GD өөрийн шинэ соло цомогтоо бэлдэж байгаа

Асуулт: 2 жилийн өмнө “Heartbreaker” соло цомгийнхаа үеэр чи хэлж байсан: Би бол idol(шүтээн) биш харин бэлэг тэмдэг гэж.Одоо BIGBANG-ийг хараад байхад та нар шүтээн гэдэг имижээ эвдхийг хүсэж байх шиг байна?

GD: 2 жил 3 сарын дотор хүмүүсийн биднийг харах байдал өөр болж. Энэ хугацаанд idol гэдэг  нэр томьёо залуу idol-уудад илүү тохиромжтой болсон юм шиг санагдаж байна. Бид бүгд хөгширч байгаа болхоор idol гэж дуудуулхаасаа санаа зовж байна, харин одоо уран бүтээлчид гэж дуудулах цаг ирсэн байх.

Асуулт: Чиний анхны соло цомог “Heartbreaker” их маргаан  дэгдээж байсан, энэ талаар?

GD:  Нэг өдөр би машинаа барьж байхдаа энэ цомогт байгтсан дуунуудаа эхэнэс нь дуустал  дахин нэг сонсож үзсэн. Гэмшсэн(инээв). Миний цомог миний өдрийн тэмдэглэл л гэсэн үг, би 60-70 хүрээд цомгуудаа эргэн сонсож , дууных нь үгийг уншиж эргэн хайртай байсан хүмүүсээ санах болно , энэ талаас харвал би итгэлтэй байдаг(цомог гаргахад). Дараа нь хархад надад цомог гаргах санааг өгсөн тэмдэглэлүүд мань арай л авиргүй зүйлүүд байсан(инээв) . Хэрвээ тийм авиргүй зүйлээс санаа аваагүй байсан бол илүү дээр цомог гаргах байсан байх. Яг одоогоор би өөрийншинэ соло цомогтоо бэлдэж  байгаа. Хэрвээ продакшн хурдан байвал дараа жил гэхэд гарчихна.

GD , Psy болон Infinity Challenge-ийхан

GD-гийн талаар түүний менежер Kim Nam Gook(тэрээр өмнө нь Goo Hye Sung, Se7ten, Big Bang-ийхны менежер байж байгаад GD-гийн хувийн менежер болсон юм)

Kim Nam Gook: Big Bang Японд байх үеэр би хүвийн асуудлаас болоод ажилаасаа гарах гэж байсан юм, компани ч зөвшөөрсөн байсан. Гэтэл GD Японоос ирсэн даруйдаа надруу залган Та ингэж болохгуй шдээ, та хэзээ ч ажилаасаа гарахгуй шүү гээд миний ажилаас гарах шалтгааныг ч сонсолгүй утсаа тасалж байсан. Би эхлээд цочин гайхсан боловч дараа нь ойлгосон юм түүнийг надад дуртай байгаагаа илэрийлж байгааг нь. Тиймээс би гарч чадалгүй одоог хүртэл ажилласаар байна.

Хүмүүс түүнийг хүйтэн хөндий гэж, энэ түүний өөрийнх нь хийсэн зүйл. Учир нь тэр үргэлж өөрийгөө багийн ахлагч гэж хүлээн авсаар өөрт бүх хариуцлагыг авдаг. Жишээ нь Big Bang үзүүлбэртэй байхад хамтлагийн 5 гишүүн, 4 стилист 1 менежер үргэлж хамт хөдөлдөг. Энэ үед Ji Yong бүх шийдвэрийг гаргаж сайн нухацтай бодож хатуу ажиллах болдог. Харин өдөр тутмын амьдрал дээрээ тэр их инээж, амттай юм идэж бас тоглох дуртай

credit: ibigbang

4 thoughts on “GD өөрийн шинэ соло цомогтоо бэлдэж байгаа

  1. neree ma gd goyo yumaa harin dlite maani joohon hetsuuhen yum boljee
    bas shini admintai bolson goyo bnaoo

Хариулт үлдээх

