnii setgeliig meddegvi bhaa. ghde udkuu emergtei hvniig oilgoh bha!!!

  4. ugui yahavde ma SOL toglod l tgdg bh.tunes bish arhi ntr uudaggui daruhan zalu shde.Dara ch bas cute Huuhen shu.

  5. AAAAHAHAHA YAANAA TY UU DAA HUURHII DARA MINI , NEEREE BODIT AMIDRAL DREE MANAI HED YAMAR CH BJ MEDNEE INGEED HARAAD BHAD HAHAHA :))

  6. uul n ene 2 ih goe haraddisht, dara bas taeyang-ii talaar neg oor yum yarsan bsan teriig n orulj ogooch adilhan strong heart deer. er n ter nevtrulegt orohdoo taeyangii talar ih yarsan bn le shoo

  7. wahaha tiim gj bodohoor l alia sanagdaad bhiin. Ydaj bhad Dara unhuruud bgaa ni nudend haragdaa neeh huurhun 2 jijken

Хариулт үлдээх

