GQ сэтгүүлийн уарилцлага GD Part 2

GQ: Чи comeback-аа хийхээсээ өмнө ямар  ч амралт аваагүй. GD&T.O.P хамтрал дуусвуу гүй юу V.I. соло цомог дээр ажиллаж тэгээд л та нар эргэн ирсэн. Энэ та нарын яг жинхэн төлөвлөгөө байсан уу?

GD: Тийм ээ энэ бидний жинхэн төлөвлөгөө байсан. Бид 2011 оныг BIGBANG-ын жил богомоор байна. Манай компань бидний үйл ажиллагаад маш их хүч хөдөлмөрөө шингээсэн. Бид  ‘Lies’-ын өдрүүд шиг  алдартай болмоор байна. Хаа ч явсан бидний дуу явж хүмүүс бидний тухай ярьж. Бид дахиад тэр мэдрэмжийг мэдэрмээр байна гэхдээ хүлээгээд харах хэрэгтэй байна. Бидний зорилого бол гол нь бүхэл жил идэвхтэй байж уран бүтээлээ хийх, GD&T.O.P, V.I ,  Daesung соло эсвэл BIGBANG үйл ажиллагаагаа явуулах хамаагүй. Бид өөрсдийнхөө нэрийг илүү их харахыг хүссэн учираас GD&T.O.P-с эхлээд та бүхэнд хүрч эхэлсэн юм. Явсаар сүүлд нь BIGBANG comeback-аа хийсэн юм. Бид удахгуй Япон явна. Тийшээ явахасаа өмнө гэхдээ 1 сингл гаргана. Тэгээд Япон дахь аялан тоглолтоо хийж дуушцихаад ирээд дахиад нэг мини цомог харин дараад н бүрэн хэмжээний цомог гаргах төлөвлөгөөтэй байна.


GQ: Энэ бүгдийг үү? Та нар бүх дуугаа бэлдчихсэн юм уу ?

GD: Мммм, би одоо илүү сайн ажиллах хэрэгтэй. Янг захирал төлөвлөгөө гаргачихсан  бид тэр төлөвлөгөөнийх нь дагуу явмаар байна. Одоогоор бүх зүйл төлөвлөгөөний дагуу дундаа орж байна. Хэрвээ бид ганц ганцаар дуугаа гаргаад л байх юм бол бид тасралтгүй идэвхтэй байх болно. Тиймээс би илүү олон дуу зохиож бас надад илүү цаг шаардагдах болно. Би Японд байх хугацаандаа илүү сайн ажиллах хэрэгтэй болох нь дээ.

GQ: Олон уран бүтээлчид Японы зах зээлд гарахыг тэмүүлж байна харин та нар яагаад тэгхээр болсон юм бэ? Та нар яагад Японы тайзан дээр гарч тэдний зах зээлд түрэн орхыг хүсэж байгаа юмб?

GD: Энэ бүхний нарийвчлан хэлхийг би маш удаан хугацааны өмнөөс бодож байсан. Солонгосын зах зээлээс хэд дахин том бас мөнгө олох боломж нь илүү их болхоор уран бүтээлчидыг тийшээ зүтгэх гол шалтгаан нь байх. Гэхдээ бидний бодлоор тэд биднийг яг жинхэн од хүмүүс шиг халамжилж хайрладаг. Би тэдний биднийг яаж халамжилдгийг нь мартаж чадахгуй байгаа болхоор Японд очиж уран бүтээлээ хиймээр байна. Солонгост энтертэймэнтүүд  болон телевизүүдыхан давуу эрхтэй байдаг харин Японд бүх зүйл уран бүтээлчидийхээ төлөө байдаг. Бид сайн халамжлуулж, дуугаа гаргаад амжилтанд хүрээд тайзан дээр сайнаараа дуулаад тэгээл илүү алдартай болно. Энэ бол уран бүтээлчидын хувьд олдох хамгийн том аз жаргал юм. Энэ бол мөнгөөр худалдаж авч болошгүй жаргал. Бид өөрсдийн тайз руугаа харах болгондоо бидний өөрсдийн тайз гэж бодохлээр маш их жаргалтай облдог. Үүнээс болж бид Япон руу явахгуй байж чаддаггүй, үүнийг бид зөвхөн Японоос л мэдэрч амталж болохоор. Бид тэнд дебют хийснээсээ хойш үнэхээр томорсон. Хэдий бид BIGBANG ч бид тийм ч амархан энэ нэрний дор амжилтыг олж авч чадахгуй.  Солонгост бид олон нэвтрүүлэгт оролцох хэрэг гардаг, тэгэхлээр бидний дуулах чадвар дээшилдэггүй. Би хааяа тиймэрхүү зүйл хийхийг хүсдэггүй. Гэхдээ хэрвээ би хийхгүй  бол хүмүүс намайг сонин гэж бодох болно тэгээд шоубизээс хөндийрөх болно. Харин дуучин хүний жаргал Японд  байх болно. Надад тэнд байх гоё байдаг. Би Японд байхдаа дуучин байхаараа бахархадаг.

GQ: YG Entertainment-ын тухай ю гэж боддог вэ?

GD: Надад хамгийн тохирсон компань. Намайг дуугаа гаргахад хамгийн сайн орчиноор хангаж өгдөг бас энд туслалцаа авч суралцахад тусалдаг олон ах нар байдаг. Би ганцаараа замаар гүйж байгаа юм шиг боловч үнэндээ надтай хамт шаргуу ажилладаг маш олон хүмүүс байдаг. Тиймээс энэ(YG ent.) бол бидний баяр баясалаа хуваалцах гол тулгуур. Энэ бол бидний сургуулийн тоглоомын талбай.

GQ:  Тоглоомын талбайд чин олон ажил байдаг уу?

GD: Хэрвээ би өөр компанид ажилладаг байсан бол тэгээд ажилын ачаалалтай байсан бол би лав гомдоллоосоо болж дүрэлзэх байсан байх аа гэхдээ би YG-д байгаа болхоор тэвчээд гарч чадна учир нь энэ газар биднийг хүссэн болгоныг маань хийлгэдэг мөн бид бие биенийгээ сайн мэднэ. Надад  яг л нэг том гэр бүл шиг. Энэ газрыг миний ажлын газар гэж хэлхээсээ илүүтэйгээ би энэ газар ажлынхаа санааг олж авдаг газар эгж хэлвэл илүү зохистой.

GQ: Та нар хэдий хоорондоо асуудалтай гэдгээ няцааж байсан ч та нар 5 залуусын хооронд ямар нэгэн асуудал үүсдэггүй юу?

GD: Мэдээж гэхдээ бид хоорондоо дайсагнахыг хүсдэггүй учир нь бид бие биенийгээ хүндэлдэг.

GQ: Ойлголоо. Тэгвэл зодолдохдоо хэн нь хамгийн сайн бэ?

GD: (Инээв) Миний бодлоор TaeYang болов уу? Эсвэл ТОР? Миний хэзээ ч мартаж чаддаггүй нэг явдал байдаг юм. Би анх TaeYang-г хараад түүнийг сургуульдаа хамгийн шилдэг нь гэж бодсон. Бид дунд сургуульд байсайн юм, Taeyang-ы эцэг эх нь(аль 1 нь) засгийн газрын ордонд ажилладаг би бас засгийн газарт ажилладаг гэр бүлтэй хэдэн найзтай байсан юм. Тэгээд тиймэрхүү хүүхдүүд угаасаа догшин ширүүн байдгийг мэдэх болхоор түүнийг хараад л сургуульдаа шилдэг нь гэж бодсон (инээв) . Бид нар бас Сөүлийх болхоор Сөүлийн хүүхдүүд илүү сул дорой байдаг юм шиг.

эрх мэдэлтэй айлых болхоор тэр баргийн хүүхдүүдээс айхгуй. зодолдвол зодолдчих л юм байна л даа хэхэхэ

GQ: TaeYang тэгэж л харагддаг.

GD: (Инээв) Тэрнээс хойш би түүнтэй дотно харьцаатай болсон. Хүмүүс бүгд л мэддэг. Бид 2 хэзээ ч зодолдож байагагүй бид бүхнийг тайван аргаар шийддэг байсан. Бид 2 ийм аргаар л дотонсож эхэлсэн. Дотно 1ээс 2 жил болсон. Харин одоо бид нэгдсэн болхоор бүх асуудлууд шийдэгддэг. Энэ зөвхөн бид 2д ч биш манай компань бүх дэлхийд үнэн зүйл. Хэрвээ бид цугтаа байвал хүссэн бүх зүйлийг хийж чадна гэ итгэдэг.

GQ: Хүмүүс чамайг ухаантай чадвартай гэж магтвал>?

GD: Би баярладаг.

GQ: Хэрвээ бусад хүмүүс чамайг буруугаар ойлговол?

GD: Би илүү их анхаарлын төвд орохын тулд тэндээс тустай зүйлийг нь авдаг. Энэ бол миний үргэлж гайхдаг асуулт.

GQ: Хүмүүсийн хараад байгаа Gdragon яг жинхэн хүн нь мөн үү? Чи үргэлж олны өмнө cool  харагддаг?

GD: Тийм ээ ялангуяа охид харж байвал. Тэд намайг хараад царайлаг гэж боддоггүй гэхдээ тэд намайг эзэмдхийг хүсдэг.

GQ: Чи одоо үерхэж байага юу?

GD: Би үргэлж тийм байагасай гэж хүсдэг, би амьдралаа үргэлж хайрлаж дурлалцаж байгаагаар амьдарч ирсн.

GQ: Охидын харж байгаагаар тэд чиний юунд чин дуртай бас юуг чинь үзэн яддаг бол?

GD: Миний царай гэхээс илүүтэйгээр тэд миний ярьж байгаа хоолойний өнгө боло үйлдэлд дуртай байх

GQ: Тэгвэл чи тэдэнд хайраа илэрхийлнэ гэдэг нь тэдний үнсэнэ эсвэл тиймэрхүү зүйл хийнэ гэсэн үг үү?

GD: (инээв) үнсэх? Тиймээ би үнсэлцэхдээ сайн шүү. Тэд намайг үнсэлцэхдээ сайн гэсэн

хахаха тэд? тэд гэж хэн юмб тэр үнсэлцсэн охидууд нь уу

credit: ibigbang

17 thoughts on “GQ сэтгүүлийн уарилцлага GD Part 2

  1. omno n zondoo l unseltsdeg bsan bailguidee odoo uyrhej bga bol ch sain l bna shdee hamtregch etr yu yum be zgr hairtai uyrhdeg huntei bol goy shdee ter hundee hairtai blhoor goy goy duu zohiono hehe

  2. hvn aldartai blj blno uurchlugduj blno thdee GD shig ingj t1 ih zantai blchih gj dee anh garch irj bhad ni vhdeg l blaa odoo mdkuumdaa duug ni l sonsnuu ghees ter STRONG HEART dr ygd bgan gargadg tsarianii huwiral ni hvrtel uurchlugduh gjdee…amjiltand hvrsen gd ingj l bdag…
    td nmg ezemdehiig hvsdeg/nmg sn vnseltsdeg gsn ntr iim bgagui l ymdaa

  3. naad heded chine sexiin hamtragch baijil taaraashd odii 23 24 tei zaluuchuud gants bie yawaad baihiinmuu tegeel terenteigee unseltsehgui yu yum oilgohgui ee kkkk

  4. harin uyerheegui bhguuyu hhe uyerhej bga bol shan l bn…tgd uuruu hairiin duu zohiodg bolhoor urgelj hairlaj durlaltsj hairtai huntei yu mshig amidrch irsn gsn yum

  5. hihi shan yariltslaga bn !! ~
    niitlegchid bayrlalaa ! site – iin hamt olobd mon bas bayrlalaa ~
    ihih GD d min goe ohin oldoosoi doo ~

  6. GOY YRILTSLAGIIG BUTNEER N ORUULJ OGSOND BARYRLALAA
    MA GD UHAALAG SHUU HEHE
    YAJ CH BODSON GD UNSELTSEHDEE SAIN BHAAA BI TEGL BODJIIN

Хариулт үлдээх

