Seungri UFO Replies (101102)

SeungRi-гийн 11 сарын 2нд өгсөн  UFO  хариултууд

1)To: BIG BANG

Seungri, би та нарыг яаж харах вэ? Надад хэлээч…..

Seungri: Солонгост ир ^^

2)To: BIG BANG

Seungri~~~~хоолоо идсэн үү?

Seungri: Тийм ээ, үнэхээр амттай хоол идсэн.

3)To: BIG BANG

Seungri хамт явж хөлөг онгоц идэцгээе за?

Seungri: Wow би хөлөг онгоц идмээр байна(энэ одоо юу юм бол ххэ)

4) To: BIG BANG

Seungri, би бүхэл амьдралаа бас хайраа чамайг хамгаалахад зориулнаа, харин чи дараа төрөлдөө намайг хамгаалах хэрэгтэй шүү?Амла?

Seungri: Чин сэтгэлээсээ хэлж байна уу?

(Энэ 4дх хүний бичсэн үнэхээр таалагдлаа,Seungri уярчихсан харагдаж байна ххэ )

5) To: BIG BANG

Seungri нөхөр минь ,чи хэзээ ирэх гэж байна? Эртхэн ирээрэй, үгүй бол миний санаа зовно шүү. Seungri нөхөр минь~Миний гараас атгаад зүгэээр яв! Би чамд хайртай~

Seungri: Би юу?? Удахгуй буцаад ирнээ.

6) To: BIG BANG

Seungri ахаа удаан хугацаа өнгөрчээ сайнаж байна шүү^^Явж унтацгаая, сайхан амраарай ~

Seungri: Сайхан амраарай^^

7) To: BIG BANG

Seungri Seungri~Би маргааш шалгалттай ^^

Seungri: Маргааш сайн дүн аваарай!Амжилт^^

credit: bigbangupdates

5 thoughts on “Seungri UFO Replies (101102)

Хариулт үлдээх

