Big Bang Come To Play нэвтрүүлэг гарлаа!

Big Bang Come To Play нэвтрүүлэг өчигдөр буюу 4 сарын 4нд гарсан байна

Нэвтрүүлгийн үеэр SeungRi “”Мөнгө” Big Bang-ийхны хувьд урт удаан амьдралынхаа(ханглауун амьдрал) төлөө давж гарах шаардлагуудын нэг байсан тиймээс тогтвортой хөрөнгийнхөө төлөө ачаалалтай ажиллах болсон”

Хамтлагийн гишүүдээс хэн нь хамгийн сайн мөнгө хураадаг вэ гэхэд бүгд DaeSung-ыг сонгосон байна.

Гишүүд “Надад мөнгөний хэрэг гарвал би DaeSung дээр очдог”

GD “DaeSung мөнгөөр баян. Тэр бас мөнгөнд нээх дурлаад байдаггүй.  Мөн тэр нэмэн Манай ээж DaeSung-ий өрөөнд атаархдаг. Түүний өрөө нь бидний дундаас гүнжийн өрөө гэж нэрлэгддэг.”

TOP Come To Play нэвтрүүлгийн үеэр яагаад уйлсан бэ?

Энэ нэвтрүүлгээр дамжуулаан Big Bang-ийн гишүүдийн ээж нар хүү нартаа захиа бичсэн байна. Тэдгээр захиаг уншсан хүүдүүдийн сэтгэл нь хөдөлсөн нь ойлгомжтой харин манай baby ТОР нулимсаа барьж чадалгүй нүднээсээ нулимс унагсан байна.

Захиаг уншиж дууссаны дараа хөтлөгч нар ТОР-оос яагаад уйлсан талаар суухад тэр эхлээд нэвтрүүлгийн үеэр сэтгэл хөдлөлөө барьж чадагүйдаа уучлалт гуйн дараад нь тайлбарласан байна. Тэр хэлэхдээ сургуүльд явж байхдаа эцэг эхийгээ гомдоож олон ч асуудалд орооцолдож тэдэндээ хүндрэл учруулж байсан гэдгээ хэлсэн баина.

Хөтлөгчид болох Yoo Jaesuk Kim Wonhee нар ТОР-ыг ээждээ видео мессеж илгээхийг хүссэн байна.” Би танийг намайг үргэлж хардаг бас харах болгондоо санаа зовдгийг мэднэ ээ. Би танийг намайг одоо илүү юмыг нухацтай бодож хүчтэй эр хүн болон сайжирч байгааг хаарасай гэж хүсэж байна. Хайртай шүү”

Ээж нарых нь хүүдээ бичсэн захиа!

GD-гийн ээж

Хүү Jiyong-доо. Сүүлийн үед бид бүгдээрээ завгүй байгаа учираас тийм ч сайн уулзалдаж чадаагүй. Хоолоо сайн идэж байага биздэ? Хэдий ээж нь хүүдээ сайхан хоол хийж өгмөөр байгаа ч хүү минь, чамд жоохон ч гэсэн зав байна уу? Ээжид нь санаа зовох юм алга. Зөвхөн өөртөө хэт их ачаалал өгч битгий их ажиллаарай, зүгээр л дуу хөгжимөө хийн хөгжилтэй амьдар. Юу ч болж байсан ээж нь хүүдээ итгэж, дэмжих болно оо, миний хөөрхөн хүү, хайртай шүү. Хүүгээ сансан ээж нь

TaeYang-ы ээж

Манай сайхан сэтгэлт бага(гэрийнхээ бага нь) хүү yongbae минь! Чиний суруулийн өдрүүд чинь бусад хүүхдүүдийн адил жаргалтай байгаагүй. Чи үргэлж дасгалынхаа өрөөнд. Миний сэтгэл өвдөж байна. Хэдий ээж нь чиний хажууд үргэлж зогсож чадахгуй ч чиний тайзан дээрх гайхамшигт үзүүлбэрүүдийг чинь үзээд ээж нь үргэлж баярлдаг шүү. Чи миний хүү болхоор ээж нь маш их баярлаж байна. Өвдөж болохгуй шүү, эрүүл мэнддээ анхаараарай. Хайртай шүү!

SeungRi-гийн ээж

Халуун дулаан сэтгэлтэй хүүгээ харахлээр ээж нь үргэлж догдолдог. Яг л өчигдөр шиг, чи минь үргэлж шилдэг үзүүлбэрүүдийг үзүүлдэг. Ээж нь үнэхээр баярладаг шүү. Эрүүл мэнддээ сайн анхаараарай. Чамайг өвдөх болгонд ээж нь чамаас илүү өвдөх шиг болдг шүү. Хүү минь хайртай шүү хайртай шүү хайртай шүү. Мөн миний bigbang-ийн хүүхдүүд, та нартаа ч гэсэн хайртай шүү. Амжилт!

ТОР-ын ээж

Миний эрхэм нандин хүү Hyun минь! Чамайг хархад миний сэтгэл дүүрээд л явчихдаг гэхдээ нөгөө талаас бас санаа минь зовдог. Миний зүрх яг л зүүгээр хавчигдсан юм шиг өвтгөж байна. Миний хүү хаа ч явсан, юу ч харсан ба ээж нь чиний гэрэлтэгцж цамхаг байх болно оо. Ээжид нь миний хүү байгаа нь л хамгийн том бэлэг. Хайртай шүү миний хүү!

 

Захианууд нь үнэхээр гоё юм аа орчуулж байгаа би бараг уйллаа. Ийм байхад тэд өөрсдөө уйлахгуй гээд ч яахав. Ингээд бодход бас эд өрөвдөлтэй юм аа хмммм

Цааш ороод нэвтрүүлгийг бүрэн эхээр нь.

Англи хадмал орчуулга байхгуй байгаа. Орчуулгатай гарахар нь шинэ мэдээ болгоод оруулна аа. Энэ ток шоу болхоор ихэнхдээ л ярина тиймээс ойлгомжгүй байна байх. Тэсэхгүй эсвэл сонирхож байгаа бас хэлтэй нэгнүүд нь түрүүлээд үзэж байна биз ээ.

credit: ibigbang

14 thoughts on “Big Bang Come To Play нэвтрүүлэг гарлаа!

  1. ymar goy nevtruuleg ve eejees zahia etr avsan iim saihan hovguud toruulj ogson eej nart n bayrliidooo hehe

Хариулт үлдээх

