Happy 22nd Birthday Kang Dae Sung!!

Өнөөдөр 4 дүгээр сарын 26! Бидний хайртай Kang Dae Sung-ий маань энэ дэлхийд мэндэлсэн өдөр! Энэ тэмдэглэлт өдрөө мартдагдашгүй сайхан FAMILY(2 утга)-хантайгаа тэмдэгэлэрээй гэж ерөөе! VIPz ньХАЙРТАЙ ШҮҮ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Төрсөн өдөрт нь зориулаад түүний сүүлд өгсөн ярилцлагыг нь орчуулан оруулаа

Цааш ороод….баярын мэнд хүргээд мөн ярилцлагыг нь уншаарай

Асуулт 1: Юуны өмнө бид What’s up олон ангит киноны чинь талаар ярьсан. Энэ тухайд Японд мэдээлэл гарсан л да, гэхдээ D-LITE яг ямар залуугийн дүрд тоглож байгаа вэ, мөн киноны гол агуулга? Мөн тоглолтын үеэр өмссөн хувцасны тухайд?

D-LITE: Энэ кино ньколлежийн оюутнуудын алдарт мюзикл од болохыг хүсэж мөрөөддөг талаар гардаг. Би тэдний нэг. Би тайзан дээр маск зүүсэн, гэхдээ тэр нь миний бодожбайснаас арай хүнд байсан болхоор жоохон тухгуй байсан.

Асуулт 2: Жүжиглэхэд ямар байсан бэ? Түүний хүндрэл нь? ЗУраг авалт эхлэхээс өмнө чи юу сурсан бэ эсвэл өөрөө бэлдсэн бэ?

D-LITE:  Маш олон мюзикл хэсгүүд байсан, тиймээс ч жүжигчид болон ажилчид надад маш их анхааркаа хандуулж байсан, би хүнгүй газар бэлтгээлэ маш их хийдэг байсан. Дуу болон бүжиг нь миний Big Bang-д хийдгээс шал өөр байсан учираас би сайн байхын тулд маш их хичээдэг байсан.

Асуулт 3: Зураг авалтын хамгийн сайхан мөч? Big Bang-аараа болон ганцаараа ажиллахын ялгаа ?

D-LITE:   Би кинонд тоглонгоо мюзиклд тоглосон, бүгд л сонирхолтой байсан. Миний бодлоор Big Bang-аар ажиллах ганцаараа ажиллах 2лаа л сайхан .

Асуулт 4: Дараачийн асуулт дууны далаар. D-LITE-ийн Baby don’t cry дуу энэ жилийн BIG SHOW тоглолтны гарчиг нь болсон-ямар учиртай дуу юм бэ? Энэ тухай сонсоогүй байгаа Япон фэнүүддээ тайлбарлаач?

D-LITE:   Энэ бол хайрын дуу, гэхдээ ая нь гунигийн биш байна гэж үү? Утга нь: Юуч байсан битгий уйл. Энэ дуу Big Bang-ийн Special Edition-д багтсан. Та бүхэн сонсоод мэдрээрэй.

Асуулт 5: Baby don’t cry дуу болон чиний өдийг хүртэл гаргасан гоцлол дуунуудын чинь ялгаа?

D-LITE:  Миний өдийг хүртэл гаргасан дуунууд зохиолын маягийн хөгжилтэй дуунууд басиан харин Baby don’t cry бол миний дуулахыг хүссэн жанрын дуу

Асуулт 6: Сүүлийн үед чи илүү эргшүүд тачаангуй болоод байгаа, юу болоов? Чиний бие мөн илүү хүчтэй болсон, тусгай сургуулилт хийж байгаа юм уу?

D-LITE:  Тачаангуй?! Хаха! Та анзаарсан юм уу? Уучлаарай. Та хүчтэй гэж хэлэв үү , гэхдээ би хэдэн кг хассан чин миний нууц булчин гараад ирсэн юм. Тиймээс уучлаарай хаха!

Асуулт 7: Чи өмнө нь чиний инээмсэглэлийн нууц бол эргэн тойронд чинь хөгжилтэй зүйл их болдог болхоор гэж хэлж байсан. Тэгвэл ямар нэгэн хөгжилтэй зүйл болоо юу?

D-LITE:  Саяхан Солонгост бид BIG SHOW тоглолтоо хийсэн, урьд өмнө нь ирж байснаас ч илүү их фэн ирсэн, тиймээс бид маш их баяртай байна. Мэдээж би фэнүүдээ харахлээр цаанаасаа л шууд инээдэг.

Асуулт 8: Мөн чи өмнө нь би явж цанаар гылгамаар байна гэж хэлж байсна. Чи тэгээд явсан уу? Магадгүй чамд амрах зав гардгүй л байх л да, гэхдээ чөлөөт цагаа яаж өнгрүүлдэг вэ?

D-LITE:  Ажилгүй өдрөө би өдөржингөө гэртээ байдаг. Би гарахгуй байх нь амрах шилдэг арга гэж боддог. Би ганц удаа гулгахаар явсан шүү!

Асуулт 9: Сүүлд чамд галзуу юм шиг дурлаад байгаа зүйл байгаа юу?

D-LITE:   Яг ч галзууртлаа дурлаад байгаа юм биш л дээ, гэхдээ миний цүнхийг харсан хүмүүс  надад цүнх бэлгэлдэг бослон, тимээс надад одоо гэрт зөндөө олон цүнхнүүд байгаа. хэрвээ би цүнхгүй байсан бол сайхан хэрэг биш байх байсан.

Асуулт 10: Удахгуй та нарын Япон аялан тоглолт болно!!! Бүх Япон фэнүүд чинь догдлон хүлээж байгаа, харин чамд энд ирээд догдолдог зүйл байгаа юу?

D-LITE:  Мэдээж, япон фэнүүдтэйгээ уулзах нь намайг үргэлж догдлуулдаг , хүмүүсийн жаргалтай байхыг харахыг хүсдэг. Бага зэрэг л хүлээчих!

credit: ibigbang

7 thoughts on “Happy 22nd Birthday Kang Dae Sung!!

  1. hamgaas hairtai shvteeniihee smile boloh hairt daesung.dee torson odriin gal haluun bayriin mend hvrgiemy daesung bigbang.iig maani chimdeg gol smile shvv? daesung.daa hairtai shvv DAESUNG MY IDOL

Хариулт үлдээх

