SeungRi “GD үнэхээр үзэн ядмаар хүн шүү, над руу 30 мөр мессеж явуулж байсан”

“Jiyong үнэхээр үзэн ядмаар хүн шүү(үзэн ядмаар ч үзэн ядаж чадхааргүй) тэр шүүмжилж шүүжилсныхаа дараа гэнэт сайхан хандаад эхэлдэг, үнэхээр үзэн ядмаар. Миний comeback хийсны анхны нэвтрүүлгийн дараа над руу 30 мөр мессеж явуулсан. Тэр миний Jiyong ахаас авч байсан хамгийн их мессеж.”

Non Hong Chul юу гэсэн байсныг асуухад  SeungRi

“Тэр миний нүүрний хувирал, хөдөлгөөн, шууд үзүүлбэрийн талаар баахан муу зүйлс бичсэн байсан, ямар гээчин бүжиг вэ, чи ер нь бүжигчин мөн юм үү, энэ чин юу юмб, чи сүүлийн үед дасгал хийгээгүй юм уу чи их сул дорой харагдаж байсан, чи камераг хараагүй юм уу гэх мэт. Би хариад баахан загинуулсан тэгээд би гуйя  хүлээж бай би энэнээс илүү сайн хийх болно гэж хэлсэн.”

SeungRi үргэлжлүүлэн ” Jiyong ах менежер стилист нарт намайг сайн анхаарч халамжилж халуун хол өгөөрэй гэж баахан анхаарал тавиарай гэж захисан байсан. Энэ нь үнэхээр үзэн ядмаар тэр үнэхээр күүл бас бүхнийг хийж чадна “

Non Hong Chul Seungri-гээс нет-с сэтгэдэлүүд уншхаар ямар сэтгэдэлүүд хамгийн сэтгэл өвтгөм байдаг вэ гэхэд

Энэ яг надад ч тохиолдоогүй л дээ өөр хүнд тохиолдсон юм. Тэр хүн над руу залгаад уйлан намайг амиа хорол гэсэн сэтгэдэл үлдээсэн байна гэж байсан. Тэгэд би түүнд тиймэрхүү юмыг битгий тоо гэж хэлээд түүнийг жоохон аргадсан гэхдээ миний ч гэсэн сэтгэл өвдсөн.

SeungRi  яг GD гэж хэлээгүй боловч өмнө нь GD NAN-д ярилцлага өгч байхдаа хэн нэгэн түүний амиа хорло гэж байсан тухай ярьж байсан. Тэгэд хөтлөгч GD-гээс тэгээд SeungRi юу гэж байсан бэ гэж асууж байсан. GD SeungRi-г яаж түүнийг аргадаж тэр бүгдийг битгий тоо гэж хэлж байсныг ярьсан. Тэгэхлээр SeungRi-гийн саяын ярьсан хүн нь магадгүй GD байж болох юм.

Мөн Non Hong Chul хэрвээ түүнийг эмэгтэй байсан бол хэнтэй нь болзох байсан бэ? гэдэг асуулт.

SeungRi GD гэж хариулав

Тэр үнэхээр романтик. Би түүнтэй нэг өрөөнд байдаг болхоор би бүгдийг мэднэ. Тэр нээрээ үнэхээр романтик. Тэр үерхсэн охидууддаа зориулж дуу зохидог. Нэг удаа тэр намайг тэр дууг нь сонсохыг хүссэн. Тэгээд би түүнд өө бурхан минь хэрвээ энэ дуу Солонгост гарсан бол том юм дуулгах байсан шүү маш их мөнгө олно. Даанч гэхдээ тэр дуу нь зөвхөн түүний хайртай эмэгтэйд зориулсан дуу болхоор мөнгө болон нэр алдарт бууж  өгсөн.

Мөн өчигдөр буюу 29нд түүнийг бас нэг романтик гэж хэлсэн хүн байна аа.

Тэр бол 2NE1-yн  Sandara Park буюу  Dara

” Би ийм хүнтэй харин түүхээ бүтээмээр байна” гэж бодсон хүн маань Gdragon

Бид хамтдаа цанын бааз нэлээд эхд хоногийн өмнө явсан. Хүмүс итгэхгүй байх л даа. G-Dragon бол үг цөөтэй хүн(тийм ч их яриад байдаггүй) гэтэл тэр миний барьж байсан цаныг юуч хэлэлгүйгээр авчихсан

GD Sandara Park өөрөөсөө 2 дахин хүнд юм барьчихсан тэрийгээ даахгуй байгаа юм шиг харагдхаар нь би барьж өгсөн юм, тийм болхоор түүний талархсан сэтгэл хангалттай. Баярлалаа

credit: ibigbang

23 thoughts on “SeungRi “GD үнэхээр үзэн ядмаар хүн шүү, над руу 30 мөр мессеж явуулж байсан”

  1. ЁООООООЁ,, ИНГЭХЭЭР ЖИДИ-ГЭЭР БАХАРХАХГҮЙ БХЫН АРГАГҮЙ ЮМАА!
    ЯМАР АЗТАЙ ЭМЭГТЭЙД ТЭР ДУУГ ЗОХИОДОГ БНАА TT^TT

    ЯМАР НЬ ЖИДИ-Г АМИА ХОРОЛ ГД ХЭЛЧДИЙН..
    ЭРҮҮЛ УХААНТАЙ ХҮН БИШ БХАА ^^

    ЖИДИ ҮНЭХЭЭР АГУУ,, ӨӨР ХЭЛЭХ Ч ҮГ АЛГА 😐

  2. yneheer saihan setgeltei gadnaa zagnaj bgaa ch tsaanaa bol ih halaljtai gd yamar romantik gj bn shdee gd-tei suusan hyn ih aztai bh bolno bhaaa gd mundag yumaa 🙂 iim nz bnditai boloh yumsan daa kkkk:)

  3. yamar t1 gahai niGD g amia horol gdg bnaa teriig ni buudaad unagaachin yumsan
    ene yaag GD bha bi yaag gadarlasan chin mun bolood yawchlaa
    hmmm ~~ GD hend zoriulj duu bichsiin bol ter hund ni buur attaarhchihlaa

  4. g dragon ugiin aimar ih zantai seungrig dandaa barij awj zoddog yum bishuu seung ri top daesung taeyang bugd aidiim baina lee g dragon bas ongiroo

  5. gd uneheer hoorhon tgd bas aiiir lag ahlagch
    hoorhon egduutei mmmmmmmaaaaa hihihh
    unseed tawichhmaar zolig shuuuu :))
    haraal id bi….. hheheh joke

  6. tiim shu mani gd uneheer baharhmaar hamgiin shildeg ahlagch bs hen buhnii hairiig tathaar tiim l hun

  7. GD-G YAJ IIM UZEN YADMAAR MURTLUU UZEN YADAJ CHADAHAARGUI HUN BOLSNIIG MEDEHGUI YUM GEHDEE ENE BOL UNEHEER AVUUSHTAI ,SURALTSMAAR ZAN CHANAR YUM ARGAGUI HAMTLAGIIN AHLAGCH UCHIR INGEJ ZUVLUJ ZEMLEJ BH NI ZUIN HEREG 🙂

  8. GD bs neg bodliin ingedgere SeungRi g zorigjuulj chanartai uran buteel hiih uram ogdog bhlda .. thte bas ugtei tohiroh um bna.jhon daramtaldag ch yum shig sanagdchlaa xD

  9. yaaaay gd unen agu hun ymaaa. bur bishirchlee ghde ter amia horlo gsn ni muuhai ymaa yaj tgj hlj chddag bnaa ene atrhu zan mukaimaa ghdeel ma gd agu ymaaa

Хариулт үлдээх

