[Мэдээ]Таe yang Tablo-гийн “Tomorrow” дуунд хамтран ажилласан тухайгаа ярьлаа

Тэрээр “Мnet”- д өгсөн ярилцлагандаа ийнхүү ярьжээ.

Q: Тaблoгын хоёр дахь титлэ дуу болох “Tomorrow” дуунд яагаад хамтрах болсон бэ?
TY: Энэ дууг бичиж байсан анхны өдөр Табло ах YG-д ирсэн. Тэр надад дуугаа сонсгосон, хэрвээ би энэ дуунд  хамтравал магадгүй энэ дуу маш сайн дуу болно байх гээд би хамтрахаар болсон. Надад энэ дуу маш их таалагдсан учраас шууд л анхны өдрөө бичлэгэнд орсон.
Q:Табло-г үргэлж л мэддэг байсан уу?
TY: Энэ бол анхны удаа бид хоёр нэг дуун дээр  хамтран ажиллажбайгаа, би түүнийг Epik High-д байхад миний тухай зурагтаар ярьж байхыг сонсоод анх мэдсэн. Би Epik High-д дуртай, одоо нэг компанид хамтран ажилаж байгаадаа баяртай байна.
Q: Та “Tomorrow” дууг ямар утгатай дуу болохыг товчхоноор тайлбарлаж өгөөч?
TY: “Тоmorrow” гэдэг нь нэгэн дурлалт залуугийн салалт ганцаардлын тухай өгүүлдэг, “there is no tomorrow”  гэж хэлдэг нь тэр эмэгтэйг иргэж ирэх хүртэл маргааш гэж байхгүй, яг энэ мөчөөс бүх зүйл түүнд утгагүй болж зөвхөн тэр эмэгтэйг  иргэж ирэхийг л хүлээнэ.
Q: Энэ дуун дээр л хамтраад болоо юу, өөрийн дараачийн албумдаа Табло-той хамтрах төлөвлөгөөтэй байгаа юу?
TY: Хараахан тодорхой зүйл хэлж чадахгүй ч одоогоор өөрийн соло албумаа бэлтгэхгээд Табло ахтай маш олон зүйл дээр хамтарч ажиллаж байгаа, бид маш сайн дуу гарахын тулд хичээнгүйлэн ажилах болно оо, жаахан л хүлээгээрэй.
Q: Хамгийн сүүлд юу гэж хэлмээр байна?
TY: Эцэст нь Taбло ахын анхны соло албум гарлаа, би түүний дууг өдөр болгон сонсож байгаа, түүний бүх дуунууд маш сайхан. Урт хугацааны дараа тэр иргэн ирж байгаа бөгөөд та бүхэн түүнийг дэмжинэ гэдэгт итгэлтэй байна. Мөн бидний “Tomorrow” дууг зөхдөө их сонсоорой, баярлалаа.

6 thoughts on “[Мэдээ]Таe yang Tablo-гийн “Tomorrow” дуунд хамтран ажилласан тухайгаа ярьлаа

Хариулт үлдээх

