Big Bang LA-с Солонгос руу!

Big Bang хэд хоног сая АНУ-д байсан харин өчигдөр буюу 12нд Солонгос руугаа буцсан байна. Тэдний онгоцны буудал дээрх зурагнуудаас мөн тэднийг харсан мөн дээрээс нь гарынх нь үсгийг авж тэдэнтэй ярилцсан фэнийх нь бичсэн зүйлийг орууллаа. Үнэхээр хөөрхөн

Хэдхэн загийн өмнө би тэднийг 5ланг нь онгоцны буудал дээр харсан. Би LA-д амьдардаг  VIP. Би Big Bang-г өнөө шөнө Солонгос руугаа буцах гэж байгааг сонсоод онгоцны буудал явах уу байх уу гэж тээнгэлзсэн ,тэднийг харж чадах үгүйдээ эргэлжзэж байсан учираас. Гэхдээ эцэст нь харамсахгуйн тулд явхаар шийдсэн.

Гэхдээ би үнэхээр азтай явсан нь болсон үгүй бол би үнэхээр энэ бүхнийг алдах байсан. Хамгийн анхны миний харсан хүн бол мангнэ(Хамгийн бага) SeungRi. Би түүн рүү маш удаан харж зогссон хэтэрхий гайхшралд орсон байсан учираас. Дүү маань ч гэсэн над руу эргэж харан маш их гайхсан байсан. Тэгээд бид 2 хөдөлж ядан SeungRi-гийн гарын үсгийг авхаар GD&TOP-ын цомгийг барин түүн дээр очив. Тэр бид 2 луу харан бусад 4 гишүүд рүүгээ заан “BIGBANG” гэж хэлсэн. Гэхдээ миний бодлоор тэр бид 2г буруу ойлгосон байх “Уучлаарай та 2 буруу хүнээ олсон байна би GD&TOp бишээ гэж” хэлсэн тэгтэл дүү маань түүний VVIP цомгийг гаргаж ирээд “Үгүй дээ үгүй” гэж хэлсэн. Тэгсэн SeungRi тэр даруй үнэхээр баяртайгаар инээмсэглэсэн. Тэр үнэхээр гэнэн(хөөрхөн) хүүхэдбайна лээ. Тэр бид 2оос та 2 хаанаас ирсэн бэ гэхэд Бид 2 энд амьдардаг Тайван хүмүүс гэсэн. Би түүнд та нарыг дэмждэг олон олон Тайванчууд байдаг шүү эгж хэлсэн.

Тэгсний дараагаар би бусад 4 гишүүдийг нь хайж эхэлсэн. Удалгүй би Jiyong, TOP, TaeYang DaeSung-г олсон. Тэд шалгуулж байсан. Би дүүтэйгээ тэднийг зайнаас харан зогссон. Тэдэн лүү илүү ойртож зураг авмаар байсан ч цагдаа нар нь зөвшөөрөөгүй.

Seungri түрүүлээд шалгуулаад дуусчихсан тэгээд тэр хавиар явж байсан байх. Бид -гийн гарын үсгийг нь авах гээд хүлээгээд зогсож байхад Seungri бидэнтэй солонгосоор яриад байсан. Эхлээд бид 2 ойлгохгуй тэгсэн бид 2г солонгос хэл мэдхүү гэсэн бид 2 үгүй ээ жоохон л гэхэд тэр өөр юм хэлээгүй xD

Бид Jiyong-г яаж дуудхаа мэдэхгүй. Жинхэн энрээр нь дуудхаар сонин тэгээд Ах! гээд яаха мэдэхгүй тэр явах гээд байсан учираас сандарч байтал манай дүү түүнийг аяархан GD гэхэд тэр эргэж харан бидэнд гарын үсгээ өгсөн. ТОР ч гэсэн гарын үсгээ өгсөн.

Харин биднийг сэтгээлэр унагаасан зүйл бол бид Bebe(TaeYang)-ийхан цомгийг авчирхаа мартчихсан байсан. Харин DaeSung-д цомог байхгуй. Дүү маань ТОР-ын гарын үсгийг авч байхад TaeYang DaeSung 2 миний өмнө яваад л байсан. Би тэднээс гарын үсгийг нь авмаар байсан надад зуруулчихаар ганц ч зүйл байгаагүй. Тэгээд би ipod-н дээр минь зураад өг гэх гэж байснаа бусад 3 гишүүдээр нь тэдний цомог дээр зуруулснаа тэр 2г мартчихсан юм шиг ipod-н дээрээ зуруулхаар муухай юм шиг санагдсан.

DaeSung-ий мишээхийг хараад би үнэхээр харамссан. Хэрвээ би түүний гарын үсэг зурах ямар нэгэн зүйл авчирсан бол хичнээн сайхан бэ. Гэхдээ тэгэх хэрггүй байсан ч  би түүнтэй гар барин түүний авьяс билгийг үнэхээр бишрдгийг хэлмээр байсан. Тиймээс би  дараа DaeSung-ий цомог гарах юм бол 10г худалдаж авна гэж шийдсэн.

Тэднийг 5ланг нь харсан болхоор одоо амьдралд надад харамсах зүйл алга. Тэд үнэхээр хөөрхөн бас үнэхээр туранхай. Ялангуяа DaeSung. Би түүнийг тийм туранхай гэж бодоогүй болхоор үнэхээр гайхсан. Тэднийг эрүүл энх байж хэт их ядрахгуй байхыг хүсэж байна!

Миний бичсэн ээн их зүйлийг уншсан баярлалаа. Та нарыг ч гэсэн хэзээ нэгэн цагт  Big Bang-г харна гэж найдаж байна

Цааш ороод тэднийг оногцны буудал дээрх зурагнуудаас

Цаана нь TOP явжийшд гэшшш

Тэгэхлээр буцаад шар болчиж гэхдээ өөр тод шар байна

TaeYang-с бусдых нь үс ер нь өөрчлөгдсөн байна

credit: ibigbang

12 thoughts on “Big Bang LA-с Солонгос руу!

  1. yooo buur arail tom az bnaa yooooooooooooooooooooo arail tom az neeree yooo bagtarch unalaa :DDDDDD

  2. woo
    yamr azt VIP we
    bid nar ch gsn heze 1en tsagt harnagdgte itgelt bn
    bichseniig n unshihad ymar ih dogdolwo hehe
    yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooy
    bi ch gsn harj ulzaj yrimar bn
    bas garin vsgig n awmar bn hehe
    ma 5 vnen olhon yma
    ter tusma ma seungri ehe
    solongosooor yriad bsn gjiishd ehe
    bi dkv yajijigad VVIP awna heh

  3. harin tiimee ymar goy in bi ch gsne uulzahiig mash ih husej bna ingej 5 uulang n bish yumaa gehed gantshan gdtei ch boltugai yoo neeree aztaimaa

  4. Taeyang ii ene us in ugiin tugs zohison bolohoor solisnii hereggui bhoo ene heveeree buduuluul yadiin gehees ene heveer in l bsan in deer

Хариулт үлдээх

