TOP “Би дуулхаараа ичдэг, үглэх үедээ л өөрөтө бардам байдаг”

MBC Starry Night радио нэвтрүүлгийн үеэр нэгэн фэн нь “ТОР  үнэхээр sexy хоолойтой, тэгвэл тэр хэр дээшээ(нарийхан) дуулж чадах вэ? гэсэн асуулт тавьжээ.

TaeYang энэ асуултанд “Бид дундаас TOP хамгийн хүчтэй бас хамгийн дээшээ гарч чаддаг хоолойтой” гэсэн ба GD нэмэн “Түүнийг хэзээ чанга дугардаг вэ гэхээс илүү тэр үргэлж л чанга байдаг” DaeSung: “яг л хашгирч байгаа юм шиг” гэцгээсэн байна

Харин ТОР өөрөө “Би энийг одоо энд нотлохгуй гэхдээ би дуу бичлэгэнд орж байхдаа спикерийг бараг задраах шахдаг”

Сонирхолтой санагдсан Park Kyunglim Түүнээс “Би хэзээ энийг чин сонсож болох вэ?” гэхэд ТОР хариуд нь “Би дуулхаараа ичээд байдаг юм. Би үглэж байхдаа л илүү өөрөтө итгэлтэй бардам байдаг” гэжээ.

Jo sung min twitter update: Бямба гаригийн орой хээнцэр хаантай хамт

Хээнцэр хаан нь GD<- тийм шүү

Star Audition-ий оролцогч Back Chung Kang GD Heartbreaker-ийг дуулсан байна.

BIGBANG TV DaeSung-ий суваг!

credit: ibigbang


12 thoughts on “TOP “Би дуулхаараа ичдэг, үглэх үедээ л өөрөтө бардам байдаг&#8221;

  1. Азийн номер 1 хамтлаг BIGBANG дэлхийг тойрон аялан тоглолтоо энэ зун хийх гэж байгаа бөгөөд тэд өөрсдийн FACEBOOK хуудсандаа хамгийн олон LIKE өгсөн улсад очиж тоглолтоо хийнэ гэнэ. Тийм учраас та бүхэн өөрсдийн FACEBOOK хуудсаараа дамжуулан тэдний FACEBOOK хуудсанд LIKE өгөөрэй. Мөн цааш нь дамжуулж өгнө үү. Баярлалаа.. ene unen uu?

  2. Tegeed l TOP oird R&B styleer duulj, hip hopoos uur uil chaddag gedgee haruulaad bga yum bna l daa!!!!!!!!! kkkkkkkkkkkkkkk

Хариулт үлдээх

