GDTOP M!Countdown Зурагнуудаас+DJ Diplo Big Bang-ийн тухай

(инээдтэй юм аа)

Knock out дууг зохиосон Dj Diplo Knock Out дууны instrumental-ыг гаргасан байна. Мөн тэр Big Bang-ийн тухай ярьсан байна

Би түрүү жил анх Сөүл рүү DJ хийхээр явсан. Яаж яваад Кпоп хамтлагуудтай холбоотой болсноо санахгуй байна гэхдээ хэн нэгэнтэй нь тэгээд холбоотой болчихсон.

Би 2NE1-ын супер фэн нь байсан…хүмүүс Кпоп Азийг донсолгож байгааг мэдэхгүй Япон бол тэдний гол зах зээл…тэдний ихэнх нь солонгос англи хэлэндээ сайн.

Тэд бол BIGBANG. Тэд яг л  nkotb/jayz/mileycyrus болон justin beiber-г холиод 1-т багтаачихсан  юм шиг. GD TOP бол гол реппэрүүд нь…та нар тэднийг жинхэн репперүүд гэж хэлнэ байх…хуурмаг/дуйраймал биш харин өөрсдийн гэсэн хэмнэлтэй

Тэд бол миний дуйртай шинэ реппэрүүд. БИ тэднийг тийм сайн гэж бодоогүй би өөрийнхөө аяыг 2 сарын өмнө тэдэнд илгээсэн тэгээд youtube-г шалгасан чин тэдний дуу 2 сая үзэгч хүрчихсэн байсан. Мөн тэдний дууных нь үгний наруулга зүйн дүрэм нь Америкчүдынхаас хамаагүй дээр. Ямар ч байсан би Солонгос рүү хөдөллөө.

credit: ibigbang

12 thoughts on “GDTOP M!Countdown Зурагнуудаас+DJ Diplo Big Bang-ийн тухай

  1. gd yneheer hoorhon garchee heleh yg ch oldohku bn da amjilt yneheer hoorhon 2 shyy zuragnuud ni ynen tasarhai bn da

  2. yaay ma 2 jin goy ayan dr dugaa hisin bnshde agu ymaa inged bur delhi dayar olon fantai bljigon bndaa eheh

Хариулт үлдээх

