GD ухаангүй байгаа найз дээрээ эмнэлэгт зочилсон байна!

GD машины осолд орсноосоо болоод одоо ухаангүй байгаа багын найз дээрээ эмнэлэгт очсон байна. Daehan гэх түүний найзынх нь аав GD-д захиа бичжээ.

“Сайн байна уу, ноён Kwon. Daehan хотын захад амьдарч байгаад сургуульда орхоор Сөүлд ирхэд нь түүнд маш хэцүү байсан гэтэл чи түүнд их тусалж байсан гэсэн. Daehan надад чиний тухай их яарьдаг байсан, бас чиний түүнийг гайхалтай хөгжимчин болхоор нь хамт тайзан дээр гарах тухай мессежийг харуулж байсан. Тэр Солонгосын үндсний хөгжим болох Daegum тоглож мэргэшсэн,тэрүүгээрээ ч амжилт олсон. Гэтэл 2010 оны өвөл түүнд гай тохиолдож машины осолд орсон, тэгээд одоо ухаангүй байгаа. Эмч хэлэхдээ хэдий тэр ухаангүй байгаа ч сонсож чадна тэгээд түүний ой санамжинд байгаа эрхэм хүмүүс түүнд хүчтэй нөлөө үзүүлж болох юм гэсэн.

Би чамайг завгүйг бас ингэх хэцүү гэдгийг ойлгож байна л даа…гэхдээ чи түүн дээр ирэн зүгээр л Daehan-аа сэрээрэй, би чамд дээр ирлээ гэж хэлж өгөөч гуйж байна. Би хүүгээ аврахын тулд чамаас гуйж байна. Тэр бол маш ирээдүйтэй залуу хүн чи ч бас түүнд их тус дэм болж байсан… гуйж байна”

Түүний хүү дээр зочилж ирсэнд талархсан сэтгэл

Ноён Kwon Ji Young.

Чи бол залуу уран бүтээлч. Би өөрөө хөгжимчин бас би чамайг хүндэлдэг. Чам шиг залуу авьяастай хүмүүс  ирээдүйд өрнө дорнын хүгжимыг гайхалтай хослуулна. Би зүгээр л маш их талархаж байна. Чамд маш их баярлалаа.

Чамайг  Daehan дээр зочилж ирсний дараагаар тэр илүү хөдөлгөөнтэй болсон. Эмч нарын зөв байсан бололтой тэр хэдий ухаангүй байгаа ч биднийг сонсож байгаа гэдэг. БИ түүнийг хэзээ нэгэн цагт босоод чамтай хамт тайзан дээр чиний хөгжимийг дарна гэдэгт бат итгэж байна. Чамтай ярилцаад зогсож байхад би чамайг ямар шудрага хүн болхыг чин мэдэрсэн. Магадгүй өөр уран бүтээлч байсан бол тэд догь харагдахыг хичээх байсан байх, харин чи тэдтэй адил байгаагүй. Чи бол энгийн даруу байсан, би чиний дотроос уран бүтээлчийн жинхэн мөн чанрыг мэдэрсэн.

Намайг чамд Чи үг ая зохиохдооо сайн шүү гэхэд чи Баярлалаа, гэхдээ туурвих үеийн өвдөлтийг тэсвэрлэх хэцүү шүү гэхэд би анх жоохон гайхсан учир нь чамайг онгрич сайрхах байх гэсэн тэгсэн хци тэгээгүй. Би чиний энэ үнэнч шудрагабайдалд чин сэтэгл хөдөслөн. Баярлалаа ноён Kwon. Чиний энэ гэнэн цайлган шудрага зан чин миний насан дээр ч гэсэн энэ л хэвээрээ байна гэж байдаж байна.

Чамд дэлхийн уран бүтээлч болход тиймч урт хугацаа үлдээгүй гэдэгт би итгэж байна. Чиний дуунууд гайхалтай болж фэнүүдтэйгээ мөн үндэснийхээ хөгжимчидтэйгээ амжилттай байгаасай гэж хүсэж байна. Маш их баярлалаа, VIPz. Та нарын энэ их хайр хүндэтгэлт маш их баярлаалаа.

GD: DaeHan-аа !Чамайг  хурдан сэргэж надтай хамт тайзан дээр гарахыг хүсэж байна!


 

12 thoughts on “GD ухаангүй байгаа найз дээрээ эмнэлэгт зочилсон байна!

  1. ЁОХХХ,, ИНГЭХ ТУСАМ НЬ ТЭРҮҮГЭЭР БАХАРХАХ ЮМ!!
    ЯАХААРАА ИЙМ АГУУ БДАГ БНАА ^^
    ЖИДИ МААНЬ УДАХГҮЙ ДЭЛХИЙН УРАН БҮТЭЭЛЧ БОЛЖ ЧАДНАА =]
    НАЙЗ НЬ ХУРДАН ЭДГЭЭРЭЙ,, МӨН ААВ НЬ ҮНЭХЭЭР СХАН ЗАХИА БИЧСЭН БНА 🙂

  2. yag uilah gej bna shd yamar uruvdultei yum be hurdan edgereed manai GD tei taizan deer garaad hugjmuu togoloosoi tegvel ch mun galzuu da

Хариулт үлдээх

