GD Big Show 2011 тoглолтын үеэр нэгэн ээж хүү 2-ыг аварчээ.

GD Big Show 2011 тоглолтынхоо үеэр нэгэн ээж хүү 2ыг аварчээ(тусалжээ).

Би Big Show-г үзхээр явсан хүн байна.

 

Би тоглолтыг эхний өдөр  гэр бүлээрээ үзсэн(3 давхарт сууж байсан). Тоглолтын үеэр манай хүү угаалгын өрөө(00) орох хэрэгтэй болоод доошоо буусан юм. Харин эргэж ирхэд тэр хавиаар хүмүүс цугларчихсан дээш гарах боломжгүй тэгээд би хүүгээ тэврээд хүмүүс намжхыг хүлээгээд зогсож байсан. Тэр үед Big Bang 3 давхарт ирчихсэн үзүүлбэрээ үзүүлж байсан нь тэр юм билээ. Гэтэл аль нэг гишүүн нь, ухаан санаа самуурчихсан байсан болхоор хэн гэдгийг нь сайн мэдэхгүй байна гэхдээ GD байж магадгүй, бидний хажуугаар өнгөртөл тэнд байсан хүмүүс бүгд түүнийг даган явхад хүү бид 2ыг хүмүүс нөмрөн орж ирээд унагаачихсан юм.

 

Үргэлжлэлийг цааш ороод

Унсныхаа дараа би хэсэг зуур ухаанаа алдан бүх юмны тухай мартан зөвхөн хүүгээ л хайсан. Аз болж хүү минь бэртэж гэмтээгүй зүгээр байсан. Хүүгийн минь гутал нь бүр сугарчихсан, тэгээд жоохон балмагдсан царайтай түүнийг хараад буцаад суудалдаа очхоос өмнө би тэвэрхээс юм. Тэгээд болсон явдлын дараа босоод явах гэтэл миний хөл чичирчихсэн явж чадахгуй байсан, гэхдээ хэсэг хугацааны дараа гэр бүлийхэн дээрээ очсон.

Би хүүдээ хэтэрхий санаа зовоод хэсэг зуур балмагдсан. Тэгээд өнөөдрийг хүртэл найз минь надад юу болсныг хэлхээс өмнө би юу ч мэдээгүй. Найз маань хэлэхдээ “Олон хүмүүс чиний тухай өнгөрсөн хэд хоног нетээр ярилаа. Би чамайг гэдэг үгүйд эргэлзсэн ч тэднээс юу болсон тухайд асуухад чиний тухай байсан” гэсэн юм

Тэр өдөр тоглолтын үеэр юу болсон тухайг өөрсдийн блог дээрээ бичсэн хэдэн фэнүүд нь байсан юм. Тэгээд би тэр блогоос нь яг юу гэсэн байсныг нь хуулаад тавьлаа:

“Тийм ээ, GD хүүхдийг босход нь тусалсан…GD-д өөрт нь ч хөл тавих зайгүй, өөрөө ч чөлөөтэй хөдөлж чадахгуй байсан байж тэр хүүг босохд нь туслах гэж их хичээж байсан. Гэтэл хамгаалагчид нь түүн дээр ирэн туслах гэтэл тэр гараараа дохио өгөн түүнд биш(GD) харин тэднийг тэр хүүд тусал гэхэд хамгаалагчид үл тоон GD-д туслах гэв гэтэл GD тэр хүү дээр өөрөө очин босгоод мөн дээрээс нь хогийн сав унах гэтэл гараараа холдуулан тэр хүүг аварсан юм.  (аварсан гэхээр арай л томдсон үг шиг туслсан гэе) Тэр хүүг маш сайн гарнаас нь атгаж байсан…түүний тэр үеийн царайны хувиралыг маш сайн санаж байна . Түүний тэр царайг санахлээр үргэлж миний сэтгэл хөдөлдөг. GD түүнийг босогсныхоо дараа тоглолтоо үргэлжлүүлхээр явсан. Удалгүй ээж нь хүүгээ олж түүнийг маш чангаар тэвэрсэн…ээж нь айсан нь гарцаагүй. Ямар ч байсан GD чи бол үнэхээр төгс төгөлдөр. Би энэ бүхнийг найзтайгаа харсан тэр Big Bang-ийн фэн биш ч би түүнийг хамт үзэе гэж гуйсаар байгаад хамт ирсэн юм тэр фэн нь биш болхоор тэдний тухай сайхан зүйл ярьдаггүй тэр хүртэл GD-гийн царай сая яг л сахиусан тэнгэрийх шиг байсан гэсэн гэхдээ GD надаа бол үргэлж сахиусан тэнгэр шиг л дээ. Түүний тэр сайхусан тэнгэр шиг царайг бичиж авсан бол(видео)…бичиж аваагүй болхоор харамсалтай л байна”

Тэр хэдий фэнүүдээрээ үхүрээлүүлээн өөрөө ч чөлөөтэй явж чадахгуй байсан ч миний хүүд туслах гэсэн…өөрөө хамгаалагчидынхаа  тусламжийг авалгүй оронд нь миний хүүг хамгаалсан.

Тэр үеэд би яг юу болсныг ойлгоогүй болхоор зөвхөн хүүгээ хайхад л анхаарчихсан байсан. Тийм болхоор одоо юу болсныг мэдсэн учираас эх хүний хувьд маш их баярласандаа үүнийг дурьдахгуй өнгөрч чадахгуй нь. G-Dragon ч гэсэн өөрөө бэртэж гэмтээгүйи зүгээр байгаа болхоор  үүнд ч гэсэн би баярлаж талархаж  байна. G-Dragon-д үнэхээр их талархаж байгаа болхоор үүнийгээ нууж чадсангүй ээ.

Дахиад хэлхэд маш их баярлалаа

 

Бүр уярчихлаа PERFECT PERFECT PERFECT

17 thoughts on “GD Big Show 2011 тoглолтын үеэр нэгэн ээж хүү 2-ыг аварчээ.

  1. wow ymar aztai hvv ve… bas GD ch neeree sahiusan tenger shig bsan bhdaa. herevee GD bish uur hvn bsan bol yah bsan bol? Manai GD ch mundag sahiusan tenger shvv ter hezeed taniig avarhad belen bj bdag… TER BOL SHILDGIN SHILDEG SAHIUSAN TENGER…

  2. manai gd ystoi mundag neeree l sahiusan tenger shig hun shuu minii bodloor hench bolson ingeh bsan gdgtei sanal niilehgui bna tend bsan olon humuus ter baoitugaa gdgiin hamgaalagchid hurtel ter huug harsan hernee tuslaaguishdeee gd maani l sain hun blhooroo tgsen gej bodjiin minii zov bizdeee

  3. woow uneheer uur heleh bichih ch ug alga
    uneheer yaaj iim bdag bnaa heterhii aguu bid nartai l adilhan hun shdee getel yaaj iim bdag bnaa tugs hun…
    baharhaj bna ash ih baharhaj baina

  4. setgel hdolchilooo ulam l togs tgoldor blod bhin orchulsan hun ni ch gsn goy setgel hodloltei setgel dogdlom orchuulsan bn

  5. yoo yun huuthuniin
    ma GD ch laitai shu
    bur deerees ni tusch ym geech…
    buur baharhchihlaa……….
    mmmmmmmmmmmmmmm
    heleh ch ug alga
    lag oo lag

Хариулт үлдээх

