DaeSung өөрийн хувцаслалтаасаа болж хамтлагаасаа хөөгдөх шахсан!

Mnet Beatles Code нэвтрүүлгийн сүүлийн дугаарт SeungRi DaeSung 2 орсныг өмнө нь дурдсан тэгвэл нэвтрүүлгийн үеэр DaeSung өөрийнхөө хувцаслалтаас болж хамтлагаасаа хөөгдөх шахсан тухайгаа ярьсан байна.

Тэр 2 анх бие биенийгээ хараад ингэж бодоцгоожээ

DaeSung “SeugnRi даавуун хүрэм өмсөх дуртай л даа, тэгээд тэр давуун хувцасаа анхны уулзалтын үеэр ч гэсэн өмссөн байсан юм. Хэрвээ түүнийг тэр үед та нар харсан бол түүнийг ч гэсэн нээх сайн хувцасаа тохируулж өмсөж чаддаггүй л юм байна гэж бодох байсан” гэсэн бол SeugnRi  “Анх би DaeSung-г томоо устай канистр бариад явж байхыг нь хараад бэлтгэгч гэж бодоогүй харин ус хүргэлтийн газарын хүн гэж бодож байсан” гэжээ

DaeSung “Дебют хийхээсээ өмнө би бэлтгэлийн өрөөнд бэлтгэлээ хийж байтал миний стилист шөнийн 2 цагт ирэн явж надад хувцас авцгаая гэсэн. Шөнө дунд дэлгүүр явж яах юм бэ гэхэд тэр захирал хэрвээ намайг 7 хоногийн дотор чиний стиль имижийг өөрчлөхгүй бол чамайг хамтлагаас чин хасна гэж хэлсэн. Би хувцаслалтаасаа болж хамтлагаасаа хасагдах шахсан.”

“Миний стилист ч үнэхээр сайн хичээж ажилласан. Тиймээс л би одоо энд зогсож байна.”

Уаааа тэгвэл стилист-д нь үнэхээр бүр үнэхээр их баярлалааа

GD өөрийн хувцас болон аксессиорнуудаасаа сайн үйлсэд хандивлаж байна

5 сарын 4нд Апгужонг Corso Como-гийн зах нээгдэх юм байна. Үүнд сайн үйлсэд зориулан  GD болон өөр алдартнууд өөрсдийн хувийн зүйлсээсээ хандивлаж худалдаанд гаргаж байгаа юм байна.

Цааш ороод өөр GD-гийн ямар ямар эд зүйлсүүд хандивлагдаж байгааг харцгаагаарай.

GD ч үнэхээр их юм өгсөн байна лээ шүү зурагнууд хараад шууд шунал хөдөлгөмөөр..

credit: ibigbang

9 thoughts on “DaeSung өөрийн хувцаслалтаасаа болж хамтлагаасаа хөөгдөх шахсан!

  1. hooooh balarah shahjiisan beeshd
    yoooo ene huvtsasudiig ni ee
    hairan sanagdchlaa gehku yu
    bdog l bol negiig ni ch boltugai avchihiimsan

  2. bigbangiig hengviger ni ch tusuulushgvi vneheer sain bas hudulmurch hamtlag daesung iin slylisted bayrlalaaa

  3. woooooooooooow, yamar goy yum be, yostoi l shunal hudulchihluu, yamar ch saikhan setgeltei yum be dee, kkkkkkkk

Хариулт үлдээх

