GD:Би шилдэг нь биш харин Sandara:Би хамгийн шилдэг нь


2ne1 хамтлагын гишүүн Dara тэдний шинэ дууны клип болох ‘ I’m the Best ‘ дууны зураг авалтын үед авхуулсан ‘G-Dragon шилдэг нь биш харин Sandara хамгийн шилдэг нь’ гэсэн нэртэй зураг нь гарсан байна.
Тэрээр 6-р сарын 18нд өөрийнхөө Me2day дээр ”I’m the Best клипны зураг авалт дээр Fire’-с хойш биднийг дэмжисээр ирсэн  CEO, Teddy , Kush, Jiyongie,  YG family та нар тусалж дэмждэг болохоор бид нар хамаг хүчээ шавхан шөнө дунд хүртэл үргэлжлүүлж чадна, нойр хүрэхгүй байна гэж бичжээ^^.
GD би шилдэг нь биш гэж бичсэн байгаа ч яг үнэндээ л хамгийн хамгийн шилдэг нь GD ^^.

7 thoughts on “GD:Би шилдэг нь биш харин Sandara:Би хамгийн шилдэг нь

  1. 2ne1 bigbang 2 chin 1entertaiment ymchin nvgt holbootoi bhni argagvishdee? my GD sn ahlgch shv thde GD gees ilvv tsarailag ondor got biytei gevel zondool hamtlag duuchis bna SUPER JUNIOR SS501 gdl? tgsench gsen BiBa maani my two idol’s one shvv

  2. neere l tiim bhdaa gd:bi hamgiin muu n gej bgach, hamgiin shildeg n. ene 2 ih hoorhon haragdhiimaa daragon kkk…2ne1 bigbang 2ch neeree nyagt holbootoi shuu…i’m the best^^

Хариулт үлдээх

